massage van buikje gedaan en nu een warm badje...de traantjes zijn al een stuk minder en ze is nu best een poosje stil. Heeft ook weer 5 minuutjes gedronken, maar nog steeds geen ontlasting helaas...
venkelolie hebben we hier niet in huis, wel venkelthee, daar hoor je ook wel eens over. Moet je dat nou zelf drinken of mag je dat ook aan de babe geven?
Ik zou geen venkel geven hoor, wordt afgeraden door het voedingscentrum! Als je het zelf drinkt, moet je het met mate doen! Wat ontlasting betreft, denk je echt dat dat hetgene is waar ze zo'n last van heeft? Is ze niet wat hangerig vanwege het 12 weken sprongetje? Want met bv is het heel normaal als ze een paar dagen niet poepen, zelfs 14 dagen is normaal! Hier had ze laatst 11 dagen niet gepoept, maar had nergens last van en was ook geen verstopping, want toen het eenmaal kwam was het gewoon zacht!
wat net meemaak komen 2klante binne er staat een 3e te tanken maar ik reken de 1e af en zie dat die 3e klant vol gas weg rijdt zo hard dat geen kenteken kon zien en er hange geen camera s buite slim
@MamaNona, Utrecht/Amersfoort haha Divi zit nu al in de zenuwen qua autorijden haha... @Wicjuh, Weer een leuk filmpje van Faylinn zeg! @MaryJane, Hoe is het met Jadyn? @Zuurtje, Wat voor firma was het uiteindelijk? En heeft ze een leuk cadeautje gehad? Nogmaals bedankt voor je belangstelling! @Emma, Wannneer moet je nu weer werken? Viel zeker even tegen vanmorgen? @Wenneke Heb je de politie niet gebeld? Dames nog 1 gewoon berichtje hierna en dan een knal bericht haha dan zit ik op de 1000
Na het badje was Jadyn binnen 10 minuten in slaap. Die 10 minuten ben ik buiten gaan zitten. Vriendje heeft hardop uitgesproken wat ik voor mezelf ook al had besloten. Hier voorlopig geen tweede!
Als Jadyn ontlasting heeft is het ook echt spuitpoep. Maar het is nu al behoorlijk lang geleden. Maar nog geen week volgens mij. Maar ze huilt en krijst dan zo vreselijk hard, ik weet zeker dat ze dan ergens last van heeft. De ervaring leert dat op de buik dragen (zoals foto) het enige is dat helpt. Wij worden er zo gek van, maar dat is van het idee dat je dierbaarste bezit (je kindje) ergens pijn heeft! Daar kan ik zo niet tegen!
MJ: meis hoe is het met Jadyn? Al wat rustiger ? Hoop het zo voor je! Zoals ik al eerder eens heb verteld heb ik met Jamilia ook DAGEN gehad dat ze alleen maar huilde.... mn moeder en buurvrouw c.q. vriendin kwamen ons afwisselen om met haar te lopen/schudden ..... omdat ze gewoon weg niet stil wou worden... datheeft heel wat weken geduurd voordat dat eraf was..... Alysha daarintegen is zo'n makkelijk kind.... niets mee te doen maar ook zij heeft,net als ieder kind ( en diegene die zegt dat zijn/haar kind niet huilt heeft ook een ziek kind ) haar huiltjes hoor
divi: je had est met mij mee mogen rijden hoor.... hahahaha moet je maar eerst met de trein naar mij komen
wat ik wel eens zou willen weten: zijn hier meiden wiens kindje ALTIJD huilt voordat hij/zij in slaap valt? Ik dacht namelijk dat dat normaal was...
Hoi hoi, Ik had me ook opgegeven voor de meeting, maar sta er niet meer bij snif snif. Kan iemand mij er weer bij zetten? MJ: wat vervelend dat je meisje steeds zo huilt. Idd de tips die hier al zijn gegeven proberen. Misschien vind ze een hangmatje fijn wat je in de box kan hangen? Daar zitten ze vaak geborgen in. Als ze last heeft van krampjes zijn de meeste dingen die je kan proberen vaak maar tijdelijk. Ze maken de last even wat lichter, maar ze moeten er toch doorheen. Heb je misschien zelf iets gegeten waar ze last van kan hebben? Gekruid eten, uien, knoflook, kool, sinasappelsap? Dragen in een draagdoek, misschien helpt dat? Hier huilt Yannick 9 van de 10 keer ook altijd even voordat hij in slaap valt. Meestal een minuut of 5, soms korter en soms langer. Sommige kindjes doen dit nu eenmaal en hebben het nodig om in slaap te vallen. Niks om je zorgen over te maken.
@MaryJane, Vind het echt balen voor je zeg! De eerste 9 weken zijn bij ons ook zo gegaan. Demi huilde vreselijk aan 1 stuk door heel de dag lang. Alleen 's nachts was ze stil. Ik kon er ook niet meer tegen en toen ben ik gaan googlen wat er nu precies aan de hand kon zijn. Ik kwam uit bij een Osteopaat en dat heeft zo goed geholpen! Toen we er 1x waren geweest was Demi al een heel ander meisje. Nu gaan we volgende week voor de 4e keer en echt meis het helpt echt. Misschien is het voor Jadyn ook iets om er heen te gaan? Nu heeft Demi de afgelopen dagen alleen dat ze zo van streek is s avonds. Overdag horen we haar echt niet, alleen na de fles van 19.00u (-20.00u) gaat ze de laatste dagen zo tekeer! Ze huilt dan echt ook 2 uur achter elkaar, ook tot aan krijsen toe. Nogmaals meis, ik weet wat het is, en vind het echt balen voor je! Een hele dikke knuffel! @MamaNona, Kunnen we niet afspreken in september haha haha, dan zit in Zeewolde, dan ben ik daar op vakantie haha..........
wat je ook kan proberen maxi cosi op grond zette de kleine erin zette en zachtjes laten schommelen hielp hier ook veel of met auto rondjes ryden hahah ostheopaat zyn we 4x geweest
Nou....dat lijkt me ook pittig. Overdag huilt Jadyn meestal niet langer dan 10 minuten....dat vind ik al lang. Elke dag, elk slaapje.