Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    neej geen plaatje :( sorry ...... het is een soort schakel met een rondje ertussen en daar komen 2 kinderkopjes aan met in de 1e J.B. gegraveerd en in de 2e A.C.

:idea: MJ: gaan we samen tattoo zetten :(: :) :)

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zijn weer terug :D

Pizza in de oven... yummie.

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ff wachten dus nog......

tra la la laaaaaaa :)

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    komt goed hahaha

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ik kreeg net mail,zullen jullie waarschijnlijk ook hebben gehad maar toch voor de zekerheid:

In de blije doos heeft een sampledoekje van Lodger gezeten (zie foto). Zoals op het aangehechte kaartje staat vermeld, is dit doekje ontwikkeld om je kennis te laten maken met de superzachte kwaliteit stoffen die Lodger gebruikt in haar producten.

Recent is naar voren gekomen, dat wanneer er met enige kracht aan de randen van het doekje wordt getrokken, het doekje kan scheuren en kan gaan rafelen.

Aangezien Lodger voor absolute veiligheid staat, wil Lodger via deze weg benadrukken dat dit sampledoekje niet dient te worden gebruikt als knuffel- of speendoekje voor je kind. Voor meer nieuws kun je kijken op de website: www.logder.com

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    waar is iedereen?

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    koekoek hier ben ik ;)

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik heb de cd van bumba in mijn laptop gedaan en zijn nu aan het luisteren. De kids vinden het geweldig ;)

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Nona waar ben je nu :(:

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    over tattoos:

Ik moest m vet houden. (vaseline ofzo, ik had een ander goedje, weet even niet meer wat het is)
    Tattoo mocht idd niet nat worden tot de korstjes vanzelf weg waren. Vet houden was tegen het vocht om de korstjes goed te houden ofzo.
    Verder is krabben/plukken aan korstjes funest voor een mooie tattoo :)

Ben nu toch nieuwsgierig naar de adviezen die jij hebt gehad, Nona ;)

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hee chickies,

Wat een rust hier zeg! Ik zit eindelijk weer rustig op de bank. Mijn meisje was wakker vanaf 6 uur. Heb haar tot 9 uur niet geprobeerd in bed te leggen, want de ervaring leert dat ze dan toch niet gaat slapen. Toen we het wel probeerden begon madam hysterisch te gillen. Dat is nieuw. Ze gaat nu niet huilen, maar keihard gillen! Gelukkig is ze deze keer bij poging 2 (22.00 uur) in 10 minuten in slaap gevallen! Johooo, nu maar hopen dat ze goed doorslaapt. Vriendjelief is gelukkig ook weer thuis. Wat een workaholic zeg.

mamanona: we gaan een tattoo zetten en naar preston palace! Wat is jouw tattoo adres?

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik hoor net dat Xander de Buisonje veel jonge blondjes heeft gehad omdat ze dachten dat Volumia een eetstoornis was. Ha ha.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Jammer, Samantha heeft er wel eens mee gespeeld. 'k Zal hem weggooien, thanks.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook gillen, maar dan juist als ze wil slapen, en ik verkeerd handelde omdat ik het niet door had :(

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    kan ook best gillen zijn van 'laat me met rust!'

16. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Klinkt in iedergeval leuk! Dan wachten we gewoon geduldig af tot je 'm hebt en er een foto van kan plaatsen :p

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Welterusten lieve meiden!

18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedeavond meiden,

@MaryJane,
    Een dikke knuffel voor jou meis! Niet opgeven hoor meis. Ik vind het zeer knap van jou. Je hebt zo'n doorzettingsvermogen!
    Super gave schoenen zeg!
    Gaat het goed nadat je de mirena heb laten plaatsen nu?
    Slaap lekker meis!

@Sabbe,
    Veel beterschap toegewenst!

@Nathalie,
    Wat een gave foto's weer!

@MamaNona,
    Ik was vanmiddag ff op de msn, maar jij was er niet.... Heb je lekker geshopt?
    Ik hoop voor je dat je snel je sieraad binnenkrijgt.

