Goedemorgen . Word ik vanmorgen wakker met knappende borsten . Kijk ik op de klok.... heeft Samantha voor 't eerst acht uren geslapen! @Wic: Lief van Faylinn . Dat heeft vast geholpen . Ik denk dat 't combi was van sprong en krampjes. Het was een uur lang afgewisseld met . Ik heb haar toen Cinababy gegeven Vervolgens dronk ze twee borsten leeg , poepte haar luiervol.Tijdens het verschonen begon 't hier te onweren. Bij de eerste donderslagen raakte helemaal hyper. (trappelen). Maar gaf geen kick toen ik de lamp uitdeed en sliep binnen 15 min.
Goeiemorgen! Ik zit hier ook met klaptieten. Sam heft de late voeding om 0.00 u gehad en begint nu om 9.40 te pruttelen! Heerlijk uitgeslapen! @ Daisy wat super voor het eerst 8 uur!
Klaptieten, whahahaha! @ Daisy : echt lekker joh! Faylinn heeft liggen slapen tot 7.45 vanaf een uur of 21 gisteravond.
Goeiemorgen.... nou lekker DS dat Samantha zo lang heeft geslapen..... hier ook een goede nacht op een bedplassertje na.... Jah gisteren verjaardag gehad en daar heeft Jamilia vééééééééél gedronken.... voor t naar bed gaan nog extra laten plassen ( 2 x in 10 minuten) en ze heeft toen ook geplast heel veel.... nog wakker gemaakt toen ik naar bed ging,maar toen kon ze niet.... 1,5 uur later wel... in bed dus hahahaha noujaaaa kan gebeuren! kwam misschien ook wel in de combinatie met die snoeiharde regen e onweer...... ik lag zelf met mn kop onder t kussen ,t stoind precies op mn slaapkamerraam en ik heb verder geen huizen oid achter me staan,DUS GING HARD
Goedemorgen mamas! Daar was ik ook weer. Gisteravond zijn we voor het eerst een hele avond met Jadyn op visite geweest. Ze kwam om kwart voor 8, dus ik heb haar thuis nog even gevoed. Toen we er waren heeft Jadyn gezellig een tijd bij ons in de kamer gezeten (in de maxi cosi). Ze was poeslief! Toen ze rond een uur of tien moe werd, legden we haar in de kinderwagenbak boven op bed. Ze sliep bijna meteen! Helaas werd ze wakker toen we om een uur of 1 naar huis gingen. Toen we thuis waren voedde ik haar en verwachte dus dat ze flink door zou slapen. Niet dus! Om half 5 was ze daar alweer! En toen om tien voor 8. Ze was nog lekker duf en ik ook, dus we hebben daarna nog lekker weer een uurtje geslapen! Nu is het hier een typische heerlijke zondagmorgen. Mannetjelief leest de krant, ik lees het forum en ons schatje ligt in de box te kletsen. Heeerlijk genieten dus! En ik ben zo trots dat ons meisje zo lief is geweest gisteravond! Even reageren: @mamavanjordy: leuk dat shirtje! Ga ook maar eens zoiets voor Jadyn kopen! @Roosje: wat fijn dat het zo goed gaat het Ayden! Wat een mooie naam ook trouwens. @Beccaatje: dus jij hebt een draagdoek? Ik wou er ook 1 aanschaffen, maar ik weet niet welke ik moet hebben. Heb jij tips? In ieder geval van tricot stof denk ik toch? Ik heb zon draag ding van mini monkey, maar die is voorgevormd en bevalt mij en Jadyn niet zo goed. Het haar van Jadyn is niet rood/rossig, maar op sommige fotos lijkt dat wel zo. Het kan nog komen, mijn zus is ook rood. Zou ik ook niet erg vinden. Kijk maar eens naar die mooie kindjes van Redone! @voedingshemdje: mijn borsten zijn momenteel ook flink, hoor. Maar ik vind het goed kunnen zonder bh eronder. @poepluiers: ik vind het ook reuze meevallen met de stank. Heb ze nog gewoon dichtgevouwen in een luieremmer. De deksel moet er wel goed op liggen. En regelmatig legen die emmer! @Tinusje: dat Nijntje zwembroekje heb ik van de V&D. Er is ook een leuke voor jongetjes. Daar zit zelfs klitteband aan, zodat je hem net zo aan en uit kunt trekken als een pamper.
