goedemorgen All ! heb haast gaan konijn wegbrengen omdat we weekeind weg gaan ! dus tot straks ............ oh en het feestje was gezellig en ik heb ook lekker verse asperge's op mmmmmmmmmmmm
Goedemorgen meiden! Hier een flinke dip gehad gisteravond. Had voor de laatste keer nagym en iedereen nam de babe mee, ik dus ook. Ben lopend gegaan en Jadyn lag lekker in de wagen. Toen we er waren vond ze het niet meer leuk en begon ze te huilen. Ze heeft al enige baby de hele avond gehuild. Iedereen zat lekker met de babe op schoot. Nou dat hoef ik niet te proberen, want dan gaat ze helemaal overstrekken. Dat vind ze niet fijn. Alleen als ik met mijn benen tegen de tafel zit en zijn met haar rugje tegen mijn bovenbenen. Dat vindt ze wel leuk. We gingen ook op de foto. Daar staat iedereen heel blij op met een blije baby en mijn kindje huilt als enige. De gymjuf vroeg nog een keer heel lief 'daar word je zelf vast ook wel eens verdrietig van als zij zoveel huilt?'. Ik ben als eerste weggegaan. Ook de terugweg in de kinderwagen heeft ze de hele weg over straat lopen schreeuwen (om 22:30 uur). Thuis meteen in bed gelegd. Had ik eindelijk eens tijd om zelf een flink potje te gaan janken. Ik ben zoooooo jaloers op al die andere moeders! Ik vind het ook zo zielig voor Jadyn zelf. De kinderarts zegt dat haar niks mankeert. Vandaag blijven we maar lekker een dagje thuis. Geen prikkels voor mevrouwtje. Gelukkig hebben we vanmorgen weer heerlijk gekletst en gelachen samen. Vanavond ga ik voor het eerst alleen weg. Gala van mijn werk (met de examenklassers). Heb ik veel zin in! **einde ego bericht** @meelanie: ik vind het een mooie naam, Amarens. Tenminste niet zo alledaags. @nathalie: klinkt heerkijk die asperges! Die groeicurve op borstvoeding.com houd ik ook bij en jayn zit idd boven het gemiddelde maar haar lijn buigt nu sterk af. Ze is in de lengte wel flink gegroeid. Nu 61 cm. Mooie tekening trouwens! Jadyn ligt vaak ook al voor 22 uur op bed en slaapt ook tot half 6! Het gaat er mij niet om dat een andere baby op een bepaalde leeftijd zwaarder is, maar in dezelfde periode veel harder gegroeid is! Maar ik had gisteren alweer 8 voedingen, dus Jadyn gaat vast ook harder groeien. @mamanona: ik doe helaas nooit boodschappen bij de AH. Die hebben we hier niet meer! Anders zou ik het natuurlijk voor je doen! @Wenneke: mooie tattoo! Dat zou ik ook nog wel een x willen? Is dat pijnlijk? En duur? Ga me nu maar eens aankleden. Tot straks!
Goedmorgen mama's Hier wederom een super nacht. Mijn meisje melde zich stipt om 9u Ze ligt nu te slapen in de box. Heb er nog steeds het matrasje inliggen. Wat een weer is het toch vandaag, regen en onweer hier. Mannetje is onderweg naar huis, maar moet om 14u nog naar een vergadering. Emma waar ging je ook al weer naar toe, alvast veel plezier. Sabbe de sfeer is inderdaad heel fijn. Het mooie is ook dat we Ynse zelf ook mochten meedopen, Op de foto in mijn album is ons zoontje zijn zus aan het dopen. DaisySanches al een geluk dat ze nog geen tandjes heeft. Hier ook een meisje dat af en toe probeert te bijten, maar moet wel zeggen dat het een beetje pijn kan doen ook zonder tanden. Ze bijt heel hard. Dat belooft voor als ze tandjes krijgt. Nona als ik in Nederland zou wonen zou ik je helpen, maar helaas voor jou woon ik in Belgiƫ. Knuf
Heel speciaal, we moesten ook water meenemen wat voor ons een betekenis had. (hebben zoontje daar ook laten dopen) Ik had zijn doopwater ook bijgehouden. Ik had flesjes gevuld met een beetje doopwater van Ybe en uit mijn slaapkamer. Het water is speciaal omdat het uit ons eigen appartementje komt (niet meer een huis of appartement wat we huurden) en omdat Mijn meisje daar geboren is. Het was echt heel speciaal, de tranen stonden in mijn ogen. Wat ook bijzonder was die dag dat Ynse haar overgrootmoeder er ook bij was, ze komt normaal nooit meer buiten. Ze zit samen met haar zus in een home en die wil ze niet alleen laten. Lief hƩ
Emma: waar ging je ook alweer heen.... heb het volgens mij wel eens ergens gelezen ,maar weet t niet meer MJ: Je hoeft echt niet jalours te zijn op al die andere moeders hoor.... DIE HADDEN GEWOON GELUK alle kinderen huilen weleens in de winkel of al ze ergens zijn.... Alysha ook hoor all: eten jullie allemaal asperges ja...... jakkie ik vnd het maar nix ! Hier begint de lucht te betrekken en ik denk dat er dadelijk heel slecht weer uit komt..... op de radio waarschuwden ze al voor noodweer IK BLIJF WEL BINNEN VANDAAG
Goedemorgen Hier ook weer een goede nacht gehad.Van 22 uur tot 6 uur. Het is hier ook bewolkt maar wel benauwd.Oh en jullie hadden het over asperges,dat is iets wat ik echt niet lekker vind. @Sabbe Hoe lang duurde het voordat jullie zagen dat het beter ging met het hoofdje?Ik heb zijn speeltje aan de andere kant gelegd en zijn bedje anders opgemaakt en nu moet hij naar links draaien met zijn hoofdje om naar een mobiel te kijken.
