Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :rolleyes: ja ik was er alweer van t werk.... ik werk te hard :p ik heb 2 á 2.5 uur.... was in 1uur en 15 mnuten klaar :( hahahaha

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik wilde net zeggen, je was werken!
    Wat moet je precies schoonmaken? Kantoor ofzo? is het wat?

3. Tinusje

Tinusje Bekend lid

@Divi: jij vind vast een hele leuke nieuwe baan! :thumup:

@Beccaatje: het ging idd om de portokosten, maar is al geregeld!

@MJ: dikke knuf voor jou!

@Emma: veel plezier dit weekend, volgens mij wordt het goed weer! En anders bestel ik het wel even voor je..

Fenne had ook een voorkeurshouding (nu draait ze haar hoofdje zelf met wat meer afwisseling) en ik legde haar dan de andere kant op op haar zij tussen twee opgerolde handdoeken (net een hamburgertje :D ). Werkte prima

@Mamanona: leuk idee van dat canvasdoek. Was nog op zoek naar een leuk vaderdagcadeautje; Thanks :thumup:

@Lolly: ik wil met Fenne binnenkort ook gaan babyzwemmen. Hebben al een beetje geoefend bij ons thuis in het grote bad en dat vindt ze geweldig, dus ik hoop dat ze het zwembad ook leuk vindt.

Doei Emma! (ben al te laat denk ik)

Voor alles wat ik vergeten ben: SORRY

Fenne heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen en is de halve dag bij opa en oma geweest (gaan morgen op vakantie, dus vonden het heerlijk om nog even met haar te tutten). Kon ik mooi even een bakkie doen op mijn werk in alle rust naar de fysio (Fenne huilt bijna nooit, maar bij de fysio zet ze het altijd op een brullen, kweenie waarom). Toen had ik ook nog even tijd om een beetje te shoppen...lekker dagje dus!
    Net heeft mannetje patatjes gehaald en ga ik zo alvast heerlijk mijn pyjama aantrekken om de rest van de avond te bankhangen.

Beetje jammer dat ik vanavond nog moet prikken, maar dat is dan ook het enige niet-leuke van vandaag ;)

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik ga even hangen!

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: Tinusje: ook voor jouw geld ---> FOTO PLAATSEN ALS HET GELUKT IS :) hihihi

:idea: Natas: ik maak de kantoren ( en een invalide toilet) schoon bij een bedrijf dat doet de productie van revalidatie vervoersmiddelen, trapskelters en bakfietsen. http://www.nijland.com

is goed te doen... ben erachter gekomen dat ik dus te hard werk hahaha maandagavond maar een bakkie leut tussendoor en wat langzamer aan doen :p

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

op de bank?
    aan de rekstok?
    OPhangen met de telefoon?

WTF ik ga hangen....... IK ZIT :p

7. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Doe ik! Heb alleen geen Action in de buurt, maar bij Xenos hebben ze volgens mij ook canvas doeken, dus komt goed!

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    oke dan! :D

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Wat een ongelooflijke $%#$&#$^%$%POKKEDAG!

Fietskar binnen, vanmiddag gesmst met persoon waarbij we nieuwe laptop besteld hebben (is toevallig ook mn ex, smst makkelijker dan he, we hebben goede band), gaf aan dattie er was en dat personeel windows aant installeren was enzo. Zou berichtje krijgen alsie opgehaald kon. Ik wilde m graag vanaaf voor manlief in huis hebben.
    Half 6 gesmst dat k m nu niet meer in winkel kon halen, of ik m vanaaf bij m thuis kon halen. 20.15 gebeld omdat ie niet gereageerd had. Doodleuk: je kon m toch halen vanmiddag? $%$%$$%^%#@!
    Maar hij ligt achterin mn auto, kom maar halen.
    Goed.
    Start mn auto niet! Accu totaalvollediggigantischhelemaalleegomdatikmnlichtenheblatenbrandengister.
    Gloeiende gloeiende.
    Hulptroepen ingeschakeld (komen nog) met startkabels.
    Dan maar fietskar in elkaar knutselen en spul aan fiets monteren.
    Past niet op mijn fiets! $%%^$^%$%$%%&@!

Dit is ECHT mijn dag niet. Pokkezooi.

Sorry, moest t ff kwijt :(

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wicjuh speciaal voor jou een supermegagrote

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: Wicjuh:

heb je toevallig een Sparta Amazone ? ik wel namelijk en daar passen alleen de DUURDERE fietskarren achter .... balen!

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    *KNUF*
    Wicjuh

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :rolleyes: stil hier.....

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wicjuh dikke knuffel!

@ Emma mis je nu al! :cry:

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx meiden!

@ Nona: ik vind m duur genoeg, die fietskar ;) (was 170, normaal 199).
    Maar ik heb een opoefiets. En de opoefiets zit iets anders in elkaar bij het achterwiel vanwege die stang-standaard. En die bevestiging daarvan zit in de weg. Dus koppelstuk kan er niet op.
    Grrrrr
    Fiets gaat eruit, ga op zoek naar een andere.
    Ding is net afbetaald via fietspriveplan van het werk, hahaha.

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja is idd duur genoeg ja! en een opoe fiets... GEWELDIG! ik heb dus een mama fiets,maarja nix bijzonders aan.... zit er zelfs aan te denken om een andere fiets aan te schaffen..... en deze te verkopen dus :D maargoed dat bekijk ik tzt nog wel s..... ik fiets nooit meer..... kan ook niet met zo'n klein draakie :p

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Fietskar ;)

Maarre.. ik zou juist een mamafiets willen, hahahaha

19. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    Ha meiden hier nog even snel een berichtje van mij. Vandaag voor het eerst weer wezen werken was super gezellig, vaak de foto`s van de kleine laten zien is toch wel leuk dat iedereen zo interresse toont.

Mj ik kan je niet helpen met de borstvoeding aangezien ik zelf de flessenvoeding geeft maar ik vind het supervan je dat je het blijft proberen en dat je er toch elke keer weer de moed erin krijgt om door te blijven gaan. Een hoop meiden hebben je hier al een hoop advies en stimulatie gegeven pik eruit wat je gebruiken kan en hopen dat ze gauw weer vol gaan lopen. dikke knuf

10 kilo asperges schillen jeetje man wat een werk dan zullen we waarschijnlijk ook wel heel erg lekker gaan smaken eet ze in ieder geval nathalie.

o wat erg ik weet het nu al niet meer wat iedereen heeft getypt, ik moes ook weer bijna 10 pagina`s door gaan spitten. Meiden hou een beetje rekening met degene die moeten werken he niet zoveel gezellig gebep met elkaar :D

Nou ik ga lekker slapen morgen weer een dagje slaap lekker allemaal
    dikke knuf

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    ** en mijn man zit te hele tijd al te giebelen tegenover me **

Damn, wat een dag.