Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @MaryJane,
    Echt petje af voor je hoor meis!
    Vind het superknap van je dat je toch doorzet!

Ik ben blij dat het goed gaat met de Mirena. Je voelt dus helemaal niets meer nu? Ik zit er hard over na te denken om ook een Mirena te laten zetten.
    Kan deze er dan ook zo weer uitgehaald worden voor evt nog een kinderwens? (beetje domme vraag misschien, maar heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept!)

Dat is wel zo dat een tattoo op je voet makkelijker te verbergen is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niets met voeten heb haha........Vreselijk hihi!
    Dus ik denk dat ik maar voor de binnenkant van mijn pols gaat.
    Me vriendin d'r zus heeft ook de naam van haar kindje laten tattoeren. De naam dan op de bovenkant van haar pols en dan een soort van armband ervan gemaakt. Rondom haar pols zeg maar. Vind ik ook zooooo verschrikkelijk gaaf!
    Dus ik moet nog eens ff gaan kijken wat ik ga doen. Maar zeker weten er komt nog een tattoo bij.
    Wanneer ga jij?

Wat een mooie foto van jullie meisje zeg! En wat een mooie bos haar. Zo mooi zeg!
    Demi is al haar nesthaartjes nu aan het verliezen. Ze is ook geboren met een flinke bos haar maar daar is zowat niet meer van over.......

2. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ha meiden,

Heb even niet de puf om op iedereen te reageren. Enige wat me is bijgebleven is dat Beccaatje gaat golfen: doe maar sjiek!

Ben net samen met een hoogzwanger vriendinnetje uit eten geweest, was erg gezellig, maar dat kwam niet door het restaurant. Werden eerst in het rokersgedeelte gezet "ehm.. heeft u ook nog een plekje niet-rokers, want ze is zwanger en we roken niet" Oh...ja hoor (had je ook zelf kunnen bedenken, ei :x ) Vervolgens bestelt vriendinnetje een doorgebakken biefstuk, maar krijgt uiteraard een medium "Meneer:Ze is ZWANGER en mag geen RAUW vlees", grrrrr" :evil: en als klap op de vuurpijl liet de ober onze opgestapelde lege borden en bakjes en bestek op de grond vallen, alles stuk :rolleyes: . Dat vond ik dan wel weer een beetje zielig... (maar stiekem ook wel een beetje grappig). Rijden we de parkeerarage uit midden in een alcoholcontrolefuik; hebben we 25 minuten in de file gestaan om te kunnen blazen. Vriendinnetje (echt met een hele dikke buik) zat achter het stuur "mevrouw, heeft u gedronken?" AAARGGHHH
    Maar verder hebben we het prima naar ons zin gehad hoor :D
    Maar waarschuwing voor een ieder uit de buurt van Rotterdam: Hotel New York is niet meer wat het geweest is!

Einde ego-bericht

3. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Wat een leuke foto's!

4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Nu toch echt mijn laatste berichtje hoor.

Dank voor de leuke complimenten. Iedereen reageert meteen op Jadyn's haartjes als ze haar zien. Is ook wel bijzonder het, zo'n dikke bos haar. Als het nat is zitten er zelfs krulletjes in. Nesthaartjes heeft Jadyn ook! Op haar oortjes! Die zitten er nog steeds op! Hi hi. Het is een schatje. Tot nu toe vind ik de Mirena echt een aanrader, hoor. Over 6 weken moet ik nog even terugkomen. Dan gaat de huisarts voelen of hij goed zit. Als mijn huisarts een vent was die maar een paar jaar ouders was dan ik en die ik kende van het dorp, liet ik het wel even ergens anders doen, hoor! Dat vindt hij vast niet erg. Je kunt het hem ook gewoon eerlijk vragen. Bij zoiets moet je ook een beetje kunnen ontspannen, hoor! Misschien wil een gynaecoloog dat ook wel doen?

welterusten en veel liefs

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, da's de reden waarom ik er voor ben gegaan. Je bent meteen vruchtbaar na verwijdering.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Trusten!

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou toen ik klaar was mocht ik na een paar uur de folie eraf halen,toen wassen met desifecterende zeep ( van de shop),naspoelen met koud water en droogdeppen en insmeren met zalf dit 3 x per dag herhalen gedurende 1 week.... in princiepe als de tattoo goed geneest krijg je geen korstjes...... verder niet zonnebanken en zwemmen enzo en geen wol of andere schurende kleding dragen op je tattoo

dat is wat mij meegegeven is

Ach iedere tatto-artist schrijft weer wat anders voo en het ligt allemaal gelijk maar deze regels zijn gelijk aan regels van de GGD....

nou meiden ,mn grasmatjes liggen er in.... nu de rest van de tuin nog,eerst jamilia 2 weken van het gras houden... :rolleyes:

slaap trusten allemaal!

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    waar heb je nu een tattoo dan? en een vriendin van mij heeft dat dus ook..... zo rondom.... gaaf he ?! ik ben nog aan t bedenk wat ik wil en waar.....

