Wat een knap koppie heeft ie toch, kan ik 'm niet alvast reserveren? Wat de voedingen betreft, ik laat er overdag altijd max 4 uur tussen.
Divi, lekker hè, dat mooie weer! Echt genieten! Waarom doe je geen middag dutje als Demi slaapt? Deed ik wel altijd toen de oudste nog een beebje was, ff bij tanken
4,5 uur slapen, dus dan zit er nog meer dan dat tussen de voedingen? zou ik hem straks wel wakker maken maar ik heb er geen ervaring mee, mijn meisje komt meestal te vroeg ipv te laat ha ha
ik normaal ook, maar hij heeft flessen van 210 ml dus kan niet zo veel kwaad. En hij wordt ondertussen wat beweeglijk, dus ga dan toch even flesje maken en geven aan venteke. OK gereserveerd voor jou deze knappe kop
houden jullie ook bij wanneer je een voeding geeft? ik heb er een schema voor gemaakt in Word (waarop je kruisjes zet) Als er iemand belang bij heeft, moet je het even zeggen
Oh, dan kan het inderdaad niet zoveel kwaad. Ga jij maar een flesje maken voor je venteke hoor Zo lief, die foto's. Als kindjes slapen zijn ze zoooo schattig hè! Moet mijn meisje eigenlijk ook wakker maken, zit nu 4 uren tussen. Komt waarschijnlijk door de inentingen van vanochtend dat ze zoveel slaapt nu! Was de vorige keer ook zo. Hoop maar dat ze geen verhoging krijgt. Bedankt voor de reservering!
ik hou het niet meer bij. overdag komt ie om de 3,5 tot 4,5 uur en s nachts ongeveer na acht uren. verschilt alleen soms van tijdstip maar maakt mij niks uit
@dalillah Wij blijven deze zomer thuis. Wij gaan niet zo vaak op vakantie de laatste keer was in 2006 een lang weekend. Vind het helemal niet erg. Ik kan me thuis erg goed vermaken. @sabbe ahh wat lief. Zo je zoontje drinkt goed. Krijgt hij 4 of 5 voedingen per dag? @mj ze ligt lekker te slapen heerlijk. Ik probeer te reageren op wat ik lees maar dat is zoveel. Ik heb ook niet alles terug gelezen. 25 pagina's is veel om terug te lezen en te houden en dan ook nog te reageren. Ik had me net een bak. Ik wilde naar m'n moeder gaan koffie drinken. Trek ik de deur achter me dicht zit de sleutel nog in de deur aan de binnen kant. Kon ik dus met geen mogelijkheid het huis meer in. Gelukkig stond Fabian al buiten en ik had voeding en luiers in de tas. Maar daar stond ik dan. Alle ramen dicht klippen op de deur. De buurman erbij maar die kreeg het ook niet voor elkaar om de deur los te krijgen. Uiteindelijk is het mijn zwager gelukt om de deur los te krijgen. maar dan ben je wel 2 uur verder. Ik moet dus maar geen inbreker worden. Want dat valt wel op als je twee bezig bent om de boel open te breken. hahaha
kan me thuis ook prima bezighouden ze maar met die verbouwingen hier is t wel eens welkom jesse krijgt soms es 4 soms es 5 per dag (ja ik weet hij zit dan iets boven de 1000 ml maar dat kan geen kwaad, hij drinkt ze ook niet altijd volledig leeg) Tja hij heeft nu z'n flesje wel leeg en ligt boven op bed te slapen.
jeetje mamanona nu al? Ik dacht altijd dat de mijne vroeg waren met hun vijf maandjes allebei. Maar hier zjn er nog veel vroeger.
lolly je mag wel een tentje opzetten bij mij in de tuin hoor iemand trouens nog belang bij een 3 -4 persoons stormtent :
Ik hou het ook nog bij. Ik heb een notitieboekje waarin ik de tijd zet en de hoeveelheid. Tot wanneer moeten bv kindjes trouwens vit. k en d?
Owjahhhh is er nog iemand met maat 46 ( of groter) : : ik heb nogal veel kleding van mij en mn tante wat ik weg ga doen.... PB maar bij interesse!