Hai meiden, ik meld me ook weer ff. Tijdje geleden alweer! Hier een drukke tijd achter de rug met hele lange nachten, maar de afgelopen 2 nachten ging het gelukkig weer wat beter. Het is wel erg druk met 2 kleintjes, moet nog ff goed m'n draai zien te vinden. Verder gaat alles hier goed, Keziah was bij haar geboorte 3300 gram & 54 cm, na een week was ze alweer op haar geboortegewicht en ik geef bv dus dat ging erg goed, maar ben er soms wel wat onzeker over. Moet maandag met haar naar het cb, ben benieuwd of ze goed gegroeid is. Hoop dat het met iedereen hier ook goed gaat en goed blijft gaan! Schrok trouwens ook wel ff van die poepluier haha.
goede avond allemaal Hier ben ik ook weer even Heb weer een hoop bij moeten lezen. Hier gaat het verder allemaal prima! Ons mannetje is erg makkelijk en tevreden. Hij is net lekker in bad geweest en heb hem daarna gevoed en nu ligt hij lekker te slapen in zijn wiegje! Vandaag is hij 1 maand... jemig wat is de eerste maand alweer snel gegaan zeg. @ pooh: jemig wat een luier vol hahaha.. hier nog niet zo'n luier vol gehad.. maar het kleurtje herken ik wel @ emma: heerlijk om te zien is dat he, hoe geweldig je ouders hun kleinkind vinden.. ik geniet daar ook zo van! IK ga even tv kijken , tot snel en alvast voor iedereen een fijn weekend!
@Becca en Pooh: bedankt voor de tip, ik ga even op die site rondneuzen zometeen. Kanonne, wat een luier zeg... Hij is het nu wel kwijt in ieder geval! Die kleur is mij ook wel bekend, maar wat is zijn ontlasting -ehhh- smooth zeg! Hier zitten allemaal bubbeltjes erin... ghehehe... Heb vandaag voor het eerst gefietst! Naar de Superboer en weer terug. Wat een bizarre ervaring zeg, om ineens zonder dikke buik rond te lopen en zonder kind aan de hand. Gewoon weer even mezelf, even uit de moederrol, het deed me echt goed! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen. Ik ben voor de verandering ook eens weer wat vroeger uit mijn bed. Heb een goede nacht gehad. Ons meisje komt s' nachts netjes om de 3u voor haar voeding en ligt nu weer lekker te slapen in de wieg. Pooh wat een luier zeg, maar dat is hier niet gekend. Hier draaid alweer vollop een machine babywas. Hebben jullie ook zoveel was? Weet er iemand of ze die voedingsarmbanden ook in België bestellen of alleen in Nederland? Vind ze best wel leuk en handig want ik ben zo vergeetachtig soms wat de tijden betreft.(vooral overdag) Knuf van zuurtje
@ Zuurtje fijn dat ze ze goed om de 3 uur komt! Ik weet niet of ze ze in belgie verzenden! Ik ga een appeltaartje bakken nu. Sam ligt lekker te slapen en zal rond 12.15 weer komen. Vannacht 5 en een half uur doorgeslapen en daarna 4 uur!
goedenmorgen! Vannacht weer bal, kind gevoed om 3 uur - aldus mijn armband - en toen heeft hij tot kwart over 4 lopen schreeuwen. Uiteindelijk toch maar in ons bed genomen... ik weet nog niet wat het is, of het is het wiegje of misschien wel het donker. Vanavond gaan we 'm maar eens eerder naar bed doen, kijken wat er gebeurt.
@ Beccaatje wij hebben altijd een nachtlampje aan op zijn kamertje. Ik heb deze: Sinds ik die aan doe slaapt hij goed, maar toen ik in het begin telkens het licht uit deed toen hij nog op onze kamer lag begon hij te schreeuwen. Zijn er nog meer mensen die snachts een lampje aan hebben voor hun beeb?
