Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Word ik geboycot ofzo [​IMG]
    Niemand die me beterschap wenst :cry:

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    BETERSCHAP ;)

3. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Kijk, da's nog eens lief! Thx Wenneke!

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    @pooh ik heb het van me ma gekregen als kraamkadootje

gister de kast uitgemest wat ie niet meer paste in krat gedaan naar zolder er zaten zelfs pakjes bij die die niet eens aangehad heeft :oops:

en kwam nu nog meer tegen wat gekregen is en al te klein

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Beterschap Dalillah!

Jeetje, ik heb net even een half uurtje gewandeld en het is hier echt bloedje warm! Op J's kamertje is het al 24 graden, dus ik probeer haar in de woonkamer (21 graden) in slaap te krijgen.

liefs MJ

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    @marry jane daarom hebben ik zaterdag me schoonpa gebeld en samen met hem de kinder kamer over gehuisd naar de kleine kamer want aan de achterkant is het niet te houden

alleen kleren kast staat er niet op maar ja en me plankje boven commode moet opgehangen worde hahah

7. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Wel leuk dat er nog dames op 7-7-7 getest hebben. Ik heb daarjuist nog een keertje het mama en papa dagboek van ons gelezen die vanaf die dag opgestart is. Nu worden enkel de mijlpalen bijgehouden.

Gisteren heeft Mauro voor de eerste keer zitten schaterlachen. Het was echt grappig en gemakkelijk om het hem te laten doen aangezien hij veel kietels heeft.

Ze worden zo snel groot! en wij oud!

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    oh daar zit ik ook zo met smart op te wachten die SCHATERLACHJES! Wat lijkt me dat geweldelig. Ons meisje lacht met haar hele gezicht (en lichaam) alleen het geluid ontbreekt nog. Kan niet wachten!

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    kan nog wat worden als het straks echt zomer is! :confused:

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    ook maar niet teveel met m'n borsten in de zon, anders wordt m'n melk zuur! ha ha

=D>

11. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    goedemiddag iedereen!

Ben een paar dagen niet op het forum geweest.. Vrienden gingen trouwen en m'n ma is hier gezellig een paar dagen geweest echt super gezellig.. Maar ik ben er weer.. Niet alles terug gelezen want dan ben ik wel ff bezig hahah.. Hoe doen jullie het nu met de voeding? Vind het een beetje moeilijk er staat op het pak boven de 6 kilo mogen ze 4 flessen van 200 dus dat betekend zo rond 20.00 laatste voeding maar ik lees ook overal dat het pas bij 5 maanden mag.. Ik vind het zo moeilijk ja eerste he dan heb je dat.. Ze is ruim boven de 6 kilo dat wel maar 4 flessen op een dag kan dat wel?
    Nou hopelijk kunnen jullie wat advies geven..

Liefs Monique

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Wat geeft je meisje aan dan? Heeft ze behoefte aan meer flessen? Heeft ze behoefte aan meer voeding per fles?

Persoonlijk vind ik 4 voedingen wat weinig, maar wie ben ik?

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hier nog gemiddeld 7 (borst) voedingen per dag :confused:

14. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    nou ik gaf altijd 5 flessen van 200 maar die drinkt ze niet op hoor liet ook wel eens 50 staan of meer.. Ze is s' avonds best wel heel moe en heeft behoefte aan haar bedje.. Ik heb gister zeg maar ook 4 flessen van 200 gedaan en om 23.30 nog eentje van 100.. Maar dat is best wel laat en als ik haar om half 10 s'avonds wat geeft slaapt ze ook tot half 8 s'ochtends.. Maar dan zit je dus dat de tijd overdag korter moet zijn wil ik haar al die flessen geven en dat is weer teveel.. Nou ja heel verhaal en ik zal er toch zelf een schema van moeten maken hahahha.. Vanochtend werd ze dus pas om half negen wakker moeilijk hoor nou ja ze ziet er gezond uit dus daar zal het niet aan liggen bedankt voor je reactie! ;)

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0

ja dûh, dat komt omdat jij op verzoek voedt en niet met allemaal schema's en cc's zit te werken

;)

16. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Mary Jane ja maar een vriendin van mij geeft ook borstvoeding en onze meiden zijn even oud maar we kunnen het niet met elkaar vergelijken omdat zij ook meer geeft nou ja vaker aanleggen als dat ik de fles geef..

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hier 5 voedingen van 165 per dag

:idea: Dalilah:

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :confused: morgenvroeg om 8.45 Alysha dr eerste prikje halen ! ben benieuwd of ze het net zo goed doet als Jamilia toendestijds!

19. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Spreek jullie zo nog wel ga ff Tessa eten geven.. Bedankt voor jullie reacties ;) tot zo!

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Dalillah : sorry meid, wel gelezen dat jullie allemaal verkouden zijn maar helemaal vergeten te reageren!
    Beterschap! En steek ons vooral niet aan hier ;)

Ik ben trouwens zaterdag voor het eerst weer ongi geworden (lekker boeiend). Best raar na zo'n tijd...

Deel Deze Pagina