zo ik ben er net maar ik ga nu eerst ff eten om op volle kracht weer mee te kunnen tikken heb lekker chillie con carne gemaakt mmmmmm en prrrrrt ! haha ben maar blij dat er geen geur via internet te verspreiden is haha
ja da doet ze nou heb t na 3jaar bij me vriend er een heel eind uit hoor hy doet zelfs koken poetsen alles
Goedemiddag meiden, @Emma, Welkom terug meis! Gezellie dat je er weer bent. Mag ik bij jou komen eten? @Natasja, Gaat 't een beetje met je? @mamaNona, Hoe gaat het met Jamilia? Heb je je armband? @Sabbe, Nou een lekkere pannekoek haha... Als je over hebt? Mooie foto's meid! @Beccaatje, Moet jij ook over een weekje weer gaan werken? Leuke foto zeg! Hij past inderdaad bijna niet meer in de kinderwagenbak. Wat een snoepie zeg! @Wicjuh, Hoe is het vandaag gegaan met Faylinn? @Wenneke, Leuke foto's meid! @Mpje, Wat een mooie foto heb je bij de prenatal laten maken zeg! @pooh, En heb je veel geshopt? @MaryJane, Wat goed dat Jadyn zo snel in slaap is gevallen. Misschien was ze zo moe? Zo me eerste werkweek zit er op. Jeetje wat een flinke tegenvaller was dat zeg! Maar ja jullie kennen inmiddels het verhaal. Maandag en donderdag heeft mijn moeder opgepast en woensdag mijn schoonmoeder opgepast. Het ging harstikke goed! Alleen moet er nog flink aan wennen dat me schoonmoeder aan het oppassen is hoor. Ze is heel erg gek op Demi, maar laat zich 1x in de week ff 5 min zien en dan is ze weer weg. had nog nooit haar een flesje gegeven, nooit een schone broek etc etc. Nu moest ze dus een dag op gaan passen. Ik zeg dinsdagavond om 18.45u (Demi krijgt om 19.00u de fles), moet jij je moeder niet is gaan opbellen om te kijken hoe ze het flesje klaar moet maken? Het is ook haar eerste kleinkind maar is nog nooit erbij geweest als ik haar flesje maakt en als ik Demi een schone broek geeft. Dus me schoonmoeder kwam direct en heeft goed gekeken hoe het flesje klaar gemaakt moest worden. Me ventje is enigst kind en ze is er nu bijna 34 jaar uit geweest uit luiertjes verschonen zowat. Dus 's middags ging ik Demi een schone luier geven, zit heel die luier achterstevoren , tjonge jonge.......... Voordat zij ging oppassen maakte zij de dienst uit wanneer ik moest gaan werken welke dagen. Zij kon dan de woensdag vrijnemen en dan oppassen op Demi. Zonder overleg heeft ze dus de woensdag vrij genomen en moet ik verplicht werken op de woensdag . Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek, gaat zij alsnog uitmaken welke dagen ik moet gaan werken. "Je zegt maar dat je woensdag wilt gaan werken!" zodat IK niet hoeft te schuiven met me dagen" Ja dagggggggggggggggg, het ligt er aan wat hun willen niet wat u wilt! Ze is voor de rest wel aardig, maar regelt dingen voor ons zonder dat wij er wat van af weten. Ze had toen tegen mijn moeder gezegd, zo als ik op Demi gaat passen neem ik Demi mee naar mijn huis. Maar mijn schoonvader die rookt zowat anderhalf pakje! shag per dag binnen in huis, dus wij hadden gezegd dat we daar niet mee eens waren! Nou zegt ze, je moet er niet raar op staan te kijken dat ik naar mijn huis ga, want me kleinkind is daar nog nooit geweest! Nee vind je het gek! Ik wil mijn kind niet in die rook houden! Een schoorsteen is er jaloers op! Halllloooooo wie is er nou de baas over ons kind? We willen dat gewoon niet, klaar! Hier over heb ik best in de war gezeten dat ze naar haar huis zou gaan, maar ze heeft beloofd tegen me mannetje dat niet te doen. Me schoonvader komt hier ook thuis niet want er mag binnen niet gerookt worden. Sinds Demi geboren is, is ie pas 2x geweest . Nou lekker boeiend je kleindochter! Zijn shaggie is belangrijker dan zijn kleindochter . Dus wenneke, jij bent niet de enige die zulke schoonouders hebt. Afgelopen woensdag met Demi naar de kinderarts in het ziekenhuis geweest. Wat een sjacherijnige arts was dat zeg! Ze was heel lief tegen Demi maar niet lief tegen ons. Ze deed zo snauwerig. pfff..... Demi was wel giga goed gegroeid. Ze was in twee weken tijd 455 gram gegroeid. Goed he? Demi kreeg (op advies van het consultatiebureau) 