Meisjelief hier heeft vanaf vanmorgen 11 uur maar een kwartiertje geslapen! Iemand tips? Ze huilt. Soms hard, soms zacht. Ze heeft al een schone pamper en niet te warme kleren aan. Als ze op de commode ligt en ik klets tegen haar is het ok. Maar ik kan niet de hele dag met haar kletsen!
ik weet niet MJ, ze wil mss rondkijken. Heb je al eens in een wipstoeltje gezet met speeltjes? Dat vindt de mijne vaak leuk
maar C&A tailleert toch ook klein he? Ik moet bij C&A voor m'n kids altijd een maatje groter nemen als ze zijn
Tjonge Becca, hij ligt strak in z'n bak...dat duurt niet lang meer en dan kun je de wandelwagen gaan monteren... Lekker ding hoor, die bink van je!
bwa valt mee, de mijne ligt ook zo strak in z'n draagmand ze (is wel gene quinny). Van lengte dan. En in breedte ook, want wij hebben een duowagen en die draagmand spant er zo wat in. Ik denk niet dat z'n armpjes goed naast z'n lichaampje gaan in die bak. Hij ligt er ook niet zoooo veel in.
Bij m'n dochter geen last van gehad, maar als ik dit zo zie is dat inderdaad zo. Zit niet al te lekker in ieder geval.
mjah als ik jesse 62 aandoe van de C&A dan zit het zo strak dat het zo'n dikkerdje lijkt maar hij is eigenlijk een lange smalle dus. En de 68 is net nipt. Terwijl hij nog veel stukjes 62 draagt van andere merkjes. Ik heb alleen een lengte probleem.
en zooooooo zonde, ik heb net jarne zijn maatjes 74 verkocht op e-bay (zomerkleertjes) ik heb enkel nog een paar T-shirts en hemdjes in maat 80.
Whahahha hij past er echt nog net in he? Leuke foto's! @MPje, Tinusje & nessie: feli met de 3maanden! wat gaat het snel he? Wij zijn weer thuis! Heel raar zonder Faylinn thuin vanmorgen. Kon dr om 1 uur weer ophalen, was hartstikke goed gegaan! Toch fijn om te horen he, anders brengt het toch moeilijker weg de volgende keer. Vrijdag weer, dan een hele dag.
@ wenneke: Volgens mij hoef je niet zo te mopperen op je schoonma...... ze doet ondertussen veel voor je