M'n oudste kreeg 2 tandjes tegelijk met 4 maand! Toen heeft ze me een keer keihard gebeten met bv! Ik gilde het zo hard uit van de pijn day ze me nooit meer heeft durven bijten
brrrr ik mag er niet aan denken laura heeft mij zo eens per ongeluk buiten (tuin) gesloten terwijl jarne nog baby was. Dus twee kleintjes alleen binnen. Ik heb toen de deur moeten uitbreken
Goedemiddag Vanmorgen mijn oudste dochter uitgezwaaid die ging voor het eerst een nacht weg op schoolreis. Net even een uurtje geslapen maar kan niet zeggen dat ik uitgerust ben.Bah vanavond maar op tijd naar bed. Wij gaan in juli een midweek naar de veluwe.En in augustus een weekendje naar Brabant vlakbij Eersel.
Ik was allang blij dat fabian niet meer binnen was. Anders was er wel een ruitje kapot gegaan hoor. Moet er niet aan denken.
Heb je het toevallig op het cb erover gehad?Over de hoeveelheid per fles? Bryan krijgt 5 flessen van 200 ml maar ik heb het idee dat hij behoefte heeft aan meer.
neen redone, maar zowel laura als jarne hadden ook vijf keer 210 ml. Ik had telkens grote, hongerige baby's. Maar die waren ook heel tevreden en rustig op 5 x 210 en Jesse deze keer ook. Dus waarom niet he. Hij is trouwens lang maar helemaal niet dik. Geeneen van m'n kinders trouwens.
Bij mij staat op het flesje Vitamine K 3 maanden Vitamine D 4 jaar Maar de kraamhulp en CB zeggen 4 maanden, ipv 3
Samantha drinkt vandaag om de drie uur. En net als de vorige keer dat het twee dagen gebeurde, had ik haar eerst aan de ontploffende borst laten drinken. En dan drinkt ze 1,5 borst per keer. Als ik haar eerst aan de halfvolle aanleg, drinkt ze slechts een borst. Dus of dit komt door het sprongetje, is pure toeval, of ze houdt mee van "volle" (borsten) melk... .
Oh, dat lijkt me echt niet leuk! Gelukkig duurt dat hier nog een tijdje Zij heeft vast een heerlijke tijd en voor je 't weet is ze weer thuis! En jullie gaan dus korte tripjes make, leuk!
@ wichjuh...Ik heb het laatst ook nog eens nagevraagt op het cb en daar vertelde ze...vitamine k geven tot en met de 13e week, daarna niet meer..vitamine D moeten ze nog een hele tijd, mijn oudste krijgt het ook nog.
zow daar ben ik weer hahaha ben nu op me werk pffffffffff heb geen zin nou zeiden ze net op het nieuws dat morge ook kans op regen ik wil nu wel naar de efteling hoor mooie foto s zien voorbij komen
Nou, dan hebben ze wat gemeen! Hahaha, hier kwamen ze ook per 2! Gelukkig had ze toen nergens last van.
Wat denken jullie van naar pretparken / dierentuin enzo gaan met baby? Wil natuurlijk wel leuke dingen gaan doen met de oudste in de vakantie, maar of het verstandig is..?
hier kwamen ze telkens per twee of per vier. Maar niet zo vroeg. Hoewel m'n dochter al haar tanden al had op één jaar (nooit last van gehad trouwens) M'n zoontje krijgt nu z'n laatste twee en heeft er niet erg veel last van, klein beetje maar.