hoi meiden ' hier gister ook een huildag had geluk da oma op kwam passen omdat naar de masseur en op sollicitatie moest hahahaha verder drinkt ie goed hier ook de hormonen die door huis gieren voel me zo n olifant en dan is me schoonmoeder dik en heeft nu zelfde maat broek aan as mij dus voel me dan al helemaal een olifant terwijl je niet kan zien da 46 aan moet.en ik maak dan weer ruzie met mannetje omda me dik voel . hoopda snel weet of em te kassiere doorgaat of niet want dan weet ik wanneer kan sporten ofzo
@zuurtje: hier ook wel eens dat hij na een uur of zo de andere borst wil. Het zla wel denk ik dan maar... @flientje: wat jij hebt is logisch. Met 5 minuten drinken krijgt hij alleen de voormelk, dus in no time weer honger. Geef je hem als hij weer komt de borst waar je mee bent geiendigd? om toch aan de achtermelk te komen? En heb je al geprobeerd om 'm te verschonen na 5 minuten en dan weer aan te leggen?
hier wel zo'n waardeloze nacht gehad zeg, bah! hij komt altijd zo tussen 3 en 4 (altijd, hij is net 2 weken ) maar nu ging hij toch om 4 uur na het drinken niet meer slapen....tot 5:45 met 'm bezig geweest..niet drinken, geen schone luier...hij wilde gewoon niet slapen. Goh, wat is dat lastig zeg...
hier gaat het eigenlijk wel goed Tim net lekker in bad gedaan en eten gegeven en dan gaat hij zo naar oma omdat ik lekker weer eens naar de kapper ga ! joehoe weg met de uitgroei en snel ff onder zonnebank De 5 voedingen lopen tot nu toe prima ! het lijkt zelfs of Tim meer tevreden is ! hij drinkt zijn fles nu prima leeg en komt zelf pas om de 5 uur ... geweldig dit ... hij lijkt zelfs meer tevreden omdat we hem nu niet elke keer wakker maken en hij krijgt eten genoeg nu ! en spuugd dus ook tot nu toe niet echt eten terug ! zo ik ga snel kleurtje pakken en ff douchen en dan spullen klaar maken wil op tijd weg mijn moeder gaat voor de 1e keer bij haar thuis oppassen en zit volgensmij nu al klaar haha
goeiemorgen-middag wat 'n mooie haartjes heeft mauro. de onze hadden telkens donkere haartjes die snel verdwenen en daarna blond. Wij laten ons ukje ook dopen. de andere twee zijn samen gedoopt. deze weet ik nog niet wanneer. Hier is 't ook onwijs druk. Ik kom gewoon niet aan m'n huishouden toe. de hele ochtend wordt in beslag genomen door voeden en wassen van de drie kids. Wat zal dat geven als de oudste volgende week terug naar de kleuterschool gaat? Jesse drinkt overdag ongeveer om de vier uur een flesje. Maar s nachts gemakkelijk om de drie uur Hij is overdag heel rustig maar s nachts enkel rustig als hij bij mama mag. Iemand een idee wat je er kan aan doen? Mijn man heeft ook niet graag dat hij bij ons in bed ligt, logisch wel want niet heel t gezin hoeft s nachts wakker te zijn. Dus lig ik al nachten beneden met jesse in de zetel, maar daar vind ik maar niks aan hoor. Verder geeft hij nu dikwijls slijmpjes over. Wss komen ze nu eindleijk los door die spulletjes die de ka voorschreef. Hij ademt precies toch al iets rustiger nu gelukkig. Grts
@sabbe: hier ook met name 's nachts moeite om lekker rustig te slapen. Het enige wat ik kan bedenken, en wat we vanavond ook gaan doen, is toch in zijn wiegje leggen en zlef in slaap laten vallen. Dan maar even wat gekrijs, maar dan ga ik wel even beneden zitten. Steeds in je bed nemen is ook de oplossing niet, tenminste, niet op de lange termijn...
