neej meis...pff t was echt een HELE WEEK Alysha heeft dr scootercertificaat gehaal vanmiddag,we gaan nu ff een neiuwe scooter kopen voor dr Over mn armband....HIER ISSIE DAN... TADAAAA en als je dan ziet wat je hebt voor dat geld schaam me dood ,mn moeder is gewoon gek om dat aan me te geven
hahaha ja ik ben er wel blij mee hoor kijk hier nog een ikke die er ff doorheen zat van de week een x.... hahaha kwam m tegen en d8... zal mn NIET LEUKE IK eens met jullie delen.....
Zo even reageren van pagina 570 tot en met 583 Haaruitval: hier ook, maar niet zo erg als na de zwangerschap van mijn zoontje. Brabbelen: echt leuk al dat gebrabbel, mijn meisje heeft haar stemgeluid ook ontdekt. Redone je hebt bijna 700 berichten. Lolly lavabo is hetzelfda als een wasbak (datgene waar hier sommigen hun kindje inleggen voor een foto maar dan in de badkamer) laptop ACER of HP: geen idee welke beter is. Heb enkel ervaring met HP. Sabbe mooie foto's en een leuk versje. Bedankt voor de link, ga ik straks maar eens grondig lezen Heb even vluchtig gelezen en dat is inderdaad het probleem dat ik heb met mijn laptop. Maar heb dit dus al opgelost met een draadloos internetstick (of hoe het ook mag noemen) Hoe gaat het nu met je broer? Wenneke mooie foto's en je schoonmoeder mag hier ook komen strijken. MPje, Tinusje en Nessie gefeliciteerd met de 3 maanden van jullie kids. Mpje mooi foto, lijkt zo weggelopen uit de reclamewereld. Nessie ook een leuke foto. Beccaatje wat een lieve bink heb je. JAAAAAAAAAAA Emma is back. Welkom terug meid. Wat een lieve pa heb je dat hij stopt met roken voor Tim. MJ: Bravo voor Jadyn dat ze zo snel in slaap is gevallen. Je kan eens proberen om moedermelk in het neusje te doen. Bij mijn meisje komt dit soms vanzelf in het neusje en ze is nog nooit verkouden geweest en heeft ook nog geen verstopt neusje gehad. Divi ik duim voor je morgen. Om hoelaat moet je? En leuke foto's met een lief snoetje op. Knuffels: hier 2 knuffels met hetzelfde zeldzame muziekje in dat ze tegen haar gezichtje duwt als ze wil slapen en in slaap valt. Een eendje met klein eendje en een girafje. Hier mag het ook gezegd dat ik superlieve schoonouders heb. Zo nu hoop ik dat jullie niet teveel gekletst hebben terwijl ik dit getypt heb. Knuf van zuurtje
ai ai volgensmij ben jij hetzelfde type als ik ! als ik niks zeg dan is het niet ok ...... wat was er meid want dat heb ik gemist ! en gaat het nu wel weer met je ?
Meeting in het midden van het land Bij invullen ---> ff quoten,qoute ervoor en erachter weghalen en je naam erbij zetten natuurlijk *Mamanona * Mama1984 * Dieudonnee * Redone * Pooh69 * Tinusje wicjuh... waar blijf je nou : ik d8 d@ je je naam er bij zou zettem of heb ik wat over t hoofd gezien
neeje nog niet.... eerst nog ff afwachten wie er willen "meeten" en dan datumkeuze voorleggen.... althans d@ d8 ik zo maar .....
nou je zit diep met je handen in je haar ! maar ik begrijp dat het nu weer ok is !?! ik ben trouwens voor de 2e keer ongi ook zo leuk !
ja min of meer.... haha niet belangrijk voor heel ZSP haha en wat moet ik met jouw ongi LB hoop voor jowu dat t snel weer over is... en ik hoop ook dat ik t noooooooit meer hoefte worden ik vind t maar een ranzig zooitje hahahah
Vandaag nog leuke kleertjes gekocht voor mijn meisje. Vooral kleedjes, degene die ze had zijn alweer te klein. Dan maar nieuwe. 1 van bij prémaman en een drietal van bij de wibra. Ok nog wat andere spulletjes.