Zo , ik ben vlot vandaag ....Was al aan staan, gestofzogen en gedweild, gedouched, allemaal al in de kleren en ontbeten. Ik heb net ons kleine kereltje gevoed en hij ligt alweer lekker te slapen. De oudste is naar het zandkasteel aan het kijken. Straks even stukje lopen en het inschrijfformulier even inleveren voor de basisschool van de oudste.
hee skatties, Ik ben er ook, hoor. Ik lees bij en zit ondertussen met iemand aan de telefoon over mijn laptop. Ik wil een nieuwe! Tot zo! xx MJ
Ik mag hem terugbrengen en een nieuwe krijgen! De mijne is niet meer op voorraad, maar ik mag voor 50 euro extra een Acer krijgen. www.dynabyte.nl
heeft iemand daar iets zinnigs op te zeggen? Zal ik voor de Acer gaan (50 euro duurder) of voor dezelfde HP Compaq Presario C710, maar daar een poosje op moeten wachten?
goeiemorgen! Zooo, dat was weer flink bijlezen van gisteravond... Ook ik lijd aan ernstig geheugenverlies, dus eens even kijken... haaruitval: ja, hier ook, maar net als bij Beccaatje valt het minder op vanwege lengte / dikte enz. Heb trouwens een dochter met haar tot over haar billen, dus ik geef haar altijd de schuld als het putje van de douche vol is... Wenneke: het laten dopen van je kind is toch geweldig? Er is (tenminste bij ons wel) toch ook een hele gemeente bij? Als je kijkt naar de betekenis van dopen is het volgens mij geen 'besloten' gebeurtenis maar juist open voor iedereen! @Beccaatje: mooi dat je kon ruilen zonder de kaartjes! Maatje 74 alweer? Hier weer een prima nacht gehad: van 21.30 tot 7.30! En dan wordt hij altijd zo gezellig wakker, vol praatjes en maar lachen naar de andere kids...mmm...om op te vreten! Hij wilde vanmorgen bijna niet drinken en ligt nu alweer een poos te slapen; zal straks wel honger hebben en iets minder gezellig wakker worden.
goeiemorgen! tijdsgebrek hier dus ff snel en kort en weet niet wanneer ik hier weer ben.... lolly: ja we waren gisteren alle missende mama's s aan t zoeken,maar we hebben er nog niet zo heel veel terug gevonden redone:]/b] heel veel succes.plezier.bla di bla di bla . vanavpnd Sabbe: MAG IK BIJ JOUW ETEN : Becca: We krijgen stralend warm,benauwd en broeierig weer vandaag Mama 1984 : Jij bent er maar druk mee...... ik ben nog in discussie of we vanavond nou wel of nie gaan.hij wil kleine A niet meenemen kan dr moeilij alleen thuislaten Wennneke: Fijn dat het zo opgelost is enne hahah had je niet van te voren kunnen bedenken dat je weer een welpie gign scoren : hahaha maargoed ik zal de kids bij de brievenbus neerleggen om de Welpieloppen op te wachten..... Tinusje: Was ik me toch een Welpie kwijt vanmorgen... Vriendjelief bellen.... haha Jaaa zegt ie die heb ik in de auto geplakt hahaha nou mag wel extra welpies gaan zoeken voor vriendjelief ik ga vanmidag even 3 van die punten afknippen en dan een MEGAWELPIE scoren.,zet ie die maar in de auto ow mannen... t zijn af en toe ook net kleine kinderen Verder hier alles goed....Alysha gisteren rond 21.15 de laatete fles gehad en om 8,30 bedacht ze dat ze wel weer wat lustte wateten betreft nu slaapt ze weer heerlijk.. word al bijna weer wakker denk ik hahahaha Nou ladieszzz kga vanmiddag mn armbandje ophalen..... \/ \/
weet iemand of je in die HP zo'n netwerkkaart kan doen voor draadloos internet. Ik ga de mijne echt niet binnendoen voor reparatie, kan weken duren en we moeten er helemaal voor naar oostende en dat ontbreekt ons aan tijd ze. En Beccaatje, jesse heeft nu 68. Maar ik hoop dat ie niet snel naar de 74 gaat, want dat zijn hier al de winterkleedje Die groeit zo angstaanjagend snel
@mama1984: weer een mijlpaal: aanmelding basisschool @Beccaatje: veel plezier met visite! Zo'n verplicht nummer of gezellig? @Sabbe: wat een prachtige foto's! Vooral waar ze boos is! Hoe heb je die foto zo mooi bewerkt? @MJ: geen idee, mijn advies kun je beter niet opvolgen
Acer? HP is beter toch : ( d8 ik qua testen en vind ik persoonlijk ook ,ik heb HP mn mams Acer en die heb ik lang geleend) Maar wel fijn dat je iig een ander kan uitzoeken.,kan je geen leenllaptop krijgen totdat die van jowu weer op voorraad is? ja ik zeg ook maar wat
JA JE MAG HIER KOMEN ETEN En de nacht hier... Van 21 uur tot 4 uur. Maar hij is verkouden en wordt dan wakker van niezen hoesten en niet door z'n neusje kunnen ademen
En de Compaq 120 GB harddisk en de Acer 160 GB. De meneer van dynabyte is nu aan het bellen of de Acer al binnen is. Kan alles brengen en halen bij het magazijn in Zwolle. Toevallig dat ik daar dichtbij woon!
@ nona: Ja wij nemen ons kleine kereltje wel mee, is maar voor 1 keer... moet kunnen vinden wij ... Hij zal dan toch wel slapen in de kinderwagen bak.....en idd je kan haar ook niet alleen thuis laten ....Moet je maar zegge dat het voor Jamillia leuk is om er even heen te gaan