Ehhh..... nou heb het geluk dat ze er gisteravond voor het eerst mee begon... en ik had na twee aanleg pogingen door..
Iemand(weet niet meer wie)vroeg wat een safety sleep is. Dat is : Een groot stuk doek wat onder het matras gaat en dat zit er een stuk in waarin je je baby kunt vastleggen. Alleen bij die van mij zit ook nog een stuk tussen de benen. Als Justin in slaapzak ligt doe ik alleen de band om zijn buik.
Welkom Tinusje en Beppie80 en heel veel kletsplezier. En wat lieve foto's zag ik voorbij komen. Ben vanmiddag even met Bryan naar het cb geweest om te wegen.Hij weegt nu 5140 gr en hij krijgt sinds gisteravond 200 ml per fles.Toch maar even gevraagd en de verpleegkundige zei geef maar 200 ml per fles.
Jee. da's best erg. Had je de haarlotion van Zarqa nog geprobeerd? Want van de zwitsal anti-bergpads heb ik vaker gehoord dat het berg met haar en al kan verwijderen.
Ik zal even wat bekennen Bleef misselijk 's morgens ale: Mijn moeder toch maar even een test gehaald voor me. Samen getest en ik liep weg..........doodzenuwachtig Mijn moeder bleef erna kijken. Naaaaaaaat! roept ze ik zie een streep! Krijg een rolberoerte. MAM da's het controle streepje MUTS! Zij lachen joh.(ze wist wel dat er 2 strepen moesten komen....als......) Mijn moeder is een pestkop hihihihi PHIEUW niet zwanger Richard moet maar snel een afspraak maken in het ziekenhuis hoor
Oh, van Pampers New Born bestaat mt 3 wel, zag ze liggen bij de Kruidvat. Was iemand die zei van niet, weet niet meer wie.
@ Nathalie smelt smelt wat ene lief filmpje! Enne wat een schrik met die test @ Melaniee, Mary jane, Mamanona en Sabbe wat een schatjes op de foto! @ Sabbe hoeveel leeftijdverschil zat er ook alweer tussen jou kindjes? Die zaten toch ook kort op elkaar? Hoe is dat bevallen? @ Emma mijn mannetje komt ook niet uit E-L! Ik zal je anders wel van de magnifique enz kennen! Ik heb zelf op de kse gezeten! Ik heb wel 8 jaar lang bij een friettent op de kerkwerve gewerkt...mss ook daarvan....ach ja het blijft grappig!
Fenne heeft (nog) geen last van berg gelukkig.. Al vervelend als je kleintje het heeft, maar dat het dan ook nog met haar en al loslaat Ik weet er verder niet zoveel van, maar ik hoop dat het snel weggaat Beccaatje. Zijn hier ook andere kindjes die niet van die grote drinkers zijn. Ik krijg er bij Fenne met moeite tussen de 600 en 700 cc in en soms is het zelfs minder. Volgens de arts van het CB drinkt ze wat ze nodig heeft en zit ze qua groei precies op het gemiddelde, dus ik hoef me er niet druk om te maken. 200 cc per fles zou ik er ook echt niet in krijgen. Ben al blij als ze 130 drinkt (ze komt 5 keer per dag en dan bied ik 150+5 aan, maar dat drint ze bijna nooit leeg).
aangezien mijn commode vol ligt met die dingen was ik het vast niet ha die naat, wat lachen met jouw moeder!
ik gebruik baby olie van zwitsal, maar waar koop ik zarqa? Ik heb nu trouwens een shampoo van de dokter, want de berg rook niet lekker en er kwam ook vocht vanaf --> blijkt de berg ook exceem te zijn en heb nu een antischimmelshampoo. Klinkt vaag, maar moet werken.
Ik was het ook niet want ik heb nog newborn pampers maatje 3 in de kast liggen van het jaar dat het zoontje geboren is en dat is nu bijna 3 jaar geleden.
Ha ha Nathalie, wat zal jouw hart tekeergegaan zijn! En wat zal je opgelucht zijn, poehee (grapjas, die moeder van jou , ik zou haar volgende week gewoon een oude positieve test laten zien en zeggen dat je toch zwanger bent, kijken hoe ze reageert )