@Lolly,
    Mooie tekst!

@Nessie,
    Mooie foto!

Ik heb al twee dagen niet meegeschreven, maar ben toch zo aan 't genieten me kleine meisje.
    In het begin hebben we een moeilijke start gehad, ik met een keizersnede, Demi 9 weken aan het huilen en krijsen geweest. We zijn daarvoor natuurlijk naar een osteopaat gegaan. We zijn nu 3x geweest en het is zo'n ander meisje. Zooooooo echt genieten. Ze lacht zoveel als ze wakker is, ze brabbeld zoveel als ze wakker is. Slaapt wel heel veel. Huilt echt heel weinig.
    Ze kan nu ook haar bijtring pakken, ze pakt haar tutteldoekjes en steekt het in haar mond. Ze vind het heerlijk om rechtop te zitten (natuurlijk wel met steun nog).
    Vanavond zijn we met zijn drieen in het grote bad geweest en ze vond het zoooooooo lekker. Echt genieten. Ze viel als een blok in slaap vanavond.
    A.s. maandag zal ik toch weer aan de slag moeten, ik WIL NIET! Ik kan wel huilen als ik er aan denk. Maar me moeder gaat oppassen dus ze is in hele goede handen.

Over de meiden die we niet zien hier. Ik zal mijn buddies van toen morgen eens een sms sturen. Dat zijn Bianca84 en Nikkie.
    Nikkie is pas geleden hier nog wel geweest, maar zal eens vragen hoe het met haar en kleine Daniel is.

Ik ga ook snel naar een tattoo shop. Ik heb al 1 tattoo, mijn naam in het Chinees. Ik heb deze uiteraard even laten checken door een chinese collega voordat ik de tattoo liet zetten. haha want stel je voor dat het wat anders betekend.
    Ik wil nu Demi haar naam op mijn pols of op mijn voet.

Wat er in de prenatal baby doos zit vond ik totaal niet bijzonder.
    2 potjes olvarit, een scheermes voor papa, de prive, lepeltje, veiligheid voor de stopcontact, 2x een bon voor de prenatal van €2,50 korting, neutral wasmiddel. Bij mij zat er geen slabbetje in.

Ik heb ook over de Mirena nagedacht en eigenlijk doe ik dat nog steeds.
    Ik ben nu weer aan de pil, de microgynon30. Heb nu anderhalve strip op maar ehhhh iedere keer die bloedingen tussen door. Ik word er helemaal gek van. Als dit over een maand nog zo is dan ga ik eens ff terug naar de huisarts. Dan overweeg ik ook om een Mirena te laten plaatsen.
    hihi ik moet er alleen nog ff over nadenken of ik het bij hem laat doen. Hij is namelijk 2 jaar ouder als ik haha haha. Woont in dezelfde plaats als ik (zo groot is die plaats niet) Dus daar moet ik dan nog ff over nadenken.
    En pijnlijker als een HSG onderzoek en een Keizersnede kan het volgens mij niet doen.......... Offff heb ik het nou verkeerd?

Eigenlijk niet veel nieuws meer aan deze kant.

liefs Divi

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hee Divi,

Ik keek stiekem toch nog even, want vriendje kijkt het sportjournaal. Dank voor je lieve reactie. Ik ga vrolijk door met de borstvoeding en ik bied nu beide borsten aan als ze wil. Het gaat nu heel goed met de Mirena. Ik voel nu helemaal niks meer! Het is dus gewoon eventjes doorbijten. Maar wij zijn inderdaad wel wat gewend!

Ik heb voor de tattoo ook getwijfeld tussen de (binnenkant van de) pols en de voet. Ga denk ik toch voor de voet, want die kan je makkelijker verbergen. Toevallig zeg!

Nog even een leuk fotootje van mijn lief die vanmorgen lekker in bad was geweest:

20. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Wat een super lieve foto MJ! Vind haar zo'n leuk koppie hebben en dan die bos haar, hihi echt geweldig!

Deel Deze Pagina