Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

Sorry, gisteraaf inene weg omdat internet ons huis in de steek had gelaten. grrrr.
    momenteel zit ik te kolven terwijl manlief dochterlief uit bed haalt... ze gaat vanmorgen de hele ochtend naar het kdv!

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36

:D:D Hele goede samenvatting nona :D:D
    Ik was idd ons kleine kereltje aan het voeden.
    Was de hele avond druk met vanalles en had geen tijd om even hier langs te komen...moest daardoor wel weer een hoop pagina's door! :( Maar het is me gelukt, ben weer bij ;)

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Zuurtje Ja idd ik heb Bijna mijn mijlpaal bereikt , goed dat je me even er aan herrinnerd ;)

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

Grrrr wie heeft dit nog meer? Gedurende heel de zwangerschap tot nu had ik een mooie glanzende dikke bos haar. Ik hoopte dat de haaruitval me bespaard zou blijven (ik weet dat je een hoop haar vast houdt en dat dat er nu uitkomt) Ineens overal weer haren in het putje, in mijn borstel op mijn trui enz enz. bah bah bah balen....wie nog meer?

Verder ligt Sam nu nog te slapen. Heeft gisteren om 23.15 laatste voeding gehad en lag er om 23.45 in. :D

Wat schrijven jullie veeeeeeeeeeeeeeel!Lukt me echt niet altijd om bij te lezen...sorry daarvoor :)

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    En daar is hij dan 850......Jippie :thumup:

Jemig ik loop wel achter zeg als ik kijk naar jullie hoeveelheid berichten :confused: :p

Ojaa Goede morgen.
    Hier weer super heerlijk geslapen.
    Ons kleine kereltje ligt lekker te brabbelen in de box....zoo schattig dat geklets :D
    Zo even stofzuigen en dweilen...vanmiddag als me mannetje thuis is even boodschappen doen.
    Vanavond krijgen we nog kraambezoek :confused: :confused: .... ja echt :D...
    Daarna later op de avond richting Deventer ..kermis / vuurwerk.
    Nou ik ga maar even wat doen..
    Tot later

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik ga voor de 700 berichten vandaag.

Hier kreeg Bryan om 22 uur de fles en ik heb hem om 7 uur wakker gemaakt.Vanavond even weer een potje voetballen en daarna lekker nazitten zal wel erg gezellig worden hahaha.Bryan blijft thuis,mijn ouders komen oppassen en de andere kids mogen mee om te kijken naar mama.
    Ik zal vast niet zo goed zijn als mijn kids want Danielle en Sven kregen allebei een medaille want ze hadden gewonnen.

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    goedemorgen

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ pooh: Ja hier ook veel haar uitval, had ik bij de oudste ook... hahah de oudste zegt wel eens, ''oooo weer een haar van mama :D ''

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    550

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik dacht dat je gelijk na de bevalling last kreeg van haaruitval. Dus het kan hier ook nog alle kanten op gaan. hmmm

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo nu even proberen te reageren

wenneke
    wij hebben fabian ook laten dopen ik wilde het liefst dat iedereen er bij was. Ik was gewoon super trots en dat mag dan toch iedereen zien? Maar natuurlijk blijft het jullie beslissing.

mamanona
    28 juni nee sorry kan ik niet. Hebben we buurt bbq.
    Fijn dat je mist maar ik kan het soms even niet meer bijhouden. En ik probeer het nog wel zo hard. :cry:

Ik hoorde ook nog wat over hazelnoten taart en aarbeien taart. Ik lust van allebei eigenlijk wel een stukje :oops: Ik doe niet aan de slanke lijn.

Verder weet ik het niet meer.
    Oh zuurtje had een lavabo gekocht? Geen idee wat is nooit van gehoord.

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ben ik er een keer. Is er niemand.

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo dan heb je in ieder geval een goede nacht gehad.
    Ik geef fabian tegen woordig wat eerder de laatste fles was 22.30 en geef nu de fles om 21.30. En hij slaapt net zo lang. Ook tot ongeveer 7.00 heerlijk.

