Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    wat een nacht pffffff

gister om elf uur fles gegeven en om van 3tot 5 was het krijsen krijsen pfffffff toen 3uur maar 100 gegeven maar bleef krijsen toen om 5uur toch maar fles gegeven toen viel ie in slaap tot 7uur ben gebroken

gisternacht om 4uur huilen huilen tot 6uur

voel me niet lekker alles doet zeer bel me werk op kan er niemand werke maar ik moet altyd voor iedereen invallen :evil:

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ook goeiemorgen wenneke :p

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mary Jane dat zitje ga ik nu pas gebruiken bij sam en is wel makkelijk in het grote bad, maar ook in het kleine bad! ;)

Ik hoorde iemand over tepelzalf. Ik vrooeg me af of jullie allemaal iets smeerde als jullie gaan kolven. Ik smeer vanaf dag 1 bepanthen voordat ik ga kolven. Heb het zo in het ziekenhuis geleerd. Achteraf denk ik dat dat mss de reden is dat ik nooit tepelkloven of andere pijnlijkheden heb gehad. Smeren jullie ook voor het kolven?

Sam ligt nog lekker te slapen. Gisteren de late voeding laat gehad om 0.15. Ik ga hem dadelijk maar wakker maken, want ik moet om 10.30 bij de kraker zijn. Mannetje is wel thuis om op te passen! ;)

4. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen dames!

Hier is er eentje net wakker. Ik miste haar al :D
    Ga even gaan kijken.

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    goeienmorge

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier gaan de drie kids samen in bad, kan nu nog he. Jesse ligt dan in t midden in zo'n ligzitje of hoe het ook heet. Hij vindt het bad super! (klein badje past ie niet meer in) Ik heb ook n badstoeltje voor als ie wat groter is.

7. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Goeiemorgen meiden,

Weer een heerlijk doorslapertje gehad van 23.30 - 06.45. Verder weinig te melden, behalve dat het vreselijk BALLENWEER is!

Morgen gaat manlief een dagje naar Pinkpop en ik denk dat ik dan maar eens ga kijken of in canvas en verf kan scoren. Dan is het droog voor hij thuiskomt (ergens diep in de nacht) en kan ik het mooi nog even verstoppen.

Wicjuh: ik heb voor vandaag een leuke dag voor je besteld! ;)

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx tinusje :)

Prenatal, ik kan idd naar apeldoorn, zwolle of naar amersfoort. en nu ga k wat doen aan dat krijsende kind op mn schoot :rolleyes:

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    boel tekst weer....

@pooh: ik smeer niet steeds, eigenlijk na de kraamweek al niet meer, en gelukkig ook geen kloof (dat doet zeeeeer joh, vorige keer wel kloven...)

Verder gaat onze man met zijn zus in bad, en ligt hij op zo'n plastic ligstoeltje (prenatal). Gaat prima tot een maand of 8 (als hij niet al te groot wordt natuurlijk)

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ik ga meestal naar Almelo :D doe ik gelijk ff rondje IKEA en Toy's R Us :p

Hier heb ik een krijsend kind in bed gelegt,die is nu stil met af en toe een klein jammertje tussendoor..... dat andere kind van me (klinkt errug vriendelijk :rolleyes:0 is met dr blokken aan t bouwen op de slaapkamer naast Alysha en aan het liedjes zingen van K3..... :)

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    wat ik me afvroeg, zijn er naast zuurtje en mezelf nog belgjes?

En ik heb een vraagje aan ervaren pil-gebruiksters.

Ik Ben ervan zo misselijk en hoofdpijn. In me stopweek was ik kerngezond, maar aan de tweede strip begonnen en weeral 's avonds en 's ochtends misselijk Pffffft. ik denk erover om te stoppen en iets andres te proberen alleen weetiknietwat.
    Of zal dat wel overgaan na verloop van tijd? Ik weet het nl. niet. Neem al bijna vijf jaar geen anticonceptie :oops:

12. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Goedemorgen kwebbelkousjes.

Heb de afgelopen dagen wel mee gelezen maar niet echt uitgebreid de tijd gehad om te reageren.