180cc water + 6 schepjes voeding = 200cc totaal. Volgens de arts is dit veel te veel voor Demi. Daarom spuugt ze zo. We moeten nu: 180cc water + 6 schepjes voeding = 200cc totaal en dan weer teruggieten naar de 180 in de fles. Tot nu toe gaat dat goed en spuugt ze (bijna) niet meer gelukkig. Ze heeft volgens de kinderarts geen reflux of verborgen reflux. Maar de laatste fles zijn we wel van plan om bij elkaar 200cc te geven. Ze is al 2 nachten om 04.15u wakker en wilt dan niet meer slapen. Dus even kijken hoe dat gaat vanavond. Over 2 weken hebben we een belafspraak met de kinderarts en dan moeten we haar vertellen hoe het nu gaat met haar. Is er iemand bekend met het Juliana Kinderziekenhuis in Den-Haag? Ik vind dat echt een mooi ziekenhuis zeg, vegeleken met het ziekenhuis waar ik ben bevallen. Voor de rest eigenlijk weinig nieuws. Ben net nog even wezen wandelen met Demi naar de benzine pomp. Had zo'n trek in een red-bulletje en een ijsje haha...... Terug thuis heb ik Demi haar jasje uit gedaan en heb haar lekker laten liggen in de kinderwagenbak. Ze slaapt nu heerlijk! Morgen dus me sollicitatiegesprek, ben best wel een beetje gespannen. Ik heb eigenlijk nog nooit een sollicitatiegesprek gehad. Hebben jullie soms nog wat tips voor mij? Waar ik nu werk is zo aan komen waaien en kon gelijk beginnen zonder gesprek en diploma's. Maar zoals jullie weten hebben ze zich nu niet aan de afspraak gehouden, willen geen part-timers in dienst, dus Divi mag met andere woorden (Het is nog niet tegen me gezegd) ander werk gaan zoeken. Nou bij deze dan! Nou volgens mij heb ik wéér een pagina volgekletst zo haha haha.... Altijd als ik kom tik ik hele verhalen... Oh ja, ik zou mijn buddies nog ff een sms sturen, hoe het met ze is. Tot zo meiden liefs Divi
Heey die Emma! Gezellie dat je er weer bent! Have fun met je chili (ik ben ook blij dat we geen geur-internet hebben)
hahah divi heb medelijde met je hoor hahaha maar me schoonvader zit me schoonmoeder ook achter haar kont aan da ze naar ons moet luisteren
GEFELICITEERD! STERKTE... is het erfelijk? @ Tinusje & Fenne: GEFELICITEERD! Enne, mooie foto . Hier helaas maar twee dagen om de drie uur gehad. Zit weer op twee uur... . Zie het al helemaal voor me. Ik moest vorige week mijn sleutels zoeken. Gelukkig kon de postbode me zien.. was pakje waarvoor getekend moest worden, maar ze lag wel dubbel... en ik maar zoeken. GEFELICITEERD! Zo'n dag had ik gisteren . Tips heb ik niet. Ik heb Samantha uiteindelijk op schoot genomen... ze was doodop, maar kon gewoon niet slapen. Vond het zo zielig. Uiteindelijk wipstoel en box. Werd ze afgeleid, maar ja, ze werd natuurlijk wel vermoeider. Fijn dat het goed ging. Spannend hoor...een hele dag. =D> Samantha slaapt nu ook, na ca. 10 min. huilen. (Ben wel gebleven hoor ik kan en wil haar niet alleen laten huilen.) Ze ligt in de kinderwagenbak.. want ik moet nog wat verzinnen voor avondeten... dus zo naar de AH ofzo... Tja... kunnen ook brood eten... heb eigenlijk geen zin om weer weg te gaan.. . Klinkt lekker... maar manlief is laat thuis. Gaat borrelen op het werk... en opgewarmde patatjes... klinkt niet zo lekker . Wij zouden ook nog kraambezoek krijgen officieel. Ze hebben twee keer afgebeld... en ik denk niet dat ze alsnog komen... . Succes morgen. Hier ook rokende schoonouders, dus die zullen nooit oppas zijn. Mijn schoonvader steekt ongevraagd pijp enzo op. Wilde dat zelfs op een verjaardag doen waar wij ook waren. Gelukkig zei zijn vriendin (die ook rookt) dat dat niet kon vanwege Samantha. Ik ben benieuwd hoe lang ze dat zal vinden. Want ze was wel diegene die zei dat twee weken bv voldoende was, omdat het toch niet altijd lukt... . Zo ik ben weer bij. Nu bedenken wat we gaan eten...
Hoooi Emma, leuk dat je er weer bent Go Jayden! Mooie, grappige en lieve foto's Mooie tekst Sabbe! Hoe is je armband Nona? Ik ga ook zo patatjes bakken En... ik heb de liefste schoonouders van de hele wereld (zo mag ook wel eens gezegd worden) Dat was het even snel , ga nu eten maken; kom zo weer terug!
