hihi echt praatje poep vanavond he? @Emma, aan de bagger, die kon ik nog niet. Wel aan de race... haha haha.... Ja het is echt te hopen dat ik snel wat anders vind. Ook al moet ik naar een uitzendbureau of weet ik het, ik moet daar gewoon weg! Me mannetje wilt ook nu dit voorvalletje er is, ander werk gaan zoeken. Hij is ook echt boos! Een dikke knuf terug meis! Slaap lekker en tot morgen! @MaryJane, Die uitspraak hoorde ik ook toevallig vorige week haha haha. Ik moest toen even vragen, wat zeg jij nou haha haha......
Er gebeurde hier trouwens iets raars! We hadden een nachtvoeding! Om 2 uur! Kind is gek geworden, ze hoort door te slapen
Wicjuh----> ze denkt gezellig ff s'nacht kletsen met m'n moeder en wat drinken hahahha sta je wel even te kijken als ze weer wat willen drinken..
Hahaha dat kletsen klopt wel ja! Ze was erg wakker en lag onwijs te babbelen Ach, maakt een boel goed he? Jammer dat ze dan, als ze uitgedronken is, meteen in slaapt wegzakt en mama nog een tijdje wakker ligt
goedemorgen meiden, ik ben ook weer ontwaakt. Dochtertjelief ligt lekker in de box te spelen en ik zit aan m'n ontbijt. Vanmiddag om half 2 moeten we voor een extra controle naar het cb. Wil eigenlijk ook nog wel even naar de markt en de winkel. Hoe doen jullie dat met jullie kindjes? Wanneer nemen jullie die mee naar de winkel? Jadyn is bijna weer moe genoeg om naar bed te gaan en ik moet nog optutten. Halen jullie je kindje uit bed om het huis uit te gaan? xx MJ
Goeiemorgen! @ MJ als ik ga winkelen ga ik altijd weg na een voeding, want dan kan sam zijn slaapje gewoon in de kinderwagen doen en hoef ik hem niet speciaal wakker te maken
goeiemorgen! erg leuk hoor zo op je nuchtere maag POEPVERHALEN Magoed, ik ken geeneen van de uitspraken. Jesse heeft deze nacht met een fles van 200 terug doorgeslapen jippeie. Van 20.00 tot 5.00 en dan weer fles en ligt nu nog steeds te knorren. Grts
@Pooh: dat doe ik zelf meestal ook, maar mijn meisje wil meestal niet slapen als ze ergens anders is dan in haar eigen bed. Vorige week deed ze dat perongeluk wel en heb ik echt met haar gewinkeld! Geweldig was dat. Ik ging alleen even de stad in voor iets kleins, maar toen ze zo lekker lag te slapen ben ik nog meer winkels in gegaan. Maar normaal gesproken is ze veel te nieuwsgierig en vindt ze alles veel te interressant. Vaak moet ze dan ook huilen en dat vind ik nou zo jammer. Maar ik heb besloten om haar vandaag gewoon mee te nemen, want ik word zelf knettergek van het thuis zitten!
hey sabbe lekker he dat ze doorslapen wicjuh ---> ja dat maakt zeker een boel goed die stralende lach Als ik met Tessa weg ga doe ik dat ook na een voeding.. Bah bah 11:00 naar het CB voor prikjes..
@ Mary jane ik duim voor je dat ze lekker rustig is! Ik trek er best vaak op uit. In het begin was sam ook wel eens onrustig, maar nu slaapt hij altijd en soms is hij wakker en speelt met de nijntje wagenspanner en houdt zichzelf rustig, maar dat is echt iets van de laatste maand! Succes! @ Sabbe fijn dat het zo goed gaat! @ Mona nogmaals succes met de prikjes en hopelijk valt het allemaal mee! Hoe was de formule ook alweer om te berekenen hoeveel ml ze ongeveer moeten drinken met borstvoeding? ben hem even kwijt. Gisterenavond hebben we hem 135 cc gegeven en hij heeft geslapen van 22.30 tot 8 u Volgens mij drinkt hij savonds uit de borst zelf minder.
heerlijk he pooh dat ze zolang slapen enne bedankt he voor je medeleven hahahha ik denk dat de moeders er het meeste last van hebben als ze prikjes moeten..
@mona succes met de prikken! @Sabbe, mooi zo! @Mary jane, balen is dat dan he? je kunt niet weg omdat ze dan overstuur raakt. Dean slaap vrijwel direct wanneer hij de maxi cosi zit hahaha dus dat is wel makkelijk. 1 keer ging ik winkelen en was meneer de hele tijd wakker en maar kijken! hahah @wicjuh hihi soms is een slokje wel lekker snachts! @Divi balen hoor! zo kom je ook niet fijn uit je verlof! ff verder terug lezen!