Nou fijner dan die van draagdoek.nl. Zoals Wic al zei... ik had er dus een met niet rekbare tussenstuk. En dat vond ik invergelijking met een geheel rekbare doek prettiger. That's all .
Fietsen met draagdoek mag niet, om dezelfde reden dat een kindje niet los in de auto mag .... dus niet doen hoor!!!! Wanneer gebruik ik de draagdoek?... Bijna altijd Als ik mijn handen vrij wil hebben, wanneer ik ga winkelen. Als ik zo lang wegga dat ik weet dat ze midden op straat honger zal krijgen. De MaxiCosi gebruiken wij hier alleen in de auto. Kinderwagen: Wanneer ik naar de na gym ga. Ik haar nl. niet op de grond neerleggen daar. En verder wanneer ik zin heb om met de kinderwagen weg te gaan.
Duidelijk... klinkt als een registratie bij slaapapnoe.... maar dan bij baby's. Ben longfunctie laborant .
pffffffff hier is het huilen huilen huilen en hy wil niet slapen al de hele dag net fles gehad en nu laten we m echt ligge
Hier gaat 't lekker. Heb de hele dag al volle borsten. Samantha drinkt twee borsten . En komt om de drie uur..... MJ: Hoe gaat 't vandaag bij jou? Ben ff met Samantha spelen en eten koken . (De draagdoek is al om )
ik kan er best goed tegen maar me mannetje niet hahaah die raakt meteen gestrest en haalt m eruit dus nu moet ie gewoon blijve liggen
Wat lief dat je dat vraagt Daisy. Hier gaat het vandaag heel goed. Sinds gisteren eigenlijk al. Ik geef Jadyn nu zo vaak mogelijk beide borsten en minimaal 1x per dag kolf ik zo snel mogelijk na het voeden. Ik heb het idee dat Jadyn nu meer drinkt en daardoor ook langer slaapt. Ze laat bijna 4 uur tussen de voedingen. 9 uur, 13 uur, 17 uur. Ook is ze langer wakker en sneller in slaap. Jadyn huilt altijd 5 tot 10 minuten voordat ze slaapt. Nu is ze voor mijn gevoel al binnen 2 minuten in slaap! Echt geweldig is dat. Het lijkt wel of vandaag de ommekeer is geweest en alles makkelijker gaat worden! Wij zijn er helemaal happy van! Wat fijn dat jij ook zo lekker veel voeding hebt vandaag! Beter teveel dan te weinig zeg ik dan maar!
Bij ons is het eerder andersom! Ik ben bang dat mannetje haar te lang laat huilen. Wij werken met de kookwekker. Maar sinds vandaag is dat eigenlijk niet meer nodig, want ze is veeeeeel sneller in slaap! Nu maar hopen dat dat zo blijft.
Ik was ook niet van plan om te gaan fietsen hoor met zo'n draagdoek. Maar tegen woordig sta ik nergens meer raar van te kijken ook niet als er mensen zouden zijn die het wel doen. Wij geven nu de fles bewust om de 4 uur. Fabian meldt zich zelf niet. Hij vermaakt zich zelf erg goed in z'n bedje. Hij is dan druk met z'n handjes aan het spelen en vergeet dan dat hij ook nog moet eten. Vandaar. We gan zo even naar opa en oma. Tot morgen.
Hallo kennen jullie me nog ...het is mij Rian . Ik dacht laat even weer wat van me horen ,Hier behoorlijk aan het klooien en rommelen geweest met die kleine ze heeft een paar keer in het ziekenhuis gelegen .En we zijn er nog steeds niet echt achter wat ze heeft ..ze heeft zowiezo wel reflux .daar krijgt ze zantac voor en we zitten nou aan de hypoalergeen intensief .ivm de verdeking van koemelk allergie ...waarschijnlijk dat daar die astmatische .klachten en die onrustigheid vandaan kwam .dus die voeding moeten we nu 4 weken proberen en daarna weer overstappen op de normale voeding om te kijken hoe ze dan reageerd ..Wel moeten we die voeding natuurlijk verdikken met Johannesbroodpitmeel .en ze krijgt Fysio om te leren ontspannen .....Ik heb er de afgelopen weken behoorlijk doorheen gezeten ..maar ja wou niet telkens negatieve dingen tikken hier dus heb me maar even terug getrokken ..... Hoe is het hier voor de rest ..alles goed met de kindjes ..? Liefs RIan
Het eten gaat nog steeds goed hier . 7:45-10:45-14:00-16:45-19:30.... Alleen het slapen kost haar nadat ik haar om 14:00 wekte voor een voeding moeite. Veel tranen en trappelen om haar zelf wakker te houden. Zelfs nadat ze had zitten knikkenbollen... (leuk gezicht dat knikkebollen.... ). Nu zit ze in slow motion knipperend op schoot na een welterustenbadje. Lekker gewikkeld in haar rompertje en nieuwe wikkeldeken. Zal haar straks ff op bedje leggen. Wil liever dat ze zelf in slaap valt, maar kost haar sinds begin sprongetje wat meer moeite .
Als ik die tijden zo zie, lijkt dat heel veel op hoe het tot voor kort hier ging! Maar zoals je weet lijkt het vandaag beter te gaan. Jadyn is met papa aan het kletsen, maar de toon wordt nu wel een beetje verdrietig. Als we haar straks op bed leggen en ze gaat ook echt slapen, dan heeft ze net als andere kindertjes een huil UURTJE in plaats van haar gewoonlijke huil AVONDJE.
Ook hier een kindje wat de afgelopen dagen veel meer wakker is. Ze huilt gelukkig niet veel, maar wil gewoon alles zien, horen en meemaken. Vindt het geweldig om rechtop te zitten en te staan, begint tegen iedereen te lachen en te kletsen en probeert dingen te grijpen en vast te pakken. Ik vind dit eigenlijk wel een leuk sprongetje. Het gaat alleen zoooo snel. Ze is alweer bijna 3 maanden! Straks is ze ineens 16
@MJ en DS: ik hoop dat jullie kindjes lekker aan het slapen zijn :-$ @Wenneke: is het nog goed gekomen met Niels vandaag?