ach ik dacht ik laat je ff weten dat het overal geen zonneschijn is haha maar idd wat moet je er mee he !
Meeting in het midden van het land Bij invullen ---> ff quoten,qoute ervoor en erachter weghalen en je naam erbij zetten natuurlijk *Mamanona * Mama1984 * Dieudonnee * Redone * Pooh69 * Tinusje * Emma
knuffel ook maar van mij ik ga ff koffie drinken,Mañana dr haren doen en dan me make-up ff bijsponseren en dan gaan we dadelijk @ kermis vuurwerk kijken..... om 2300 uur OWJAAAA EMMAAAA ALS JE WELPIES HEBT VAN DE AH..... IK BEN ER DRUK NAAR OP ZOEK>>>TINUSJE,DS & WENNEKE zijn me al druk aan sponseren geweest maar jij doet cker alleen maar bij SdB de boodschappies heh
Fenne vindt het ook geweldig (niet zo gek met al die bewegende beelden). We zijn onze kinderen nu al aan het verpesten hi hi
haha dat heb je goed onthouden ! haha Helaas geen welpjes voor je maar eh heb je er nog niet genoeg dan ? en veel plezier op de kermis !
hihihi neej helaas niet.... 3 kids willen graag rood,wit,blauw,oranje hihih ben nog ff bezig dus.... daaag meiden