Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    wat een superfoto zeg hoe bedoel je twee druppels water

2. Tinusje

Tinusje Bekend lid

@MJ: wat een mooie bos haar inderdaad. Fenne heeft ook wel aardig wat haar, maar niet zoveel en ze krijgt achterop een steeds kalere plek van het liggen :( Mooie foto hoor.

Wij gebruiken voorlopig ook cd'tjes. Er wordt al zoveel aan mijn lijf geprutst dat ik even geen zin meer heb in pil of spiraal. Daarnaast wil ik dat mijn lijf er klaar voor is mochten we eventueel voor een tweede gaan. Vorige keer ben ik heel lang bezig geweest met ontpillen en aangezien ik moet stoppen met medicijnen als ik weer zwanger wil worden (wat een zeker risico met zich meebrengt), wil ik even geen kunstgrepen, zodat het hopelijk snel raak is (al heb je daar zelf weinig over te zeggen!)

Wasmachine doet het, heb net een kwartier op de vloer gezeten om naar mijn nieuwe draaiende trommel te kijken ha ha. Nu loop ik steeds naar boven om te kijken of hij het nog wel doet, want hij is zooo stil! Die oude hoorde je aan het eind van de straat nog en nu.. totale stilte. kan ik ook eindelijk eens 's nachts de wasmachine aanzetten :-$

3. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Tinusje, vertel, zat er een knop op voor strijken/vouwen/in-de-kast-leggen?

Alle nieuwelingen, welkom meiden!

Leuke foto's weer meiden!

Hier nog geen kale plekken op haar achterhoofdje, maar het zit er vast aan te komen. Vind dat zo zonde van die mooie haartjes!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Nona hier ook enkel cdtjes omdat het te gek is om voor een half jaar een spiraal te laten plaatsen. Gyn vond zelf dat het de moeite niet is voor een half jaar. Ze gaf me helemaal gelijk. ;)

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Dallilah: er zitten heel veel knoppen op, maar net die knop mis ik, beetje jammer! ;)
    Maar ik krijg volgende week wel een droger (heb ik nog nooit gehad) dus dat maakt het weer goed.

Kale plek is echt heel sneu, er zitten gelukkig wel stoppeltjes, dus ik heb goede hoop dat het niet al te lang duurt voor het weer gaat groeien als ze eenmaal wat minder op haar achterhoofdje ligt.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Pooh ; tja waar ken je me van..... het is en blijft een durp he ! en we zijn bijna even oud .. ik heb op de regina mundi gezeten op school en ben erg vaak te vinden geweest in de kroeg of nog verder terug bij magnefiek (of hoe schrijf je het )
    ik heb bij jou foto ook zitten kijken en kon er ook niet echt mijn vinger op leggen waar ik je van ken maar je komt mij ook super bekend voor en je mannetje ook ! die van mij komt niet uit E-L dus die ken je misschien niet van zicht !

tja denk er ff 10 kilo af en mijn haar wat beter haha

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Nieuwe meiden

welkom !
    gezellig dat jullie er ook bij zijn !

en alle andere meiden ik ben blij te lezen dat jullie ook blij zijn dat ik er toch nog ff ben haha
    zonder comp is echt niks !
    ik had gelijk een dipje .... maar wel veel rust hihihi

8. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    ideaal een droger zeker met dit gekke weer in nl. Morgen schijnt het dertig graden te worden en het is nu broeierig warm hier zo dus waarschijnlijk dalijk onweer.

Hier ook al een kale plek op het achterhoofdje van het heen en weer schuifelen, maargoed het groeit weer aan

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    eh is hij nog niet een beetje jong voor een mobiel hahaha ;)

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wat een super foto's weer ! geweldig !

en ik ben weer aan de pil ! wil eerst ff bijkomen maar ook weer niet te lang wachten met wat ik wil want de vorige keer duurde het ook zo lang voordat ik zwanger was !
    wel gek idee om al over de volgende te beppen haha

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    hier kale plekken omdat de berg loslaat met haar en al....

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    euh nona.....nog eentje?

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh jeeeeetje !
    heeft hij daar geen last van ?
    Tim heeft een beetje berg dus die niet maar als het zo erg is ...

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: emma: ja weird he..... nog herstellende van deze cuties **hartje** en dan alweer denken aan een volgende hihihi :oops:

ow ik ga ff foto;s uploaden van mn fototoestel..... kijkn wat er voor 'n moois op staat:p

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hier trouwens ook een beetje kalende plekjes links en rechts van de hoofd.......

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha zie het verschil eens! is een vriend van ons met Alysha..... Alysha lachen joh toen hij haar pakte! LIEFFFF

Hij mocht vast ff oefenen..... hun verwachten 22 juli hun eerste kindje :baby: :D

17. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
  18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0