Mijn schoonvader en mijn stiefmoeder (rotwoord) roken ook, maar die vinden het allebei niet meer dan logisch om niet te roken als Fenne in de buurt is. Daar hebben we het ook nog nooit met ze over hoeven hebben. En als Fenne straks 1 dag in de week naar mijn schoonouders gaat, rookt mijn schoonvader helemaal niet meer binnen.Zo kan het gelukkig dus ook.. Zo, nu echt even de frituur aanzetten!
Jadyn heeft weer drie kwartier geslapen en is weer wakker! Niet normaal joh, ik kan de klok erop gelijk zetten! 45 minuten slapen en om de 2 uur eten. 's Nachts is het om de 3 uur. Wie vroeg dat ook alweer? Eerst wel even iets langer, hoor. Van 22 uur tot 3 uur ongeveer. Vannacht hopelijk ook. Ik weet echt niet wat het is. Ze is ook wel wat verkouden. Ik heb zelf een zere keel, joh! Zo droog, kan bijna niet slikken! En m'n vent staat in de file verdorie!
MJ hopelijk is je man snel thuis ! die van mij is op maandag en vrijdag pas na half tien thuis en dat zijn toch lange dagen zonder een extra paar handen ! Tinusje mijn pa is zelfs gestopt voor de kleine haha ! en ik zou zeggen eet smakelijk ! hmmm lekker friet ! eten wij zondag Wicjuh ik ben zoooo verliefd op jouw banner ! haha iedereen heeft een mooie hoor maar ohoh wat een scheetje ! Daisy wat ga je eten ? ben je er al aan uit ? Divi meid wat een verhaal ... vervelend van de rokers om je heen en ik wil je al ff heeeel veel succes wensen morgen spannend hoor en tips... hmm tja ben jezelf daar win je het meest mee ! en vertel over de kleine want dan zul je vast gaan stralen haha beccaatje wouw wat een foto haha die bak is nog maar ff ... wat is het toch een bink ! lekker hoor ! Natasja hoe is het met je hoofdpijn gaat het al weer wat beter pooh en nog wat gekocht ? ik ben ook nog weesten winkelen haha zijn we elkaar misschien weer tegen gekomen wenneke weer overhoop met je familie ! meidje toch trek je eigen plan zou ik zo zeggen ... zo ik probeer weer bij te komen maar ben er nog niet hoor ! dus als ik iemand vergeet ... SORRY !
Joepie... wij eten ook frietjes. Manlief heeft hoofdpijn.. ... maar komt dus nu al naar huis... gaat hij meteen langs de snackbar. Ik ga wel ff naar de AH.. cornflakes en melk halen. Samantha is een beetje unhappy... net wakker, en wat gedronken. Misschien wil ze toch wel weer ff naar buiten. Wie weet... toedeloe!
@Wenneke, hihi dank je wel! 't is af en toe echt niet leuk! @DS, Dank je wel meid! Wel goed van je vaders vriendin dat ze dat zei dat het niet goed is voor Samantha. En netjes om zelf niet te roken. Mijn moeder rookt ook, maar als ze weet dat Demi komt rookt ze op de dag dat Demi komt zelfs buiten, ze rookt die dag niet binnen. Vind ik ook heel erg netjes. @Wicjuh, Zoooo wat goed van Faylinn zeg! Super. @Tinusje, Wat netjes van je schoonvader zeg! Zo kan het dus ook. Nou dat moeten wij eens tegen me schoonvader zeggen. Daarom zeg ik, hij komt hier bij ons thuis niet eens omdat hij hier niet mag roken. Dus moet je nagaan dat hij zelf buiten gaat staan roken. Not! Nou dan komen wij dus niet daar heen........ @Emma, Dank je wel meid. Even spammen. Heb deze foto vanmiddag gemaakt toen ze op haar speelkleed lag.
En nog een keertje We hadden van de kraamvisite een Difrax poppetje gehad, nou daar is ze helemaal gek mee. Ze slaapt er ook mee. Ik moet dat poppetje echt in haar armen leggen haha.... Ook moet poppetje mee in de kinderwagen. Als ik Demi uit bedje of box haal om te gaan wandelen pakt ze dat poppetje ook mee, Is zoooo leuk haha....
hihi een echte eigen knuffelvriendje ! Tim heeft zijn keuze nog niet helemaal gemaakt maar is al wel dol op zijn vriendjes in de box haha en wat een schatje !
Leuke foto's. Ik heb sinds kort een label-label doekje.. is ze ook gek op . Ben niet meer naar de AH gegaan. Arm kind raakte nog meer overstuur op de gallerij. Moet manlief morgenochtend maar brood eten ipv cornflakes... .