Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    wij zijn vorig jaar ook naar zoo geweest met baby. Hij was toen 10 maa,d
    en twee jaar ervoor met baby laura, ze was toen 6 maand. Ging prima. Melkje mee en per uitzondering POTJES :( voeding mee. Maar ging prima. ze hebben allebei bijna voortdurend geslapen in buggy-wandelwagen.

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Meeting in het midden van het land
    Bij invullen ---> ff quoten,qoute ervoor en erachter weghalen en je naam erbij zetten natuurlijk :)

*Mamanona
    * Mama1984
    * Dieudonnee
    * Redone
    * Pooh69
    * Tinusje
    * Emma
    * Wic

Zijn er nog meer gegadigden of is dit alles ? Zullen we wachten tot zondag en dan een datum prikken :(: ja lijk mij een goed plan.... het lijstje zal ik regelmatig voorbij laten komen,dan kan niemand m missen :p

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Gewoon doen hoor, ... :D

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    gewoon doen ... ik blijf niet thuis voor Alysha hoor ben laat @ dierentuin geweest en ga volgende week zaterdag ook naar ouwehands.....

thermosflesje met kokend water mee,flesje koud water... bakjes voeding ,de fles en pampers en doekjes en klaar ! :D

we gaan zondag ook uiteten, dan idem dito :D

ik ben niet zo moelijk,heb ook geen moeilijke kinderen :p hahahaaha
    (niet dat er hier meilijkerds zijn hoor,iedereen alles op zn eigen manier ;)

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mama1984 beterschap! ;)

@ Dallilah ik ben ook gekrompen! Ik dacht altijd 1.63 te zijn, dat stond op mijn paspoort, maar ben toch echt maar 159,5 :( is laatst op het cb gemeten

@ Nona beterschap met de spruw! Hebben we hier in het begin ook gehad!

@ Wicjuh ik hoop dat Faylinn wel tegen babyluuf kan. Sam kreeg er helemaal uitslag van.... Vit K tot 3 maanden en vit D tot wanneer ze bv krijgen, want in de flesvoeding zit het in! ;)

@ Mary Jane wat een lieve foto met die speldjes! :D

@ Sabbe nog zo'n schatje! Lief hoor! ;)

@ Divi geniet nog maar lekker van het weertje! Enne idd bijna de 1000! Joepie! \:D/

@ Mamanona wauw :confused: Alysha is wel vroeg met tandjes! :D

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Lekker is dat he, die verschillende adviezen...

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    tnx meiden!

Ik vraag het morgen ook nog wel op het cb dan, maar neem aan dat het dan 3 maanden is.
    Weet ik dat ook weer, moet ik ff refill halen voor de D.
    :)
    (Sorry Dais, ik had ook op het flesje kunnen kijken whahahahaha heel niet aan gedacht ;))

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    volgens mij zijn het bij kleine A. dr hoektandjes bovenin :(: WICKED :)

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :).... maarreh... refill... is het al op dan? :confused:.

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Nou POOH ik hop niet dat ze de spruw krijgt.... hoop datt goed gaat......

WAT ETEN JULLIE VANDAAG EIGENLIJK :(:

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Pasta of roti.. ja, nog steeds. Ging van 't weekend niet door.

12. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Bedankt voor de reacties, ik denk ook dat we het gewoon doen, ben ook niet zo moeilijk, maar had aan m'n eerste een heel makkelijk kind! Die kon ik bij wijze van spreken op de straat leggen en dan ging ze nog slapen. Keziah heeft een moeilijke start gehad, vandaar mijn vraag. En als ik het aan CB vraag, dan moet ik maar kluizenaar worden want Keziah moet rust en regelmaat! Nou mooi niet dus, ik wil ook weleens winkelen, bij m'n moeder langs of boodschapjes doen. We gaan dus gewoon leuke uitstapjes maken deze zomer ;)

@Pooh, Cool! Jij hebt dezelfde superkracht als mijn dochter, krimpen! :) Dacht dat dat pas zou gaan gebeuren als we omaatjes zijn :)

Vit D moet je ook bijgeven als ze al koemelk drinken.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga ff.
    Samantha heeft en boel te vertellen :p.

14. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    @Nona, dat is inderdaad WICKED hahaha. Dacht dat altijd de onderste in het midden eerst kwamen en dan de 2 voortandjes bovenin.

Wij eten vandaag... ehmmm denk iets van aardappelen, groente & gehakt. Probleem is, kheb geen zin om te koken :( Iemand hier die dat ff voor me wil doen? :D

15. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Keziah heeft gelukkig geen verhoging trouwens, was 37.2 \:D/

Ze lijkt verder ook geen last van de inentingen te hebben. Drinkt goed, brabbelt en lacht wat af en slaapt als een roosje. Héérlijk!

Hopen dat het zo blijft, de rest van de dag.

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey meis.... gewoon je eigen ding gaat doen hoor en geen kluizenaar worden... Met Jamilia heb ik ook mn eiegen gevoel gevolgd en Jamilia had ook een zeer onaangename start ( ABSCORE van 3 x 0 :confused: ) maar met 6 weken gingen we op vakantie in een stacaraven in Brabant en toen zijn we ook al naar dierentuien gegaan enzo.... heb nu een supermakkelijk kind \:D/ Komt bij jouw vast ook helemaal goed :thumup:

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    dat had Jamilia idd ook :D

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Zal ik even wat meer koken? Mag je wle hie rkomen eten :p

ik heb Bernerworstjes liggen ( met kaas en bacon erom --> van de ALDI ;) doe dr rijst bij ( aardappelen zijn niet zo geliefd hier :( ) en wat groente..... ( uit een potje ja :p )

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    @dalliah hier moest de onze dat ook rust en regelmaat mocht nergens mee naartoe nou mooi wel dus

hy heeft slechte start gehad maar het gaat beetje bij beetje wel wat beter hoor gedult hahahah

ik verveel me :rolleyes:

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Jep, bijna. Dat laatste laagje krijg ik haast niet uit het potje, heel irri.
    Komt omdat ze me adviseerden zelf ook 5 druppels per dag te nemen, dus dat deed ik tot een week terug trouw.
    Nu eerst nieuw potje scoren.

Geen idee. Mn nichtje is vandaag jarig en als manlief uit werkt komt, gaan we meteen door en eten daar mee :)
    Het zal ongetwijfeld lekker zijn, mn zus maakt altijd lekkere maaltijden op verjaardagen.

Deel Deze Pagina