Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    ik laat 11juni foto s maken by de v&D

2. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
  3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    nessie: vertel eens meer over dat onderzoek, dat kennen we hier helemaal niet

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Agerm Justin moest dus wél huilen,omdat ik mijn haar geverfd heb. :cry:

Helemaal over de zeik :confused:

Hij zit nu van een afstand naar me te kijken,zo gek he dat ze daar aan moeten wennen.

Heb expres de verf niet zo lang erin laten zitten dat ie echt knalrood werd
    Nu is het meer zwart/rood,maar hij ziet het wel :)

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    de buggy wordt niet aangeraden zolang ze nog niet kunnen zitten. Maar zijn er al echt kindjes die niet meer in de wandelwagen-bak passen?
    En ik maar denken dat ik de grootste had...?

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Justin raakt met zijn tenen de achterkant van de bak.
    Ik weet niet hoe lang hij nu is.
    Terwijl ik een grote bak heb(Bugaboo)
    Het scheelt dat de Bugaboo buggy helemaal plat kan.

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Lolly: Zeker mooi.

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wel aardig, ik zit nog met de kleine dingen (maat 50, 56, 62, 68 en een jasje 74)

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    hmmm, ik heb een quinny, en hem er al een maand niet ingehad...misschien niet gek om eens te passen:

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    bedankt! Das super lief! :D

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Komt wel goed.
    Ik heb kroes haar dat ik verschillende kapsels kam. Toen Samantha werd geboren heb ik ca. 4 weken vlechten gehad in haar gezichtsveld. Maar opeen gegeven moment was ze wakker toen ik ze loshaalde, en had ik een afro. Samantha schrok, keek even met een trillend lipje..., en toen ik haar ging voeden was het weer goed.
    Nu kijkt ze nieuwsgierig wat ik met mijn haar uitvoer als ik binnen haar gezichtsveld bezig ben met mijn haar.

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    gos, die arme justin...

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Tis alweer goed :)
    Geen pruil lipje meer ;)

Ik ga toch 13 Juni naar de Huttenheugte?(Center parcs)
    Jan Smit geeft een concert in dat weekend daar :)

Leuk man,heb er echt zin in een weekendje weg.

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik kreeg een mail van Center parcs waar dat in stond.Wij gaan af en toe naar de Huttenheugte.Ik wou ook wel dat weekend heen maar ja het hele weekend is dan al volgeboekt.

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Fd Ik zag je in het blad kinderen staan met een foto.Volgende maand kom je erin te staan met de reportage.Mooie foto hoor.

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    over 12 weken ga ik op vakantie, en volgende week vrijdag is mijn eerste golfles!

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Hey Ladies!

Mary Jane is weer in da house met Mirena!

Ik zal ff bij het begin beginnen.
    Vanmorgen was Jadyn heel vervelend. Ze wou maar niet slapen. Had om kwart voor 10 gedronken en om 11 uur alweer. Uiteindelijk viel ze (na wat extra knuffels en aandacht) toch in slaap. Ze sliep lekker tot tien voor 3. Perfect, kwam goed uit met de Mirena. Heb Jadyn lekker gevoed. Goed gedronken uit twee borsten. Toen in de auto naar de apotheek om de Mirena te halen. (nog steeds niet gehuild!). Toen heb ik Jadyn naar mijn zusje gebracht en ging ik zelf naar de huisarts.

Natuurlijk moest ik eerst een half uur wachten in de wachtkamer......
    TEEEEEEERING wat deed dat even zeer. Ik was even vergeten hoe weeen voelden en hoe menstruatiepijn voelde, maar NU WEET IK HET WEER! Ik had dit wel verwacht, dat scheelt. Eerst ging de eendebek erin (was wel te doen), toen de baarmoedermond ontsmetten met jodium aan een gaasje (nog net te doen) en toen kwam er een TANG en die werd op de baarmoedermond gezet (AU AU AU AU) en toen werd er opgemeten hoe groot de baarmoeder was (AU AU AU AGAIN) en toen kon de spiraal er eindelijk in. Uiteindelijk was het bij elkaar ongeveer 5 minuten, dus het was wel te doen, hoor. Na de tijd nog een half uurtje menstruatiepijn en nu voel ik er bijna niets meer van! Over 6 weken terug komen om te voelen of hij goed zit.

Gelukkig had Jadyn zich bij mijn zusje voorbeeldig gedragen. Ze is er een uur lang geweest en heeft vooral veel gelachen en helemaal niet gehuild. Een schatje is het! Op de terugweg viel ze al bijna in slaap, dus heb ik haar meteen in bed gelegd waar ze nu heerlijk ligt te slapen.

Helaas moet mannetjelief overwerken. Hij belde net en zei dat het wel 22:30 uur vanavond kon worden voordat hij thuis was. 1 voordeel: ik hoef niet naar die verjaardag waar ik zo tegenop zag! Lekker met mijn meisje thuis....

Ik zag net een prachtige foto van een heel mooi jongetje voorbij komen, super!

En nog twee kindjes van Nathalie, wat een mooie foto's! Je kunt er nooit teveel maken!

Ga even eten maken, meiden.

liefs Mary Jane met spiraal

p.s. Mamanona waar ben je de hele dag?

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's

Hier een mindere nacht gehad door mijn ronspokend klein spookje (lees zoontje), hij heeft de laatste tijd meer van die onrustige nachten.

Vandaag voor het eerst bij de kiné geweest. Ze heeft mijn bekken, heup- dijgebied gemasseerd en oefeningen geleerd die ik thuis ook moet doen. De oorzaak van mijn pijn is een spier die vastzit in mijn bekken door de BI. Ze gaat proberen deze terug los te masseren.

Voor de rest gaat hier alles prima. Zijn druk bezig met alles uit de keuken leeg te halen zodat maandag de oude keuken kan afgebroken worden en de nieuwe geplaatst. Dan heb ik eindelijk meer plaats in de keuken. joepieeeeeeeeee.

Knuf van zuurtje ;)

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    mamanona koopt de hele juwelier leeg waarschijnlijk?

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    oke, lijkt me niks dus, een spriraal........

Deel Deze Pagina