Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb de chicco ook en ga hem van de week eindleijk eens gebruiken nu sam zijn hoofdje recht kan houden! ;)

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend. De BabyBjorn mocht ze al meteen in (heeft hoofdsteun) maar heb wel gewacht tot de geadviseerde 6 weken.

Maar vind draagdoek prettiger, ivm idd betere gewicht verdeling.

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    waarom is de tricotslen fijner?

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hier nog alles okay met iedereen?

mooi.. dan ga ik weer verder...... :)

da da !

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dacht even dat het gezellig ging worden hier! ha ha

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha nou niet met mij.... ga de kamer
    veranderen :p

moet toch wat doen op een saie zondag.... tuin is omgespit,motor race gekeken,gras is gezaaid en ja dan maar de kamer veranderen.. hahahhaa

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag iedereen

Hier is alles nog prima. Mijn meisje heeft doorgeslapen tot 10u vanmorgen. Echt heerlijk. Ze begint ook meer te brabbelen de laatste dagen, gisteren ineens heel luid dat we ervan verschoten.

Voor de rest hier alles ok?

Knuf van zuurtje ;)

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier ook alles prima. Nog even een vraagje over de draagdoek. Wanneer gebruiken jullie de draagdoek en wanneer neem je gewoon je de maxi-cosi of de wagen mee? Fietsen jullie ook met een draagdoek op je buik (met je kindje er in dan he!) Lijkt mij erg eng moet ik eerlijk zeggen.

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    draagdoek gebruik ik vooral voor het wandelen in de stad / dorp en in huis als het mannetje net heel veel aandacht nodig heeft als ik sta te koken of wil eten

10. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Beccaatje: hier ben ik dan eindelijk!
    Hier wordt een slaaptest gedaan bij kinderen die een risico kunnen hebben op wiegedood: Als er al in de familie zijn, prematuren,...

Bij ons zijn er al kinderen positief getest in de familie en daarmee hebben we dat gedaan.
    Wat houd het in? Je kleintje blijft een nacht in het zh. Er worden sensoren geplaatst op het hoofd en lichaam en de ademhaling en hartslag wordt door een bakje geregistreerd.
    Maurootje heeft in die nacht vier ademstops gemaakt (dwz een paar seconden adem inhouden) terwijl je er maar drie per nacht mag maken.
    Dus hij was een randgeval en nu hangt maurootjes met drie sensors aan een bakje vast die alarm kan slaan als hij stopt met ademen.

Na een maand kijkt de dokter wat het bakje geregistreerd heeft van zijn slaappatroon en beslist hij of het nog nodig is of niet.

ik hoop dat je een beetje de langdradige uitleg verstaat

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    kijk je geen voetbal nona?

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    oke, ik snap 'm!

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jadyn's zwemluierbroekje voorkant

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jadyn's zwemluierbroekje achterkant

15. Tinusje

Tinusje Bekend lid

@DS: Go Samantha :D
    @Pooh: Go Sam :D
    @Wicjuh: Go Faylinn :D
    @Beccaatje: Go M. :D
    @Zuurtje: Go Frummelke :D
    Fenne heeft heeft vannacht voor het eerst sinds een week niet doorgeslapen: Go Fenne :p

@MJ: Jaaaa, dat is het zwembroekje wat ik ook wil, echt zo lief!

Net met Fenne naar opa en oma geweest (kon mannetje even bijkomen van Pinkpop). Nu lekker relaxen en even forum checken. Zonnetje begint ook door te komen, dus denk dat ik even buiten ga zitten.

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Mary Jane's new shoe[​IMG]s

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    zo genoeg gespamd....

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zo de spaghettisaus staat op het vuur te pruttelen. Moet ik vandaag al maken want morgen heb ik geen fornuis meer in de keuken. (ook geen keuken meer :) )

Kan morgen wel nog eten opwarmen dus vandaag al koken voor morgen.

Hier merk ik toch dat mijn meisje haar vaste tijdstippen van eten nodig heeft. Ze heeft deze week al eens een dag haar laatste voeding vroeger gehad dan 23u en dan vandaag was haar eerste pas om 10u. Nu komt ze veel vlugger en meer vragen voor een voeding en is ze onrustiger(maar daarom niet lastig, ze is gewoon uit haar normale doen). Ga haar in het vervolg 's morgens toch maar om 9u wakker maken voor haar voeding. ;)

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    In de auto moet je beebjes altijd in de maxi-cosi vervoeren, op de fiets mag je de draagdoek ook eigenlijk niet gebruiken hoor, is niet veilig.
    Ik gebruik m als ik ff de deur uit ga, boodschapjes doen, of soms als we de stad ingaan. Doe ik m thuis om en als we er zijn, gaat ze erin.
    Ook thuis, als ze niet in slaap komt en erg moe is, aandacht wil, ik bezig moet in huis, dat soort dingen. Lekker makkelijk, je hebt je handen vrij.
    (alleen obstakel voor je lijf hangen :p)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    MJ mooi zwembroekje en schoenen. Voor mijn meisje ga ik nog een badpakje halen voor de zomer. Wacht even af op de solden in juli ;)

Deel Deze Pagina