nee, hij heeft er geen last van, of lijkt er in ieder geval geen last van te hebben. Ziet er ook niet uit, het zijn gewoon plakkaten.
Ik herken het echt niet als zodanig, maar het zou onderhand een keer kunnen he? *auwauw* Trouwens...wat is het verschil tussen newborn en gewoon, behalve dat newborn wat kleiner is (bij maat 1 en 2 dan)?
Ja, dat hoorde ik inderdaad. Als er vocht afkomt enzo, is het eczeem. De antischimmel producten zijn ook goed voor eczeem, omdat dat ook een soort huidontsteking is. De Zarqa haarlotion heb ik bij de Tuinen gekocht.
zo kijk ik even niet hebben jullie weer een boel gekletst. Nieuwe mama's welkom! altijd gezellig! @naat whhahahahah die ma van je! grapjas! @becca.. aaaw sneu van je ventje zijn bolletje! Hier geen kale plekjes nog. Heeeel klein beetje berg denk ik te zien. heb 2 uur met hem rond gelopen bijna.. krampjes bij de vleet... hij ligt nu lekker te slapen.
Ik ben nu volgens mij voor de tweede keer ongie... denk ik... Voel niks, vloei gewoon ineens. ... en tis precies een maand na de vorige keer..... New Born zou de ontlasting van een pasgeborene beter absorberen ofzo... Maar vond hier de Baby Dry beter in. Heb vandaag Active Fit gehaald om te proberen.
ja hallo MOBIELTJE voor baby's he. Jullie weten wel wat ik bedoel. Pooh, het is zo: Laura 27.01.2005 Jarne 01.10.2006 Jesse 18.03.2008 En dat valt reuze mee, want ik wil er zelfs nog één Dat zal wel niet gebeuren, maar bewijst toch dat het super gaat niwaar. Alleen ben ik momenteel erg moe maar dat ligt niet aan m'n schatjes. En ik wou nog op iemand reageren ma ben het vergeten
ah ik weet het weer Redone, mag dat dan 200 per fles? Omdat Jesse echt niet meer toekomt de laatste tijd. Hij zat op 5 x 180 maar is wel groot kindje dus kwam al snel niet meer toe en wordt nu weer vroeg wakker, zo rond vier uur voor een extra voeding. Dus ik dacht mss 5 x 200 is beter als 6 x 180 toch? Maar durfde niet goed omdat de verpleegster vorige keer al zei dat het best wel veel was dat ie dronk, niet te veel, maar op 't nippertje.
Hier ook geen kale plekjes nog. De andere kids hadden echt zo'n kale plek op het achterhoofd. Justin's haar groeit maar door en lijkt zelfs krullen te krijgen Echt prachtig! Als hij uit bad komt ga ik altijd zijn haartje kammen en maak de mooiste en gekste creatie's ervan(hanekam,scheiding in het midden,kuifje)
ik ga even afscheid nemen want m'n oudste zoon heeft een kakbroek (ik heb liever die van m'n jongste zoon hoor ) En daarna gaan we eten maken. M'n dochter wil spaghetti carbonara dus dat wordt het dan he. Tot morgen girlzzz Bye grts xxx
Oh oke. Dr zat in de felicitas-doos (Ha! Zonder mutsbezoek! Die hadden we via de foon al afgewimpeld ) een kortingsbon voor pampers active fit. Gaak dus ook een keer scoren binnenkort.
Heeey Ik vroeg aan de wijkverpleegkundige of hij meer melk mocht in de fles.Ze zei hoeveel geef je nu, ik zei 165 ml per keer en dan 5 maal per dag.Maar hij drinkt altijd alles op en was na de fles nog steeds aan het zoeken maar ik gaf hem niet meer.En de verpleegkundige zei geef hem maar 180 met 6 schepjes en dat is dan 200 ml.Ze dacht niet dat hij het allemaal op zou drinken nou hij heeft nu vandaag 3 keer 200 gehad en gisteravond ook 200 ml en hij heeft alle flessen nog leeggedronken.