redone het was pas naar 't einde van zijn eerste levensjaar toe dat het niet meer echt zichtbaar was. Ik had het zelf trouwens niet opgemerkt, maar m'n man zei dat ie zo'n raar hoofd had. En ja ik zag ook wel n beetje een rare vorm en vroeg het op t cb. Het was wat aan t afplatten van steeds naar rechts te kijken. Toen zijn we t pas in de gaten beginnen houden. Nu is z'n hoofd volledig normaal hoor.
\/ yihaa ben dus niet de enigste die Asperges niet lust Alysha had hier trouwens geslapen van +/- 22:00 tot 9:15
@ Wenneke leuke tattoo! @ melaniee wat een mooie naam heb je in het echt! @ mamanona ik ga ook bijna nooit bij ah boodschappen doen, maar een vriendin spaart altijd al die acties voor ons. Zo had ze de gehele smurfencollectie en de eftelingcollectie van de super voor ons gespaard @ Emma veel plezier dit weekend! Ik ben helemaal happy! Gisteren zat ik er helemaal doorheen...baalde gewoon zo van mijn gewicht en dus mijn uiterlijk dat ik het allemala niet meer zag zitten. Ik ben nu 2 a 3 weken bezig met geen fris drinken, niet snoepen crosstrainen enz. Niet streng lijnen ivm bv. Ik dacht dat er maar niks af ging, maar nu vanmorgen van 78 3 wk geleden naar 75,5 Nog 15 te gaan. Heeft het toch zin wat ik doen. Zijn er hier meer mensen die af en toe zo'n dip hebben over gewicht? Tis maar heel af en toe, want ik geniet op en top van sam, dus ben wel echt gelukkig! Maar van maat 38 naar 44 is wat te gek Verder is het op dit moment zooooooooooo leuk hoe Sam allemaal brabbelt. En als ik hem in stop in bed (hij ligt nog op zijn zij) en ik sta aan de andere kant van waar hij naar kijkt draait heel zijn kopje zo om vanonder de lakentjes en krijg ik zo'n grote lieve glimlach! Heerlijk gewoon! Verder wilde ik vanmiddag lekker gaan wandelen naar het centrum en gaan winkelen, dus ik hoop dat de regen vanmiddag echt minder wordt Fijne dag allemaal!
ik heb dat ook hoor pooh. Mjah niet zozeer m'n gewicht. ik weeg er 59 en ben 1m73 dus op zich niet slecht. Alleen voor m'n eerste kindje woog ik 52 en voor jesse dus 55. Dat zijn er voor mij nog altijd teveel. Alleen deze keer kan ik het niet laten van af en toe te snoepen Dat gewicht valt nog mee maar ik heb zoooooo'n moeite met m'n slappe buik. 's morgens is die gewoon plat, maar je ziet zo dat die erg afgezien heeft, want in de loop van de dag wordt die wat dikker en daar heb ik soms een dip over. Maar 't is zoals je zegt. Je hebt er iets voor in de plaats en meestal heb ik het er dan wel voor over.
Het was ons ook niet echt opgevallen.Ja nu we het weten kan je het zien en nu valt het ook op dat hij steeds zijn hoofd naar rechts draait.Je gaat er meer op letten.Als hij op zijn buik ligt valt het ook niet echt op of als je hem voor een spiegel houd.
@ Pooh: hier hetzelfde Geef het niet zoveel aan, maar zit me onwijs dwars. Meer dan opletten qua eten gaat niet he, bij bv. En ik moet ook het sporten weer oppakken...zou alleen ff niet weten wanneer En ben superblij met mn meisje hoor! Faylinn heeft ook een beetje een afgeplat hoofdje, duidelijk voorkeurshouding. Nu kantelen we dr met regelmaat maar ze neem echt elke gelegenheid om dr hoofd weer de andere kant op te draaien ... misschien moeten we maar zo'n kussentje halen waar ze inliggen en waardoor ze niet kunnen draaien? Hebben eigenlijk wel een ander doel, maar denk dat ze hiervoor ook wel werken.