Ík ben niet kwijt, ik ben er wel! aaaaw lief als je gemist wordt (al is het als kiespijn! hahahah) Beetje niet in mijn hummetje de laatste paar dagen, dus had even geen zin in mee kletsen. ik heb geprobeerd terug te lezen maar daar was geen beginnen aan! @mj heb wel gezien dat jouw meisje goed was aangekomen! applaus! niet meer onzeker zijn! lieve fotos voorbij zien komen! lekkere moppies hoor! Vette koppijn hier.. had meer moeten drinken vandaag denk ik.
Jadyn heeft uiteindelijk weer drie kwartier geslapen en na twee uur gedronken! Het lijkt wel of we hier regelmaat krijgen! Maar of ik hier blij mee moet zijn is de vraag! h h.
omdat ie enigs kind is en nooit wat heeft hoeve doen en me schoonpa nog steeds niet toen ze geopereerd was aan d r hand mocht ze niks doen maar ze deed t wel omda me schoonpa het niet doet
heeeeeeeeeeee meiden daar ben ik weer ! eindelijk weer on-line ! joehoe ! wat heb ik jullie gemist zeg .. zal wat worden als ik volgende week weer moet werken .. maar goed dan heb je nog na je werk he nu was ik wel erg computerloos ! maar nu met top computer en met lap-top hahaha ik zit dus ook lekker beneden met tv en comp aan en Tim ligt te slapen ! met ons is het prima gegaan al mis je het gelijk om ff iets te kunnen vragen of delen .. we zijn nog zalig naar centerparcs geweest en dat ging top ! hij heeft 1x gehuild omdat het erg lang duurde voordat hij zijn eten kreeg haha en tijdens het zwemmen viel hij gewoon in slaap ! haha zoooo lief ! mijn ouders hadden het echt ff slecht toen we maandag weer thuis waren en ze houdoe moesten zeggen ! ben net maar ff langs geweest haha kon ik ff shoppen want dinsdag moet ik weer gaan werken grrrrr ik heb wel en geen zin ! en helaas moet ik toch echt nog maat 46 kopen van broeken ! ai ai stomme buik maar heb me niet tegen laten houden om lekker te gaan zwemmen hoor ! haha was zo trots als een pauw daar op dat park en idd het is daar geweldig met kleine kids tim groeit als kool ben benieuwd donderdag dan weer meten ! en wegen en prikken ai ai en al 3 maandjes en 3 dagen pfff wat gaat het snel ik heb e.e.a. terug gelezen maar reageren op alles lukt echt niet na 8 dagen haha jullie beppers ! maar lees dat alles goed gaat en als ik echt iets gemist heb laat het me ff weten dan meiden ! en ps wat een rustig leven zo zonder computer maar wel erg onhandig haha !
dag meisjes, Wat is het rustig hier! Is Emma er eindelijk weer, is er bijna niemand om mee te kletsen! Jadyn is na 45 minuten slapen weer bijna anderhalf uur wakker geweest. Ze ligt nu weer in bed. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze slaapt en hoe lang ze dan gaat slapen. Waarschijnlijk 45 minuten slapen. Ik weet echt niet waar zij last van heeft. Dit wel liever overdag dan 's avonds natuurlijk. Ben benieuwd of ze nou vanavond en vannacht ook goed gaat slapen. Die is dan wel echt bekaf denk ik! Hopen dat vriendjelief zo thuis komt. Ga ik languit op de bank. Eindelijk even rust! xx MJ
Meen je niet ...legt ze ook iedere dag nieuwe kleren voor hem klaar dan? pfff het is dus echt een moeders kindje ....kan me voorstellen dat je daar naar 3 jaar niet meer tegen kan hahaha
hallo hallo hmmm heeft je meissie een sprongetje of is ze ziekjes ? wat vervelend meid want jij hebt je rust ook wel ff nodig overdag ! gaat de nacht wel goed ?
Meiden, ik ga de olie aanzetten en patatjes bakken Doen het vandaag makkelijk.. Zouden vandaag eerst bezoek krijgen (kraambezoek nog ) maar ze belde op dat haar moeder een ongeluk heeft gehad ... (haha was al onze 4e afspraak dat ze langs zou komen elke keer kwam er weer wat tussen ) Maargoed dit is gelukkig niet te plannen Maar aangezien wij laat op de avond nog naar Deventer gaan met haar broer (een goede vriend van ons) komt ze daar even langs om het cadeautje te geven, zodat ze de rest van de dag haar moeder kan steunen.
Gaat je lukken, en is vast al gelukt voor ik bijgelezen ben. Elke keer als ik mijn hand door mijn haar haal . Valt gelukkig niet op. Heb een bos dik kroes haar . Ik zou geen HP meer durven . En vriend van mij is erg blij met zijn Acer. Ja! 8 weken De wereld is geen 'soepje' meer Vanaf dit sprongetje beleeft je baby de wereld niet meer als één geheel, als een 'soepje'. Hij begint vaste 'patronen' in dit soepje te onderscheiden. Bijvoorbeeld: hij ontdekt zijn handen. Hij bekijkt ze verbaasd en draait ze rond. Je baby raakt veel automatische reflexen kwijt, en begint de dingen die hij met zijn lijf doet 'bewust' te voelen. Alle bewegingen die je baby maakt zien er houterig uit. Speeltijd! Je merkt nu duidelijk dat je baby wat meer naar buiten gericht is. Hij heeft een onbewuste voorkeur voor alles wat glimt en flikkert. Ook zal hij nu wat meer met speelgoed gaan spelen. Een babygym, activitykleed of een rammelaar boeien hem. Maar niet alleen speelt je baby met gekocht speelgoed, hij vindt het natuurlijk ook super leuk om gesprekjes met jou te voeren. Juist omdat hij nu meer naar buiten gericht is. Dit sprongetje... Je merkt nu al dat je baby eisen aan het leven gaat stellen. De rust die hij tot nu toe zo fijn vond vervangt zich steeds meer door de behoefte aan variatie. Hij wil dingen vanaf een ander perspectief bekijken, andere dingen horen. Je baby wordt al steeds groter! Zo ff posten, en dan lees ik weer verder .