In het begin begon ynse ook te wenen toen het licht uitging, toen heb ik het nachtlampje aangelaten. Nu slaapt ze ook in het donker. Ik heb iedere avond weer opnieuw geprobeerd het licht uit te doen en telkens wat langer uit te laten. Nu kan het licht dus uit zonder dat ze begint te wenen. Knuf van zuurtje
goedemorgen all !! hier ook een goede nacht ! Tim zit nu echt om de 5 uur en het valt me op dat hij nu zelfs minder lijkt te huilen ... maar goed ik ben al lekker bezig geweest .. Tim schoon beddenschoon was aan tim eten gegeven en een dikke vette knuffel en hij ligt lekker in zijn bedje ! ze komen van de wehkamp nog wat bezorgen vanochtend en dat was het dan voor vandaag ! na twee drukke dagen voor Tim en voor mij blijven we lekker thuis vandaag ! alle twee lekker in pyama ! Zuurtje hier heb ik per dag ongeveer een was .. nou is Tim onze eerste en dat scheeld volgensmij nogal wat ! Pooh goedemorgen meid ! heb je een goede nacht gehad ? zo te zien zat je al weer vroeg achter de comp ! lekker nog ff terug naar bedje misschien .. Flientje ik had het gister zonder tim weg eigenlijk was het lekker om weer "ouderwets" bezig te zijn maar ik kon er ook weer niet van genieten omdat ik tim zo miste ... raar hoor maar zal wel wennen ! Mama blij dat het goed gaat meid en geweldig dat de kleine zo makkelijk is ! geniet er maar van ! en idd wat krijgt onze man veel knuffels en liefde van opa's en oma's ben ook zoooo blij dat ze het mee kunnen maken ! Dalillah blij te lezen dat het zo goed gaat ! en succes maandag op CB ! blijft spannend he of ze goed aankomen ! Nathalie en MamavanJordy wow nu al omdraaien is dat niet gevaarlijk ! ik zou me rot schrikken denk ik meiden ff vraagje hebben jullie dat boek oei ik groei en vinden jullie dat wat ? ik heb het nl niet maar begrijp dat je er veel dingen uit kunt halen wat ze kunnen gaan doen ofzo bij welke leeftijd e.d. en ook van sprongetjes enzo ? anders ga ik het ook maar eens halen volgende week !
Goeiemorgen emma! Hier goed geslapen! Ik heb het boek oei ik groei ook en ik vind het een handig boek! Het maakt mij attent op bepaalde dingen, zodat ik beter op kan letten en zie dat Sam van alles nieuws leert! @ Zuurtje ik vind het wel fijn dat nachtlampje snachts, want omdat sam veel spuugt moet ik vaak gaan kijken of hij in het nat ligt en nu hoeft er telkens geen licht aan en uit (is rustiger voor hem ook)
zo ik loop al achter met mijn bericht zie ik al hahaha maar goed de wehkamp is ook al geweest en ze komen van felicitas (? )maandag langs om een kado doos af te geven... iemand bekend mee ? ik heb maar ja gezegd ... Nachtlampje hebben we niet wilde we nog kopen en toen was het te laat haha maar Tim slaapt al vanaf begin in het donker en is het nu ook zo gewend met eten geven houden we het licht ook zo gedemd mogelijk in de nacht ... en pooh kei leuk lampje hoort bij de grote lamp he ! en die taart mag je in de groep gooien hier hoor mmmm lekker ! Beccaatje meid wat vervelend al weer een rot nacht hoop dat het vannacht beter gaat en dat je misschien vanmiddag nog ff tukkie kan doen
@pooh: mijn dochter slaapt ook in het donker, en eigenlijk wil ik 'm niet laten wennen aan slapen in het halfduister of zo. Dus we gaan gewoon oefenen
ik heb ook oei ik groei maar bji mijn dochter maar beperkt gebruikt, ik had het idee dat zij net wat sneller was dan het boek. Maar het is wel een goed boek als soort van .... ik kan wat verwachten en zo. Als je snapt wat ik bedoel.
felicitas doos (de doos of de vrouw ) heb ik ook gehad na mijn dochter. Ik vond het weinig, vooral veel dure dingen. Maar goed, wie ben ik?
aha dus ze komen dingen aansmeren ... nou ja ik zal maar eens kijken dan ! en tja in iedergeval een doos doos de vrouw weet ik nog niet hahaha misschien wil ik die ook wel hebben en hebben jullie dat boek met de gelige kaft ! ik zit op bol.com te kijken en is toch 30 euro ! maarja geen zin om te gaan halen bij prenatal ofzo met dit rot weer en maandag ook geen tijd ...
hmmmmm nu kriebelt het al he ! ik wil het ook hebben .... lijkt me bij een eerste toch wel handig ik las hier van de week dingen over regeldagen etc etc en ik weet dat ze er zijn maar wanneer ongeveer enzo ... geen idee ... en dat staat allemaal in dat boek ? en ook wanneer ze ongeveer gemiddeld b.v. omdraaien ofzo ? tja lijkt me toch wel handig ...
ik heb mij gewoon ingeschreven op de sprongenwekker, dan krijg je automatisch een mailtje als er een sprongetje aankomt en hoeft het boek niet. Vannacht trouwens een goede nacht. Flesje om 2 uur en 6 uur en verder gewoon beneden in de wieg geslapen grts