@ Emma jaaaaaaaaaaaa meid je bent er weer! Super om je weer te lezen! Ik was niet in het centrum, maar bij de liddl even een onderkastje voor in de badkamer halen Fijn dat het zo leuk is geweest in centerparcs! Hier trouwnes ook nog steeds maat 44 ben de laatste 4 weken wel 2,5 kg afgevallen door goed op te letten, maar mag ook maar een halve kilo per week af vallen ivm bv, dus niet lijnen maar alleen opletten en wat bewegen. Maar ik moet er nog 15... Welkom terug lieverd! @ Mpje wauw wat een super mooie foto! @ Divi wauw wat een heerlijke foto en wat een prinsesje! Ik hoop echt dat je snel ander werk hebt! Sam knuffelt ook, maar vooral met zijn hydrofielluiers en spuugdoekjes waar hij op slaapt! @ MJ ik hoop ook dat het snel wat rustiger gaat worden! @ Natasja beterschap! @ Tinusje eet smakelijk! ikke jaloers op frituur! @ Wicjuh wat fijn dat het goed ging op het kdv! @ Beccaatje wat een prins is het toch! Niet normaal zo'n bink met een grote K Nu lekker paella eten! Tot straks xxx
jee meiden....zoveel pagina;s als ik ff weg ben geweest..... iki probeer later bij te lezen.....moet nu weer gaan..... SAMENVATTING VANAF PAGINA 578 ZOU WELKOM ZIJN
Een nieuw record. 2,5 uur tussen de laatste en voorlaatste voeding. En papa is thuis, dus ik ga boodschapjes doen. Eet smakelijk allemaal! Of zijn jullie niet aan het eten? xx MJ
MJ ik ben al klaar met eten maar het was lekker en jullie eet smakelijk MaManona SAMENVATTING ; |IKKE ben er weer !
emma fijn dat je erweer bent! mj ik las ergens dat baby's nu gemiddeld 14 uur slapen per dag! vrij weinig vond ik zelf maar merk het hier ook wel!
wat roken betreft niet bij joeri alhoewel ik er zelf wel weer eens eentje opsteek maar zeker nooit bij joeri!
we hebben een E we hebben een M we hebben een M we hebben een A DAT MAAAAAKT..... \/EMMA!!! \/ hoiiiii
Mijn zoontje wil vandaag niet slapen en is super hongerig. Heeft nu al 210 cc voeding en huilt nu nog om meer. Maar hoeveel mag je max. geven per keer. Durf eigenlijk niet meer te geven. Of misschien toch een sprongetje?
ik heb mn armband.... hij is stylie maak er snel een pica van en zal hem dan plaatsen.... MAMA hoelaat was t vuurwerk : 2300 uur toch?
hai hai je kleintje mag maximaal 1 liter per dag ( c.q. 24 uur) drinken,dus als ie nu eens wat meer wil compenseerd dat wel met een ander veding denk ik hier wel in ieder geval...heel soms gaat er 220-250 in en een andere x drinkt ze maar 80 uit de fles.... ik doe niet zo moeilijk ,maar zorg wel dat ze geen 2 liter kriijgt ofzo
Zo; patatjes zijn op, dochter heeft gedronken, is verschoond en geknuffeld. Nu ligt ze lekker in de box te spelen. @Nona: niks samenvatting, nu weet je wat je anderen altijd aandoet met dat vele geklets @Divi: inderdaad gewoon lekker jezelf blijven bij het gesprek! Toi toi toi @Beccaatje: wat een lekker binkie zeg. Zal idd niet lang meer duren voor hij echt klem ligt! Wat knuffelen betreft: Fenne knuffelt op dit moment voornamelijk met haar handjes (kijken, sabbelen), ze vindt ze reuze interessant.. Is er vanavond nog iets leuks op TV? Manlief heeft een etentje met zijn werk, dus ik ben nog wel even alleen.
JAHOOOOOOOOOOOOOOE ! daar ben ik weer ! haha heb je me een beetje gemist ... zal idd wel wat rustiger zijn geweest zonder mijn gebrabbel hier haha
goeienavond welkom aan de verloren zoon wij hebben hier onze indische schotel binnen, al was het dan ik alleen wnat m'n ventje moet uitslapen hij geraakt niet reglementair thuis en dat is dus heel lang geleden en niet leuk! Jesse heeft hier heel de dag geslapen gewoon niet normaal. Net als bij de vorige sprong gewn een hele dag slapen; en verder wou ik nog zo veel zeggen... ahja divi wat een schatje zeg enneuh... ik weet het echt niet meer slaapwel dames ik ga jesse flessen de middelste in bed steken en nog wat knuffelen met de oudste in bed