ik neem bij kruidvat altyd paar tasjes meer mee of by xenos en doe daar de luier in moet poep en in container en plasluiers doe ik er wel meer van in tegelijk en dan gewoon container in zo n voedingshemd heb ik ook omda met zwangerschap nergens meer in kon van bh s maar draag m nu nog soms en geef geen borst hahaha
môgge.... hier is van half 11 tot 8 uur geslapen! Ik hoop maar dat dat de nieuwe regel gaat worden! Ik had wel het gevoel dat ik hem gister overdag zelf vaker heb aangelegd en dat hij daarom misshcien al wel 'vol' zat voor de dag? Kon wel mooi een bakje vol kolven daarna draagdoek...ik heb een van draagdoek.nl, een 'lange draagdoek' zoals dat heet. Bevalt me prima. Ik heb ook een babybjorn, maar die verdeelt het gewicht (en het is een gewicht!) niet zo goed als een draagdoek doet. Met doek kan ik langer lopen dan met een zak, en M. valt in de doek ook sneller in slaap en is er wat rustiger in. dat was het geloof ik wel
@ MJ : hier ook draagdoek van draagdoek.nl. Helemaal van tricot, echt superfijn ding! Ik begreep wel dat je zonder inzetstuk moet nemen als je het overweegt; dat inzetstuk is namelijk niet rekbaar (he daisy ) en dus niet handig. Heb ook een geleende baby bjorn liggen (geleend van vriendin) maar nog steeds niet gebruikt omdat de draagdoek gewoon heel goed bevalt.
Dus die van draagdoek.nl is wel aan te raden? Ik vind hem erg duur en wou er misschien 1 via marktplaats kopen. Hoe lang is jullie draagdoek? Ik las dat dat tussenstuk er ook wel in rekbaar materiaal is, hoor! Stond op die website.
Ja, ik haalde uit een borst (de leegste) 160 cc vanmorgen. En mijn tweede borst dronk ze helemaal leeg. . Voor de rest de ervaringen van draagdoek en BabyBjorn zijn hier gelijk .
Hihi... klopt.... je kunt er wel een samenstellen met rekbaar tussenstuk hoor, maar daar had ik niet op gelet . Ik heb nu dus geheel rekbare. De TricotSlen (te koop bij oa Prenatal) en de MobyWrap (te koop bij http://www.prolacta.nl/content.asp?pid= ... tcat=0&c=1 en tijdelijk in de aanbieding ) Knoopmethodes worden bijgeleverd, ook bij draagdoek.nl . En er zijn verscheidene YouTube filmpjes...
Ja klopt... ... maar wist toen niet wat ik handiger zou vinden. Had hem op mijn uitgerekende datum besteld. Ligt eraan of je wil samenstellen ja of nee. Anders zou ik naar Prenatal 49,95 of bestellen bij Prolacta 42,95. Hoe lang ze zijn... ff kijken of ik dat kan vinden.
die TricotSlen wordt ook veel aangeboden op marktplaats. Is dat een aanrader? Ik wil het eerst met een tweedehandsje proberen. Als het helemaal niks is voor mijn drukke, beweeglijke dochtertje dan ben ik in ieder geval niet zoveel geld kwijt!
Ja hoor, TricotSlen is heerlijk. Daardoor kwam ik eracht dat ik die van Draagdoek.nl niet zo lekker vond. Ik kocht nl. de TricotSlen als reserve voor als de ene vies werd. Inmiddels heb ik die van draagdoek.nl doorverkocht via Marktplaats .
Waarom heb je die te koop dan? Ik heb zelf een draagzak van Minimonkey, maar dat is hier niet zo'n succes!
Omdat ik de oude BabyBjorn tijdens de kraamweek van een vriendin kreeg. Met twee draagdoeken en een draagzak vond ik de Chicco overbodig worden.