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo kan ik het in ieder geval wel bij houden.

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Das idd erg lekker.Bryan word meestal rond 5 uur wakker en dan geeft mijn mannetje hem de speen en dan slaapt hij nog wel een uurtje.Maar vanmorgen sliep hij nog om 7 uur.Toch maar wakker gemaakt want anders komt zijn schema in de war.Het gaat nu zo lekker met de flestijden en anders is dat weer op de hobbel.

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

zo jullie misten een hoop mama's gisteren. Ik was gewoon aan 't gezinnen. Dus jah, eten maken (t was lamsrollade dus heel lekker), kids badderen, afwassen, kids in bedje steken, tv kijken,...

Even zien wat ik onthouden heb.

Hier ook HP pavilion. Gloednieuw maar t dingetje voor draadloos internet werkt niet meer + stroomkabel is kapot :(

Pannekoeken als avondeten. M'n man wordt gek! Liever stevige kost.

HAARUITVAL... Hier trekt m'n haar echt op niks meer nu dus jah.

de rest is me alweer ontglipt... Nog altijd zwangerschapsdementie...

:( :confused: :(

en mottig dat ik mij voel zeg pffffffffffffff... Ik voelde mij super tijdens en kort na m'n zwangerschap maar nu pft pijn, koppijn, misselijk, moe. Kortom MOTTIG. En ik zie er wss zo uit ook.
    Je zou d'er maar terug zwanger voor worden... ;)

Maar goed. Nieuwe dag aangebroken. Kids gevoed oudste kind naar school jongste kind slaapt middelste kind zit al opnieuw aan de cornflakes (hongerig baasje) wasje droogt nieuw wasje alweer aan t draaien en menu voor vanavond aan t ineenknutselen. Lekker indische rijstschotel...

Fijne dag allemaal!

Grts

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    goedemorgen

hier om half 12laatste fles en toen vanmorge om half 6 en om half 8wou die niet meer in ze bed blijven en nu slaapt ie weer zolang het duurt hhahahah

net moest ie boeren maar hy was aan babbelen en toen kwam er een boer en da ging niet samen dus hy wort me toch boos hahahah

heb gistermet me vriend erover gehad ze oma wil ie er per se bij hebbe maar ze tante en oom niet dus opgelost en hy gaat hartig woordje met ze ma praten

moet eigenlijk nog strijken maar heb geen zin :rolleyes: half 2 werken tot 9uur en morgen van 8tot 3 en dan om 7uur al naar venray zo n uurtje rijden personeel feest tot 1uur dus moet vanavond vroeg bedje in hahah

fijne dag meiden

@mamanona heb weer een welpie maar heb de andere net op post gedaan nee niet blond :rolleyes:

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Môgge!

Ik verwacht visite, tussen nu en een half uur! Gezellig! Zo eerst maar even voeden, hebben we dat gehad.

Hier staat de ochtendklok standaard op 5 uur - half 6, zo lijkt het. ERg vroeg, maar ja, dan moet ik me daar maar op aanpassen door eerder naar bed te gaan als ik het niet trek. Zolang ik niet aan het werk hoef kan ik nog uitslapen, en gelukkig werken mijn beide kids goed mee, zodat 8 uur altijd wel haalbaar is. MAar ja, niet als je aan het werk moet...

Nog 1 weekje trouwens, dan is het weer zo ver!

Wat gaat het weer vandaag doen?

HAARUITVAL: hier nog geen last van, komt nog wel. Zie je gelukkig niet veel van want ik heb erg lang haar dus verlies ik altijd al 'veel haar'. Wel zie je na een tijdje allemaal van die stomme korte haartjes overal opduiken en dan merk ik dat ik meer ben verloren dan normaal. Tenminste, zo ging het de vorige keer, en waarom zou het nu anders zijn?

20. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wenneke: Fijn meid dat het opgelost is!...

Deel Deze Pagina