@pooh ik heb het van me ma gekregen als kraamkadootje gister de kast uitgemest wat ie niet meer paste in krat gedaan naar zolder er zaten zelfs pakjes bij die die niet eens aangehad heeft en kwam nu nog meer tegen wat gekregen is en al te klein
Beterschap Dalillah! Jeetje, ik heb net even een half uurtje gewandeld en het is hier echt bloedje warm! Op J's kamertje is het al 24 graden, dus ik probeer haar in de woonkamer (21 graden) in slaap te krijgen. liefs MJ
@marry jane daarom hebben ik zaterdag me schoonpa gebeld en samen met hem de kinder kamer over gehuisd naar de kleine kamer want aan de achterkant is het niet te houden alleen kleren kast staat er niet op maar ja en me plankje boven commode moet opgehangen worde hahah
Wel leuk dat er nog dames op 7-7-7 getest hebben. Ik heb daarjuist nog een keertje het mama en papa dagboek van ons gelezen die vanaf die dag opgestart is. Nu worden enkel de mijlpalen bijgehouden. Gisteren heeft Mauro voor de eerste keer zitten schaterlachen. Het was echt grappig en gemakkelijk om het hem te laten doen aangezien hij veel kietels heeft. Ze worden zo snel groot! en wij oud!
oh daar zit ik ook zo met smart op te wachten die SCHATERLACHJES! Wat lijkt me dat geweldelig. Ons meisje lacht met haar hele gezicht (en lichaam) alleen het geluid ontbreekt nog. Kan niet wachten!
goedemiddag iedereen! Ben een paar dagen niet op het forum geweest.. Vrienden gingen trouwen en m'n ma is hier gezellig een paar dagen geweest echt super gezellig.. Maar ik ben er weer.. Niet alles terug gelezen want dan ben ik wel ff bezig hahah.. Hoe doen jullie het nu met de voeding? Vind het een beetje moeilijk er staat op het pak boven de 6 kilo mogen ze 4 flessen van 200 dus dat betekend zo rond 20.00 laatste voeding maar ik lees ook overal dat het pas bij 5 maanden mag.. Ik vind het zo moeilijk ja eerste he dan heb je dat.. Ze is ruim boven de 6 kilo dat wel maar 4 flessen op een dag kan dat wel? Nou hopelijk kunnen jullie wat advies geven.. Liefs Monique
Wat geeft je meisje aan dan? Heeft ze behoefte aan meer flessen? Heeft ze behoefte aan meer voeding per fles? Persoonlijk vind ik 4 voedingen wat weinig, maar wie ben ik?
nou ik gaf altijd 5 flessen van 200 maar die drinkt ze niet op hoor liet ook wel eens 50 staan of meer.. Ze is s' avonds best wel heel moe en heeft behoefte aan haar bedje.. Ik heb gister zeg maar ook 4 flessen van 200 gedaan en om 23.30 nog eentje van 100.. Maar dat is best wel laat en als ik haar om half 10 s'avonds wat geeft slaapt ze ook tot half 8 s'ochtends.. Maar dan zit je dus dat de tijd overdag korter moet zijn wil ik haar al die flessen geven en dat is weer teveel.. Nou ja heel verhaal en ik zal er toch zelf een schema van moeten maken hahahha.. Vanochtend werd ze dus pas om half negen wakker moeilijk hoor nou ja ze ziet er gezond uit dus daar zal het niet aan liggen bedankt voor je reactie!
Mary Jane ja maar een vriendin van mij geeft ook borstvoeding en onze meiden zijn even oud maar we kunnen het niet met elkaar vergelijken omdat zij ook meer geeft nou ja vaker aanleggen als dat ik de fles geef..
morgenvroeg om 8.45 Alysha dr eerste prikje halen ! ben benieuwd of ze het net zo goed doet als Jamilia toendestijds!
@ Dalillah : sorry meid, wel gelezen dat jullie allemaal verkouden zijn maar helemaal vergeten te reageren! Beterschap! En steek ons vooral niet aan hier Ik ben trouwens zaterdag voor het eerst weer ongi geworden (lekker boeiend). Best raar na zo'n tijd...