Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    ik ben zo boos pffffffffff

heb al 3weken voor iedereen moeten invallen en nu ben ik kei ziek me kop barst byna en ben harstikke dol en moet morge ook werke maar niemand kan nu werken :evil:

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij deed de eendenbek meer zeer dan het opmeten van de baarmoeder... Maar voor de rest ging het bij mij dus ook zo. Wist ook meteen weer hoe de weeen en ongie-pijn voelden :(.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, dat dacht ik ook voor ik hem aangeraden kreeg. Maar tis me heel erg meegevallen.

4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    waarom niet dan Becca?

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Het is wel even de kiezen op elkaar, maar dan ben je voor 5 jaar klaar! Weet je wel hoe vaak je kunt sexen in 5 jaar? Ideaal joh. Je wordt nauwelijks ongesteld en hoeft geen pil meer te slikken en gelukkig ook niet van die rot cd's!

6. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Wat is het rustig hier zeg! Mijn meisje was alweer wakker en heeft heerlijk gedronken. Ligt nu even in de box te spelen. Ga zo nog even met haar wandelen. Het is zo lekker zonnig! Wel veel wind helaas.

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wandel ze....

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Mary Jane: Veel wandelplezier. Hier is het al de hele dag bewolkt...
    Jouw ervaring met het plaatsen van een spiraaltje klonk wel pijnlijk. Zelf heb ik dus nauwelijks iets van gevoeld, dus ik herken je verhaal helemaal niet. Maar nu ben je voor 5 jaar gerust :D

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Winkelen met een baby 's avonds......kan dat?

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wij gaan zo boodschappen voor volgende week... (kan mogen niet want mijn Lief gaat naar vrijgezellenfeestje). Dus ik zou geneigd zijn om te zeggen dat het kan, maar volgens mijn moeder kan het niet..... Sssssssssssssttttttttttt!

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :(: je tattoo mag niet te nat worden? beetje vreemd :( neem wel aan dat je hem 3 x pe dag was :rolleyes:

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tot zo.....

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    wat heb je allemaal nog in 62 ?

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Tuurlijk...... helemaal als het mooi weer is :) :)

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: V&D foto maak sessie ladiesz!

hier hebik het van Jamilia toen des tijds wel laten doen... erg leuk.... zal later een paar foto's plaatsen,we gaan nu ff verder met grasmatten leggen en NEEJ DE JUWELIER IS NIET LEEG :) :)

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    heeeeee nona is er ook weer!

Heb je een mooie armband gekregen? Ga je daar ff foto's van plaatsen?

Ik heb lekker even gewandeld met Jadyn. Niet te ver, want ik voel m'n buikje nog wel.

Winkelen gaat vanavond niet door, want mijn zusje belde pas net terug en we moeten een uur rijden voor een h&m met babykleding, dus een andere keer. Ladies' night hier.

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    nee ja mag m alleen in smeren omda als de korstjes eraf gaan dan kan de inkt bovenste laagje eraf gaan en dan owrt ie licht

heb er al 3 meer dus weet wel hoe m moet verzorge haaha ;)

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    haaai jaaa t is een leuke armband geworden,alleen moest er een kinderkopje bijbesteld worden en gegraveerd,dus ik krijg zsm telefoon dat ie opgehaald kan worden..... heb mn mams een flinke poot uitgetrokken :oops: foto's volgen zsm als ie binnen is :D

19. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Leuk! Ik wil ook nog iets (ketting of armband) met de namen van m'n meisjes. Tattoo durf ik niet aan :oops:

Heb je geen plaatje van je armband of iets wat er op lijkt? Ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo hoor :)

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou t verbaast me een beetje eigenlijk,want ik heb met mn tattoo's andere adviezen meegekregen maargoed t zal vast goedkomen bij je :p hihihi ik ga er geen discussie over voeren :D

Deel Deze Pagina