Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Mogge meiden,

Hier weer een relaxed nachtje gehad. Ga niet zoveel doen vandaag, alleen vanmiddag naar de fysio. Verder beetje tuttelen in huis.

Zal zo even stemmen Nona

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik ook eventjes weer gekeken op het NOD-forum. Sta ook nog in het lijstje! Wat leuk zeg. Ik heb positief getest op 7-7-2007. Zal het nooit vergeten, wat een geweldige tijd.

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik zat niet op een nod-forum, ik heb de kans niet gekregen een nod te bepalen....

Woensdagochtend oppas-oefen-ochtend. Ga ik mooi sporten :D

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    http://www.mijnalbum.nl/Album=HFHFLSPB
    3maanden hahahah hy ging eerst heel hard gille toen de pet opzette hahah

verder heb ik al boodschappe gedaan de 2e was aan staan opgeruimd moet alleen nog poetsen :(

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ow, er staan meer van onze mama's bij baby vd maand. Nu weet ik het even niet meer, wil niemand te kort doen natuurlijk ;) ...

6. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ja, ik zag het pas later dat er meerdere maart mama's mee doen. Jammer dat je maar 1x kan stemmen!

7. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ik ga vandaag trouwens ook niks bijzonders doen. Heb vanochtend m'n dochter weggebracht naar de psz, haar straks weer ff ophalen en verder doe ik het rustig aan vandaag!

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    kheb de meiden in zomer outfitt lopen/liggen ,de zon broeit hier hoog aan de hemel.... t is nu al WARRUM :)

Nou ben benieuwd wat Jadyn nu gegroeid is! bedankt voor je stem ! :D

Gewoon lekker rustig aan doen met dit mooie weertje ;) enne thnx voor je stem :D

lekker weertje heh POOH :(: :D :D

Succes Beccaatje :D ik zal aan je denken als ik naar de markt wandel :D ;)

hahah ja dat kent ie niet he,pet op..... wel stoer ;)

JA IK STEM ZELF OOK IEDERE MAAND WEL OP EEN KINDJE,MAAR VIND HET ALTIJD MOEILIJK OM TE KIEZEN BIJ WIE JE JE STEM MOET ACHTERLATEN..... IK PLAATS ALYSHA MAAR 1 MALIG HOOR :D DUS VOLGENDE MAANDEN GEEN DILEMMA'S BETREFT MIJN BABY WHAHAHAHAHA :)

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik heb vanmorgen trouwens ook al gebeld met het kinderdagverblijf. We kregen een aanbieding voor opvang en er is alleen nog plaats op woensdag en vrijdag! En dat waren net de dagen dat ik vrij wou. Nou ja....nu ga ik dus op dinsdag, woensdag en vrijdag werken. Maakt mij niet zoveel uit, zolang Jadyn nog niet op de basisschool zit...Het probleem was dat op het papier alleen de vrijdagmiddag stond! Gelukkig kan het wel de hele vrijdag. Pffff...ik kan er nu al wel tegenop zien! Gelukkig duurt het nog even....

Ik heb gestemd Nona!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    echt zo warm Nona? tis hier zwaar bewolkt ook nog!
    Misschien is de temp wel lekker, dan kan ik natuurlijk niet zien hihi.

Ik ga denk ik lekker wandelen straks met de kleine.

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Het is hier flink warm. Niet lekker, beetje drukkend.
    Begint wat te bewokkelen.Vanmorgen om 9 uur op fiets was het al warm! Kwam de ah uit en kreeg echt een klap in mn gezicht.

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Hier ook goed warm en zonnig! Wel wat wind. Ga vanmiddag ook lopend naar CB.

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

AH :(: :rolleyes:

:) :)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    en ja het is hier echt warm,in de achtertuin is het al 21 graden op de thermometer :D geen wind en (nog niet) drukkend benauwd ofzo :D

15. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Oftewel: WELPIESSSSSSS

:)

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha Albert Heijn

Ok dan, hier misschien ook wel warm dan.. al zou het in het oosten rond de 27 graden zijn en hier 21 ofzo.
    Kan ik lekker wandelen.

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

Hier is het ook vies benauwd.Niet lekker in ieder geval.
    Bryan slaapt al een paar avonden vanaf een uur of 7 en dan maken we hem wakker om ca 23 uur en dan slaapt hij(zelfs onder de fles)weer door tot een uur of half 7.Maar ik durf hem nog niet te laten liggen want dan komt hij vast midden in de nacht.
    Ik heb een zijligkussen gekocht voor Bryan omdat hij een plat achterhoofdje heeft maar dat vind hij geen succes.Laatst op een nacht heeft hij zich zo bewogen dat hij onder in bed lag en dat kussen omhoog lag.Dan maar wat vaker naar boven en zijn hoofdje de andere kant op leggen.Hij begint nu ook steeds meer zijn hoofd de andere kant op te doen dus ik denk dat het niet erger word met zijn achterhoofd.

Vanavond ga ik een potje voetballen,want bij ons is er voetbalweek.Zal morgen wel last van spierpijn hebben want ik heb al een jaar niet gesport.Had vorig jaar mijn hand gebroken gehad met handbal en vlak daarna werd ik zwanger.

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:oops: :oops: :oops: :oops: hihihih :oops: :oops: :oops: :oops:

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hahaha Nona, twas niet genoeg voor n Welpie ;)

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

werd wel regen /onweer verwacht.... een x vandaag..... dus niet te ver weg van huis lopen ;)

Deel Deze Pagina