Wat een rust hier. Vandaag geprobeerd op Samantha om 20:00 op bed te leggen. Ze heeft gehuild tot ca. 20:45 en viel toen in slaap. 21:15 eten. Toen gehuild tot 21:45.. en net ook weer traantjes. Arm kind... vind het zo zielig dat ze zo moet huilen bij het slapen gaan.
Ha meiden, @Emma, Pooh, Sabbe, en Zuurtje, Dank jullie wel! @Mpje, Ja echt lief he? Sinds ongeveer een week is ze helemaal gek van dat Poppetje. Ze knuffelt er echt mee. Twee handjes erom heen en helemaal tegen zich aandrukken hihi. Is zo'n lief gezicht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook rook, maar ik zal het nooit bij Demi doen. Ik ga altijd naar buiten en was altijd netjes mijn handjes voordat ik naar haar toe ga. @MamaNona, Wat is je armband mooi zeg! @Tinusje, Dank je wel. @Zuurtje, Om 13.15u moet ik er zijn. Dank je voor het duimen! @Emma, Balen zeg van je ongi! Ik ben er volgens mij helemaal nog niet afgeweest. Sinds de bevalling, ik heb 11 weken gevloeid, 1 week niet gevloeid, toen weer 1 week niet gevloeid, een paar dagen wel, nu weer een paar dagen niet. Ik snap er niets van........ Heb nu mijn tweede pil strip op en moet het nu weer volgende week worden. pfff die ellende haha.... bah..... @Wicjuh, Ik zei toevallig tegen me mannetje vanavond ook dat we maar ff een reserve moeten halen. Wat als ze deze kwijt is....... Moet er niet aan denken.... Dus halen we morgen maar ff een tweede erbij. @DS, Sorry, heb ik verkeerd gelezen.... Maar je begreep me iig hihi..... Over de Meeting: Wanneer en waar wordt deze gehouden? Ik wil zo graag mee, maar ligt er aan waar de meeting wordt gehouden. Demi is vanavond erg onrustig geweest. Vanmiddag om 17.45u werd ze wakker en is nu pas in slaap gevallen. Daarnet was op Nederland 1 concert van Andre Hazes, dus ff met haar gedanst en geknuffeld. Nog even bij papa op schoot, nog ff bij mama op schoot. Het valt me op dat ze steeds wilt gaan zitten. Niet meer liggen in me armen maar echt zitten. Ook houd ze nu steeds meer haar nekje recht zonder te "schudden" zeg maar. Alleen op haar buik liggen vind ze echt niet leuk! Hebben jullie nog tips? Op mama en papa's buik liggen vind ze helemaal prima, dan houd ze echt haar hoofdje goed omhoog, maar bijvoorbeeld in de box of aankleedkussen dan vind ze het echt niet leuk! Ze gaat dan echt hard huilen. Voor de rest is er weinig op tv. Dus heb hem nu op Nederland 3 staan op het concert van Anouk. Ook wel leuk! Oh ja, ik ga voor de 1000 berichten hihi.....
Hoi lieverds. Ik mis jullie enorm Vandaag naar het CB geweest. Justin is nu 6050 gr en is niet veel aangekomen de afgelopen week. Hij haalt nog wel die 100 gr per week,maar de BV is enorm aan het teruglopen Kon ook haast niet anders door alle omstandigheden............. Had afgelopen week te maken met een melkklierverstopping en die is gelukkig weg nu. Ik hoop dat ik BV op peil kan houden. Justin heeft trouwens vandaag zijn 2e inentingen gehad en is er wederom weer goed ziek van
Hey Nathalie Hoe gaat het nu met je? Veel beterschap voor je kleine man. Ik hoop voor je dat je nog een tijdje met bv kunt doorgaan. In ieder geval nog heel veel sterkte. Knuf van zuurtje
Ben gelijk ff online gaan shoppen bij de Difrax. Heb nog zo'n poppetje, 2 bijtringen, en een flesborstel besteld hihi..... Dus ben benieuwd wanneer we het binnen hebben. Had nog nooit bij de Difrax besteld. Heeft er iemand ervaring mee? Ben ik nu alleen????
Nee, ben hier met Samantha.... zoveel paniek... ik heb haar uit bedje gehaald..... en we begonnen zo goed.....
He he, Ik dacht toch echt dat ik alleen was..... Ha DS en Pooh! Gezellie! @DS, Ahhh jeetje, zielig voor Samantha!
Over de meeting...ik las iets over amersfoort Over het op de buik liggen. Sam gaat ook heel hard huilen als hij in de box of op het aankleedkussen op de buik ligt. Terwijl hij ook heel goed zijn hoofdje ergens anders omhoog kan houden. in zijn bedje oefen ik het nu vaak met hem, want danm huilt hij bijna nooit en vind de knuffeltjes aan zijn hoofdeinde interessant om naar te kijken als hij op zijn buik ligt!
Nee, tis nu ong. een week dat ze vreselijk huilt bij het naar bed gaan. Wanneer ik haar dan bij me neem blijft ze ontroostbaar. Nu is ze stil... maar nu zitten we in een erg lichte kamer... dus is ze sowieso klaarwakker. En bij de avondbedtijd huilt ze 2,5 uur... dus tja... Inwikkeleen heb ik ooit geprobeerd. Of ze slaapt binnen 1 minuut, of ze raakt vreselijk overstuur. Dus daar ben ik destijds mee opgehouden.
Je kan eens proberen om een knuffeltje of doekje tegen haar wang te leggen. Hier helpt het in ieder geval. Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je nog een goede nacht hebt. Meiden ik ga slapen. Slaap lekker iedereen
@Pooh, Amersfoort? Nou dan moet ik er nog even over slapen. Amersfoort is voor mij 100km rijden. Zo'n grote held op de snelweg ben ik niet en een held met openbaar vervoer ben ik ook niet.... Jammer dat het zo ver weg is, wil zo graag mee..... Zouden Sam en Demi telepathie met elkaar hebben haha.... Een goede tip van jou, ik zal het bij Demi ook eens proberen om haar op haar buik te leggen in haar bedje. Ik heb van de 2 plaatjes die jij hebt neergezet die rechthoekige zeg maar. Ik wist niet eens dat die ronde bestond haha..... Bij die rechthoekige kan je die boog op 4 verschillende manieren op het speelkleed bevestigen. En die diertjes kan je ook overal neerhangen. Demi vind dat speelkleed helemaal geweldig.....