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Tinusje,
    Jeetje dat hadden jullie weer.
    Gelukkig hebben jullie toch een leuke avond gehad!

@MaryJane,
    Ik denk ook dat als ik de Mirena laat zetten het maar door de gyn laat doen niet door mijn huisarts die 2 of misschien 4 jaar ouder is als ik. Nee dan voel ik me toch niet prettig.
    Slaap lekker meis!

@DS
    Ohhh nou,
    hihi nu zet je me nog meer aan het denken....

@mamaNona,
    Nu heb ik me naam in het Chinees op me rechterschouderblad staan. Drie tekens zijn dit.
    Maar nu nog ff de naam van Demi, ik denk op de binnenkant van mijn pols.
    Dus jij gaat ook nog voor een tattoo?
    In het verleden heb ik 2 mk gehad. Misschien dat ik ook nog 2 sterretjes laat zetten maar dan niet bij de naam van Demi.
    Deze zet ik dan op mijn voet of op de zijkant van mijn onderbeen.
    LAAT MANNETJE HET MAAR NIET HOREN oeps hahaha

Meiden slaap lekker tot morgen

liefs Divi

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Wenneke, nona, wichjuh: Mijn man heeft voor een paar weken terug ook een tattoo laten zetten bij tattoo bob in rotterdam.
    Het is zijn 3e tattoo die hij daar heeft laten zetten, en hun zeggen dat je gewoon mag douchen.
    Maar liever niet met zeep op de tattoo vanwege parfum die erin kan zitten omdat het een wondje alsware is.
    Daarna gewoon droog deppen en insmeren met vaseline!

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Divi Ik heb ook de Mirena gehad voordat ik zwanger werd van bryan.Ik heb hem maandag eruit laten halen en die week ben ik ook zwanger geraakt.Je bent idd weer gelijk vruchtbaar wat DS ook al zei

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mary Jane wat een super lieve foto!En idd zoooooooooo leuk dat haar! ;) Sam heeft ook nog nesthaartjes op zijn oor! ;)

@ Tinusje gelukkig hebben jullie toch nog een leuke avond gehad! ;)

@ Divi heel veel succes met werken voor de eerste keer. Lijkt me ook zoooooo moeilijk om straks weer te beginnen! Dikke knuffel! En ik ben super blij dat het zo goed gaat met je meisje en dat je nu zo lekker kunt genieten! ;)

@ mamanona stond er hier al ergens een foto van je nieuwe tattoo? Ben benieuwd! :D

Sam heeft weer geslapen van 23.30 tot 8.30! :D Heerlijk! Zo leuk dat gebrabbel en gedoe. Sam heeft echt duidelijk weer een sprongetje gehad, want hij kan ineens zoveel! Vanmorgen viel me iets op en ik ben benieuwd naar de ervaringen. Ik heb een half uurtje met Sam gebrabbeld en het leek alsof hij dus echt geluiden ana het kopieren was. Als ik een lange en hoog geluid makate deed hij dat ook en daarmna bv een heel kort en laag en dan probeerde hij dat ook na te doen. Kan dit of ben ik nu een fantasierijke mama? :rolleyes: :)

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hier ook weer super geslapen :D
    Ik ga nu even ons kleine kereltje voeden en daarna gaan we boodschappen doen ;)
    Tot later misschien, en voor iedereen een fijn weekend!

14. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Hier een slechte nacht gehad.

*Gaap*

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    mag ook gewoon docuhen maar niet laten weken

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha raar he.... die kennis van mij,uit het dorp waar ik voorheen woonde (www.tattooherco.com) die zegt juist geen vaseline en die zeep je... de desinfecteren.... hahahaik zeg altijd zeeploze zeep :) ik deed ook gewoon douchen hoor! hahahaha wisselend allemaal he :D

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha pooh.... mijn tattoo moet nog gezet worden,ben er nog niet helemaal uit.... wat je hebt gelezen over foto gaat over mn nieuwe armband die ik nog niet heb :( :p :)

wat de geluidjes van Sam betreft... dat kan echt hoor! kan het nog goed herrinneren van Jamilia......... :)

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    wij gaan zo ff naar de markt en hebben daarna een verjaardag.... dus veel zal ik er niet zijn vandaag.....

liefs Nona

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tis ook alweer een tijdje terug overigens, dat ik m heb laten zetten.
    Met kortjes doel ik eigenlijk meer op vervellen, korstjes heb ik verder niet gehad.
    Wel apart dat ze verschillende tips geven hoe ermee om te gaan. Ik mocht m toen echt niet wassen, moest echt vet (vaseline oid) opzitten om te beschermen.

Mogge trouwens!
    (kan nog, tis nog ochtend ;))

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    owjaah..... aangezien ik er niet ben als de 500 wordt gehaald ( als ie vandaag gehaald word :p ) doe ik het nu alvast.... hahhaha ik kan t niet laten :oops:

\:D/ PAGINA 500 !!!! \:D/

whahahaha gekke ikke :p

Deel Deze Pagina