Mogge meiden, Ben nog een beetje suf, heb voor het eerst in tijden heel vast en lang geslapen. manlief heeft voor hij naar zijn werk ging Fenne gevoed en verschoond (doet hij elke dag, wat een lieffie he?)en die ligt nu ook alweer een tijdje lekker te slapen. Wat een leventje! Ik ga nu eerst even onder de zonnebank en kom straks nog wel even koekeloeren.
hm madelief ik zie haar liever lachen ma tis waar tis 'n mooie foto. M'n zus heeft n professionele camera en doet hier soms reportages en bewerkt ze dan thuis. Ik heb massa's foto's ma echt massa's. Ik heb dus voor vaderdag een collage laten maken en heb schrik dta ik die niet binnen ga hebben. Normaal voor foto's duurt het ƩƩn dag (dus zou gisteren geweest zijn) maar 'n collage, geen idee. Ik moest wachten op m'n foto's, dus kon t pas woensdag bestellen ALLEMAAL DUIMEN DAT IE BIJ DE POST GAAT ZIJN
geweldige foto meis.... hahaha en uuhmmmm ik kom in de vakantie een x,goed : eet ik dan wel zo'n lekkere IRS Yummie **hartje**
Sabbe ik heb bij Belgacom een stick gehaald voor draadloos internet. Ziet eruit zoals een memorystick/geheugenstick. Mijn ingebouwde adapter voor draadloos internet is verdwenen of stuk en daarom heb ik dit vervangen door zo een stick ipv een nieuwe laptop te kopen. Ik reageer later uitgebreider, moet dadelijk naar de kinƩ
ah tnx mamanona ik moet morgen na mediamarkt en zal es kijken daar want zo met die'n draad aan vind ik niets. Ik moet altijd twee meter aan m'n modem blijven zitten. En ik doe graag tussendoor vanalles.
@ MJ: persoonlijk zou ik voor de hp gaan, ik heb t niet zo op acer. Raar is dat zeg, met zn tweetjes thuis zonder de kleine meid
ja schijnt een fout te zijn in bep HP pavilions http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/gene ... lo_article maar ik kan m'n laptop ni missen zolang en tis te ver, dus wil graag zo'n ding zoals je zegt.
hahaha ja ik vind ook dat ik dr wel voor 1 x mee kan nemen,maargoed anders blijft hij maar bij alysha en dan g aik gewoon met MaƱana en Jamilia ...GIRLZ NIGHT OUT hahahah
Duim duim voor Sabbe! En als 'ie nou toch te laat is dan vier je vaderdag maar tegelijk met Nederland!
ja hier toch ook denk ik. Allen zijn m'n eerste twee samen gedoopt. Jesse moet nog gedoopt worden maar mss wachten we om ze ook per twee te laten dopen