MJ, Fijn dat het weer de goede kant op gaat met je bv, niet opgeven hoor! Vooral niet als je het graag wil blijven geven. Ik weet hoe het is met een baby die veel huilt en vind het knap van je dat je nog steeds bv geeft! Tijdens de weken dat Keziah zoveel huilde had ik vaak de gedachte om maar gewoon met de bv te stoppen, maar gelukkig heb ik doorgezet en nu gaat het al veel beter met Keziah, ook dankzij de bezoekjes aan de osteopaat. Weet niet of je daar al geweest bent met je meisje, maar anders kan je haar daar eens na laten kijken?

Wicjuh, jeetje meid, hoeveel pech kan je op 1 dag hebben :confused: Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter!

Emma, al zul je dit niet meer lezen, ook ik ga je missen en hoop dat je snel weer terug bent ;)

Ff denken wat hadden we nog meer...

MamaNona, nog gefeliciteerd met je vriend z'n verjaardag en niet te hard werken hè, door jou lijken wij met z'n allen een stel luie donders :)

Oh ja, ik had mijn buddy Petra laatst al een pb gestuurd, ze vertelde dat ze nog wel op het forum komt maar hier niet meer mee schrijft omdat ze niet altijd tijd heeft en als ze dat een keer wel heeft dan moet ze zoveel terug lezen om een beetje bij te blijven en dat redt ze niet, dus helaas. Had haar trouwens ook doorverwezen naar de maartmama hyves ;)

Keziah vind in bad gaan helemaal niet fijn, dan gaat ze huilen en zich helemaal strekken waardoor ze dus ook met haar hoofd tegen de ene kant aan komt en met haar voetjes tegen de andere. Iemand een idee om te voorkomen dat ze haar hoofdje steeds stoot?

Keziah slaapt tegenwoordig al 6 uurtjes per nacht, dus gaat de goede kant op. Nu maar hopen dat ze binnekort net zulke lange nachten maakt als jullie kindjes!

Ben vast op heel veel dingen vergeten te reageren, sorry!

13. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Oh ja, daar wilde ik ook nog op antwoorden. Ik heb na de kraamweek ook niet meer gesmeerd en ook geen kloven gelukkig!

En Beccaatje, hoe gaan de zaken?

14. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Sabbe, Eekje komt toch ook uit België?

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    toen iik 2 jaar geleden begon met de pil was ik ook beroerd enzo,komt me echt bekend voor joh! ben er toen maar mee gstopt weer......neem lekker een mirena :D schijn je nix van te merken odat ie alleen ind e baarmoeder maar wat hormonen uitstoot ;) hahaha ja ikhelp iedereen aan een mirena.... lijk t me ideaal als je niet wil pillen en (nog) geen kids wilt! ik zou er binnenkort ook een krijgen,maar omdat we over +/- een half jaar weer willen gaan proberen voor een :baby: vindik het toch zinloos..... een mirena kan immers 5 jaar blijven zitten!

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    tja valt te overwegen. Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of dit de laatste is. Zoja, wil ik dat evt. wel proberen. ben er wel wat bang voor. M'n ventje zou zich eventueel laten steriliseren :( Maar ook dat is nog voor nu niet.

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    aaah geen idee. Ik vroeg t me gwn af omdat ik me een beetje vreemde eend in de bijt voel als saaie belg :(

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    mirena kan je er wel gewoon ter allertijde uit laten halen hoor..... schijnt ook een paar minuten werk te zijn.... hier zou mannetjelief een "knupje" laten leggen,maar we willen eerst nog kijken of we nog een x geluk mogen hebben.... maar mocht het zo worden dan ik het MK-circuit weer in dreig te gaan,dan worden er wel maatregelen genomen ;) dat trek ik namelijk niet meer! Hoop voor je dat je voor jouw een goede oplossing vind!

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou zo saai zijt gij niet hoor :p

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja ik zal t er maar es met m'n man over hebben. Als t de laatste is geweest maar zo'n spiraalding proberen. maar heb wat schrik want hoor er dingen over zoals toch hevige bloedingen en zo.
    En niet de laatste, tja dan zien we wel. Wij zouden dan ook geen jaar meer moeten wachten, want zoals je weet, m'n man is bejaard he :) :)

Deel Deze Pagina