Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb ook vandaag mijn voedingsarmband binnen gekregen en ook ik heb 'ijsklontje' besteld! Ik vind hem erg leuk! Was een goede tip Pooh!

Jeetje wat een luier zeg! Ik vind het niet gek dat je ventje daar last van had! :confused:

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    jezus he! En die kleur dan, is dat de echte kleur of heb je 'm bewerkt?

hier wordt mooi geel gepoept.

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier vanaf de geboorte die kleur! Maar normaal dus 7x per dag! ;) Heeft niemand anders ook deze kleur?

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    a wat leuk, wij hebben hetzelfde! heb jij er ook een hartje en voetjes aan?

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    o dan zal het wel geod zijn anders had iemand er wel wat van gezegd, toch?

bv kindjes gaan wel minder poepen als de bv goed loopt. Ik denk even na hoor, volgens mij zitten wij op 3 grote poepluiers per dag, maar hij spuitluiert een beetje achter elkaar aan zeg maar. Dit klinkt wazig, maar hij doet wel 3 grote scheten in 1 luier, tijdens 1 voeding. Zinnig?

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier ook een hartje en voetjes

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    oke dan. Ik moet nog wel even wennen aan dat gerammel om mijn pols, maar het werkt wel he?

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Pooh : Wow! Daar zijn Faylinns luiers nix bij!

Hier gaat het weer ff wat beter met me. Rond 3 uur nog even aan de borst gelegd... even, 3 minuten max, meer was het niet, en toen viel ze uiteindelijk in slaap. Heb dr maar in ledikant gelegd en ze slaapt nog.
    Ik denk dat ik wat slaaptekort heb dat ik niet zoveel kan hebben. :rolleyes:

Bedankt voor alle tips!

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Nee zo erg heb ik het nog nooit gezien.
    Justin heeft nog niet eens de helft daarvan.
    Justin heeft vaak ook niet meer dan een natte scheet

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    @pooh hier duurt ook 2 a 3 dagen voor ie poept en dan is het meer groenig :(

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier soms wat groenig(teveel voormelk denk ik)
    Volgende luier is meestal geel met stukjes erin.

Heb net mijn nasi op gelukkig :) :) :)

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jakkes hahaha ik lees vaak mee met jullie maar ga zo uiteten en zie ik die luier en met stukjes ect ect hahahaha o my god pooh kan ik dat ook gaan verwachten binnekort ? hahaha alleen ik geef geen bv me vriendin wel en dat kindje poept ook niet elke dag maar zo had ik hem nog niet eerder gezien! nou meiden suc6 met de kleintjes ik moet nog ff geduld hebben

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Eet smakelijk! Knuffel! ;)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahaha heeeerlijk die poep verhalen!
    hier ook geel met stukjes.

enne becca ik snapte je hoor! hier ook 3 dikke scheten poep in 1 luier na voeding.. hahahahah

ik denk 3 goede poepluiers per dag en dan nog kleine beetjes.

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @natasja: it takes one to know one he :)
    En heerlijk man, die luierverhalen :) :)

Ik ga vanavond lekker lama's kijken en proberen ons mannetje te laten huilen als dat nodig gaat zijn. Ik bikkel!

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wow meiden wat een gebrabbel in een middag !
    ik moest 4 pagina's bijlezen ... gezellig hoor .. zag alleen ff de foto van Sam zijn poepluier niet aankomen whaha
    nou zulke heeft Tim gelukkig niet maar die heeft FV dat schijnt ook nogal verschil te maken !

Ik ben naar de kapper geweest maar kon niet zo genieten hoor .. voelde net of ik mijn rechterarm miste zeg maar zo zonder Tim ... tja toch raar om hem bij oma te laten .. gelukkig was hij kei lief geweest en had ook een flinke luier vol voor oma lief hahaha ben maar blijven eten want zo kon opa ook nog ff knuffelen met Tim !
    zo leuk om te zien hoe je ouders verliefd zijn op je kindje !
    maar goed ik heb hem toch weer terug af gepakt en thuis eten gegeven en nu ligt hij weer in zijn bedje
    ai ai wat had ik hem gemist .... maar wel kei trots met mijn fotomapje de kapsalon rond haha

ik lees al wel dat jullie ook de huilbuien om het onbekende hebben ! ik vind het altijd zo zielig vooral als dat lipje zo gaat trillen of er een traantje gaat rollen ....
    De kak hier is gelig ! volgensmij zonder stukjes maar ik probeer ook zsm de luier dicht te doen of doekje er over ! en de productie is 1 a 2 per dag en vele scheetjes over de dag heen !
    De armbanden zien er kei leuk uit ! lekker handig en slim !
    ik ga ook wat bankhangen en tv kijken ben vandaag genoeg bezig en weg geweest !

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @emma: logisch hoor, je miste toch ook echt je rechterarm :) :) :)

ik kan ook heel blij worden van al die bewonderende blikken :)

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    die bewonderende blikken zijn geweldig !

maar mis toch liever een linker arm ofzo dan ;) ;)

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Jeetje wat een poepluier. Heb het hier ook wel eens zoveel, maar zoveel als die niet nee. Is wel die kleur trouwens, maar soms ook met wat groenig of stukjes erin.

Hier vandaag weer een mijlpaal gehad. Ik had Yannick op zijn buik in de box liggen en ik zag hem steeds met zijn voetjes afzetten naar opzij. Ik dacht nog jeetje dadelijk rolt hij zo om. Ik keek even niet en ik draai me weer om, ligt hij gewoon op zijn rug! Snap er niks van, hij is nog maar net een maandje oud. Mijn andere zoontje deed dat nu nog niet.

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier draait Justin zich ook om,van rug naar buikligging.
    Had hem vd week op mijn bed liggen en hij moest was spugen,dus ik leg hem in het midden van mijn bed en pak snel een spuugdoekje uit de wasmand met schone was,nog geen 6 seconden en meneer ligt op zijn buik :confused:

Deel Deze Pagina