MJ: mooie foto meis..... even een hermometer erin met een beetje sudo eraan..... was een tip van mn KH Divi: Amersfoort/Utrecht in die buurt.... ff kijken waar wat leuks is
@Nona: Ik denk dat de rest van het verhaal komt. Ze zegt: "aaaaaaah.....naaaaaaaah......ahhhhhhhhhh.Aiha.....ah-a!" toen wat gekreun erachter. En ze probeert weer te slapen. .
@ nona: Lief dat je er naar vraagt ......Ja het gaat wel, ben niet zo beroerd als gisteren middag... Ben wel erg moe nog... hele tijd hoesten en hoofdpijn... Heb vandaag makkelijk eten...kant en klare lasagne... die staat nu in de oven.. dus wij kunnen over een kwartier eten
Hmmm.. ik zit hier ook op zo'n kanon te wachten, met vandaag erbij heeft ze 4 dagen niet gepoept dat is nog niet eerder voorgekomen. Misschien vanaaf je tip opvolgen, Nonam als er dan nog nix is Enne... waar je zoal druk mee kan zijn @Faylinn's: http://nl.youtube.com/watch?v=2LN5VMy05ik
oh meiden, het is hier helemaal foute boel ik weet echt niet meer wat ik moet Jadyn huilt aan 1 stuk door en is niet te troosten ze wil ook niet drinken of niks, heb alles al geprobeerd als ik haar draag zoals op de foto wordt ze na lange tijd rustiger en als ze dan in slaap valt en ik beweeg ofzo begint de paniek weer van voor af aan ze krijst het hele huis bij elkaar, helemaal over de rooie, iemand tips? ga die thermometer met sudo proberen in ieder geval word echt gek hier, wij voorlopig geen tweede hebben we net overlegd
het is alweer een stuk rustiger nu, ze neemt nu af en toe een adempauze heb er haar getemperatuurd met sudocrem aan de thermometer nog meer tips? ze huilde bijna non-stop vanaf kwart voor 4 en dat terwijl ze zo'n superdag had vandaag.
Heb je al met zingen geprobeert. Heeft hier wel geholpen. Ben er weer, waren de stad in gegaan. Even genoten van het mooie weer en hebben een ijsje gegeten. Dadelijk komt er nog iemand op bezoek van een of andere firma met een cadeautje voor ons meisje. Geen idee welke firma en waarover het gaat. Hier vanavond belegde broodjes met groentjes, kip en bbqsaus. Ik ben nog een bijverdienste aan het zoeken, verdienen net genoeg geld om rond te komen en dat was het dan ook. Extraajes gaan voorlopig niet. Kindergeld hangt af per kindje in België. Ik weet de bedragen niet maar het 2de kindje krijgt meer als het eerste en voor een 3de krijg je nog meer. Volgen er dan nog kindjes krijg je daar hetzelfde bedrag voor als het 3de. Vit K geef ik tot 3 maanden, dit is op advies van vk en K&G (cb). Verder weet ik het even niet meer. Moest weer heel veel bijlezen. Knuffie
Last van de warmte? Krampjes? De vorige keren dat Samantha krampjes kreeg toen ze een tijdje niet naar de wc was geweest, had cinababy goed geholpen. Drie dagen spuitluiers gehad, en alles was weer ok. Verder kun je haar buikje masseren, rondjes draaien met de klok mee. En warmte toedienen.
voeding wat dunner maken hielp bij ons ook wel en we gebruiken nu toch lactulose helpt ook niet altyd
hey meiden ! eerste werkdag zit er op ! na mijn vele jankbuien van gister heb ik het vandaag lekker droog kunnen houden en vond ik het best wel weer gezellig ! okok ik heb elk uur van de klok gezien maar zat er zo weer lekker in ! heb vanavond wel vrij genomen tot 8 vond ik te gek ! ik ga ff voor tim zorgen heb alles bijgelezen ! puf puf hier ook een lieve lach en volle broek net haha was een warm welkom zeg maar haha tot zo ik ga ff eerst Tim eten geven en die man van mij is een kanjer ! heeft de hele dag kei goed en lief voor tim gezorgd maar daar was ik ook niks bang voor en hij had ook nog eens lekker zalm met sla en krielaardappels gemaakt mmmmmm