Joehoe, hebben we het toch gehaald Haha! Tot later! Ff een fotootje van m'n dochter die de bril van haar tante gepikt had
@Nathalie: heel veel sterkte voor jou. Begrijpelijk dat je er een tijdje niet bent. We denken aan je. @all: vanmorgen gewinkeld met Jadyn en mijn zusje. Mijn zusje heeft zelf ook twee kinderen en weet precies hoe ik me voel als Jadyn keihard huilt. Op zich viel het huilen best mee. Ze heeft zelfs nog een poosje geslapen. Ik krijg zelfs van vreemden opmerkingen over haar enorme bos haar! Slapen komt vandaag niet in haar woordenboek voor. Misschien vanavond wel? Ga nog even boodschapjes doen. xx MJ
Natalie heel veel sterkte meis! Sorry dat ik niet ben geweest van de week! Heb er gewoon simpel weg geen tijd voor gehad! Maargoed ik lees wel regelmatig bij hoor. Jee al 500 pagina's! Jullie zijn goed bezig! Fijn weekend allemaal verder Ik ga weer ff bijlezen.
Heb vanmorgen zo'n mooi luier zwembroekje voor Jadyn gekocht van Nijntje. Geweldig lief roze met stipjes. Ik heb begrepen dat ze dan geen pamper meer om hoeft. Weet iemand dat? Leuk voor Preston Palace Nona! Voor mezelf nog mooie half hoge zilverkleurige gympies! Geweldig. Wat is het ontzettend rustig hier zeg! Ga maar eens lekker patatje eten. Vriendjelief haalt het op. Die vetribbel blijft er nog wel even zitten
Thuis eerst aan manlief gevraagd wat je ziet... volgens hem niks boeiends of schokkends. Eerste keer was ik met mijn moeder... in de MacDonalds. En het viel me mee. De draagdoek verhult veel, en zo nodig heb ik ook een sjaal in mijn tas voor extra verhulling.
@ nathalie: Veel sterkte! @ all mbt borstvoeden in openbaar: Ik voed gewoon overal ongeacht wie erbij is en waar ik ben. Ga ook niet eerst vragen of mensen er moeite mee hebben als ik bijv op verjaardag ben ofzo. Een flesje zou ik immers ook gewoon geven dus waarom zou de borst dan niet "mogen"? Is immers puur natuur ? Enneh ik denk maar zo, als ze wat zien dan zijn ze (de mannen dan ) of helemaal blij, of die slapen nooit meer ivm nachtmerries En inderdaad wat zien ze nou helemaal een stukje huid en een tepel, nou so what?! Knuf, Mili
Hier staat een methode: http://nl.youtube.com/user/draagdoekmama En verder de foetus- en kommahouding zoals beschreven op http://www.draagdoek.nl/download-a20.html Vandaag had ik haar in bbbb-houding... ze is toch al bijna 3 maanden ... en waarom mag het in de BabyBjorn al wel? .
Ik heb vandaag nog zitten voeden in de V&D! Had een jasje aan met daaronder een voedingshempdje. Een mooi hempdje van Noppies a 24,95 bij o.a. Prenatal. Iemand anders ziet echt helemaal niks. Misschien dat de tepel heel even te zien is bij het aanleggen, maar daarna trek je het hempdje in 1 vloeiende beweging weer omhoog. Je mag er trots op zijn dat je borstvoeding geeft. Ik had ook nooit gedacht dat ik het zou durven, hoor! Moet wel eerlijk zeggen dat het niet druk was in de V&D en dat ik op een rustig plekje ben gaan zitten. Je moet je ook kunnen concentreren natuurlijk.
Nee, precies, dacht ik ook niet. Ik zoek als ik ga zitten overigens ook wel een hoek op, zo mogelijk... een-na-laatste keer was midden op een bankje op een plein... tja... ze was al panisch aan het huilen... ik moest toch wat . Vandaag was het op de eindhalte van de bus, . Midden op CS is me ook al overkomen.... nou de Dam nog, . Z'n doek scheelt dat je na het aanleggen weer lekker door kan lopen. . Hempje klinkt leuk . (Ik ga meteen even op de site van Noppies kijken. Terwijl ik me voor mijn hoofd sla dat ik niet bij de Prenatal heb gekeken toen ik de doos ophaalde ](*,).... Ik heb nu alleen de shirts van H&M, en ben al weer op ze uitgekeken. Ik heb ze sinds de geboorte aan.... Dus heb nu bij PrettyMum twee lange mouw shirts besteld.. (ben koukleum... ). En wil eigenlijk voor de erg warme dagen ook nog leuke.
ja die is het volgens mij! ik heb ze zelf in het zwart er zit ook een mooi randje bovenaan ik heb er geen bh onder, die zit er eigenlijk in gebouwd! Heeel fijn ding, echt waar!
Mooi thanks . Volgende week misschien toch maar even richting Prenatal dan maar.. of kijken of ze hem nog ergens verkopen. Kan hem ook wel bestellen, maar de postbode komt sowieso nog twee keer langs volgende week ... SALE bij de onlinewinkel van H&M en dus die shirts bij PrettyMum.. en ik zit heel erg te twijfelen of ik de DiaperChamp wil kopen. Geen verzendkosten bij http://www.Baby-and-more.nl Had hem vandaag willen meenemen (misschien) maar vond de doos best wel groot. Iemand overigens ervaring met Diaper Champ of Nappy Wrapper? Ik heb nu een gewone luieremmer, maar met dit mooie weer begint dat toch te ruiken. Ondanks het los verpakken van de luiers in luierzakjes.
hahaha klinkt leuk! had je dr nie een voor Alysha mee kunnen nemen : ....waneer gaan we gympies klinken ook leuk!