Ik ga zo naar prenatal en ga zo'n kussen halen.Even de kids naar school brengen en dan ga ik gelijk door. Ik ga volgende week sporten.We hebben een voetbaltoernooi bij ons en ik ga 2 avonden voetballen.Ben benieuwd hoe dat gaat.15 juni heb ik ook een handbaltoernooi(zit op handbal) en dan wil ik ook graag meedoen.In augustus begin ik weer met trainen en dan in september de wedstrijden weer.
@Pooh: veel plezier met winkelen (liefst droog natuurlijk ) Het gewicht is hier ook niet wat het moet zijn. Blijf steken op 73 en dat zou toch echt wel 5 kg minder mogen zijn. @Nathalie: hier ook asperges deze week, maar geen 10 kg . Is super lang geleden. Mmm lekker. Ik maak ze net als jij klaar. @Mary Jane: Kan gebeuren hé, dat een babietje de ganse tijd huilt. Trek het je niet aan, volgende keer gaat het vast wel beter. Maar ik ken het gevoel wel. Met Jana is het ook vaak zo. Heeft denk ik met de drukte te maken, want thuis gaat het meestal beter. Dat belooft weer voor zaterdag feestje met de familie. Wel leuk maar niet als er eentje constant ligt te wenen... Heb vandaag afdrukjes gemaakt van de handjes in gips. Het is heel erg leuk geworden. Die gaan we dan inkaderen als ze mooi droog zijn. Heb nog genoeg over om ook de voetjes te doen als ze straks wakker wordt.
ja ja j..... .... alle baby's huilen wel eens.......bla bla bla...zeker je eerste kindje..... je weet pas wat het is als je het hebt meegemaakt denk ik 8-[
dat is zo leuk he.... heb ik een aantal jaren geleden van alle 3 de kids gedaan ( alysha was er nog niet) voor de opa met vaderdag..... vond ie man zo leuk ik ga nu voor vaderdag van die canvasdoeken halen ( bij de Action ) en daarop met verf een hand/voet afdruk van de kids maken,vind paps hier vast leuk!
Dan weet ik wat je doormaakt Jamilia was een rampenkind de eerste paar maanden,maar gelukkig ook met de leuke dingen en die heb jij met jouw lieverd ook! Leuk is anders,maar t komt echt goed
MJ ik weet wat je bedoelt hoor. M'n tweede was een huilbaby de eerste maanden (hij was nochtans kerngezond). En sorry mama's hier op t forum veroordeel mij niet. Maar er zijn zelf momenten dat ik echt het gevoel had van 'dit kindje wil ik niet'. Gelukkig begon hij na een maand of drie minder te huilen. Maar hij is altijd (en vaak nog steeds) een huilertje, zeurdertje geweest. Ik had pas heel laat een echte band met hem omdat hij zoveel huilde. Nu heb ik een superband ermee hoor, het is echt een lief schattig bazeken. Enneuh, hij heeft wel nog z'n momenten, maar van die huilbaby in 't begin is niks meer te merken.
dat vind ik ook en leuk idee mamanona en I looooooove Action! Geweldige winkel waar je allerlei leuke dingetjes kunt halen voor heel weinig! Ik ben weer blij. Thanks.
Ergens kan ik het me heel goed voorstellen, Sabbe, en veroordeel je zeker niet. Ik kan sowieso slecht tegen huilen merk ik, bij Faylinn. Kan me voorstellen dat als ze een huilbaby was geweest, ik ook minder leuke gedachten erbij zou kunnen hebben gehad. Oh begrijp me trouwens niet verkeerd. Geen rare dingen hier hoor, met dat ik slecht tegen dr huilen kan. Maar ik heb duidelijk leerpunten. Ik kan dr niet huilend in bed leggen, dan pak ik dr meteen weer eruit. Dr vader kan dat wel, en binnen 5 minuten slaapt ze vaak... is dus geen verkeerde beslissing van hem geweest op zo'n moment. Leerpunt voor mams.
Ik heb de foto van gisteravond (nagym) met mama's en baby's via de mail gekregen. Ga nu maar even een mail terugsturen met een filmpje van Jadyn waarop ze keihard lacht. Ha ha.
Wat een pokkeweer trouwens! Vandaag wordt hoogstwaarschijnlijk onze fietskar bezorgd. Lekker weertje om uit te proberen *NOT* ...
onze fietskar staat alweer een tijdje in de garage. Ik vraag me af of het te doen zou zijn, baby in de fietskar, stoeltje voor jarne bij paps en stoeltje voor laura bij mams : :
Zo wat kletsen jullie veel zeg. Ik probeer jullie bij te houden maar dat lukt me nog niet erg. Ik zal een poging doen om reacties te geven. @eekje hier zit er ook nog 3,5 kg aan van de zwangerschap. Leuk dat je afdruje hebt gemaakt van de handjes. Kom je ze nog showen? @mj Vervelend hoor als je kindje zo moet huilen. Je kunt je dan soms heel erg machteloos voelen. Maar kom op hoor ga niet aan je zelf twijfelen. Het valt gewoon ook niet mee. @wicjuh gaaf man een fietskar nu nog mooi weer.
Hee meid, ik leg Jadyn ook wel huilend in bed, hoor. Nou ja...ze huilt niet als ik haar erin leg, maar 2 seconden later wel. Meestal huilt ze zich dan binnen 5 minuten in slaap. Ik houd de tijd wel bij, want ik laat haar (bijna) nooit langer dan 10 minuten in slaap huilen.
Als het allemaal gelukt is laat ik het zien. Wanneer is het ook alweer precies vaderdag? Hebben ze ook kleine canvasjes? Die hoef je dan niet meer in te lijsten toch? Ik doe dat wel een keer vlak voordat Jadyn in bad gaat, want anders zit alles eronder. Haar kennende! Als ze de kans krijgt zet ze haar voetjes ook middenin een poepluier!