ja dat klopt. Maar ik heb n beetje t probleem dat m'n andere kids er dan van wakker worden. Anders zou ik zeker proberen hem zelf in slaap te laten vallen
@sabbe, jouw verhaal klinkt me heel bekend! Mijn mannetje was overdag een heel tevreden mannetje en snachts niet willen slapen en dat gaat je echt opbreken! Is Jesse misschien ook heel wild met zijn armpjes? Ik ben gaan inbakeren en nu slaapt hij snachts ook van voeding tot voeding! En mama kan nu ook een beetje bijkomen
Ik had nog een potje Supradyn in de kast staan. Werkt wel goed moet ik zeggen. Heb het huis alweer netjes Zelfs Justin vanmorgen al in bad gedaan Koken hoef ik gelukkig niet,want heb nog veel nasi over van gisteren. Ei erbij bakken en Naat is weer klaar (erg beroerde nacht gehad weer) 2.00 uur 's nachts luier verschonen en 'k was weer te laat,hup daar ging pielemans de lucht in en hoppa over mijn joggingbroek en dekbed. Heb het dekbed gewoon omgedraaid,en nu draait de wasmachine volle toeren weer.
ja, ik zou gewoon bij je pakken. Ik denk echt dat je ze de eerste maanden niet kunt verwennen en een kindje huilt niet voor niks. Misschien voelt ze zich wel eenzaam, weet jij veel? Heb je een draagdoek?
Als ik de berichten zo lees denk ik dat veel van ons door een 'sprongetje' aan het gaan zijn. Hier ook, veel huilen (door sprong maar ook darmpkrampjes) en alleen in de armen met een pink erin is ze rustig. Vannacht ook veel huilen, dus is ze weer naast me in bed in slaap gevallen. Ik vind het niet erg, ze heeft het nodig om bij mij te zijn en dat is weer een erg lief idee. Het is ook niet niks om als zo'n klein hummeltje ineens in deze onbekende wereld te zijn. Sprongetje gaat vanzelf wel weer over en tot die tijd moet het huishouden maar wachten. Nu even liever een gelukkig kind, dan een schoon huis! @Flientje, hoe oud is jouw kindje (je hebt geen banner zie ik), zou het korte drinken ook met een sprongetje te maken kunnen hebben? Ik geef ook BV en de mijne drinkt ook 5 a 10 minuten, maar ze komt wel om de 3 a 4 uur. Behalve tijdens een sprongetje, dan soms om het uur. Als je via google zoekt op het korte drinken dan lees je op diverse sites dat het niet erg is en niet hoeft te betekenen dat ze niet genoeg 'volle' melk krijgen. Denk nog even goed erover of je echt wilt overstappen op flesvoeding, met die kleintjes kan het een dag later ineens weer heel anders zijn. Ben benieuwd of de wijkverpleegkundige je kan helpen met goede tips. Hoop het wel voor je, want zo vaak voeden is heel vermoeiend. Ik ga vanmiddag ABC Dophilus kopen (tegen darmkrampjes). Hoewel ik weet dat krampjes vanzelf over moeten gaan en dat het spulletje bij mijn eerste niet werkte, hoor ik toch van veel moeders dat het wel kan helpen. Wie weet dat mijn 2e er wel goed op reageert.
ik moet daar ook nog vreselijk aan wennen, dat pieleding! Maar die spuitluiers ook niet handig hoor. Vanmorgen, ik had net het lipje van de luier los....een bult kabaal, niet te zuinig. En dat nog een paar keer....ik maar hopen dat de luier het zou houden zeg. En dan maar voorzichtig vegen want stel dat hij het nog een keer doet. Onder tussen ook de pielemoos afdekken want.... Meisjes zijn erg handig...
over druppels gesproken, ik kreeg in het ziekenhuis een pakket aan reclame-materiaal mee, daarbij ook een boekje van vsm. Met daarin druppels voor als het kind niet wil slapen en als het kind koorts heeft...ik kon daar haast (hormonaal) boos om worden zeg. Slaapdruppels! Komop man. En koorts, koorts is er niet voor niks, en als koorts echt te erg wordt dan doe je er toch een echte paracetamol in mag ik hopen? Zo, ik ben mijn frustratie even kwijt, nu eens kijken of ik al post heb vandaag. Krijgen jullie ook 3 keer per dag post?
Nee. Wel iets geleend van vriendin, maar dat werkt niet. Denk dat de maat niet goed is voor me. Ik zit er echt ff doorheen geloof ik
Herkenbaar hihihi,als ik Justin afveeg met lotiondoekje komt vaak de rest nog En als hij sparteld is het en ramp om naast zijn klokkenspel schoon te maken. Daarintegen vind ik bij meisjes als ze vastere ontlasting hebben het ook lastig,want dan zit alles ertussen in. Vanmorgen trouwens ook weer raak,Justin voelde erg warm aan,denk ff tempen voor alle zekerheid,prrrrrrrrrrt lekker door mijn vingers heen. Als je ziet wat een luiers dat jong produceert op een dag! Had er gisteren zelfs in meegewassen in de wasmachine