@nathalie: nee hoor, misschien heb jij gewoon een lange vent? die maten zijn namelijk vooral op de lengte gebaseerd, en meestal is de dikte daar wel mee in overeenstemming. En het ligt ook aan het merk. Prenatal valt klein. vandaar dat mijn buddha in 68 past, van de prenatal. Van de H&M is gewoon te groot. Denk ik. En pas op met zitten he oh en noppies valt echt klein hoor. En met boxpakjes heb ik - nou ja, de kids - ook altijd moeite vanwege de lange benen van mijn dochter of het lange lijf van mijn zoon. Ondingen dus. Dus het valt wel mee, die bouwvakker van jou @bellamano: voor die luieruitslag zou ik bepanthen willen adviseren. dun laagje erop, doet hier in huis altijd wonderen. @pooh: draaien is geloof ik rond de 4 maand?
mijn knulletje draagt nu 56, maar zal gauw moeten overstappen op 62 denk ik. Hij was dan ook groot bij de geboorte he, 53 cm. T is een lange smalle. En idd H&M valt erg groot en mexx vb. kleiner.
Zo de Mvr van Felicitas is weg en ik heb NIKS gekocht ! ben gewoon ff trots op mezelf maar veel leuke dingen maar de prijzen .. ai ai boekjes van 12.5 euro en dan 20 delen ! of van 16 euro en dan 10 delen ... pff ja kan allemaal in termijnen ... ja dan dus maar niet he wel aanbieding van centerparcs iets van 35% korting op een boeking ! die is wel leuk ! want dat willen we nog wel een weekje doen ! en voor de rest de folders wel aangenomen maar bestellen zal het niet worden hoor ! allemaal zo duur ! en of je allerlei abonnebenten wil nemen .. eh nee .... later de donald duck ofzo haha oh en een pak maandverband ! gratis ! en klein potje billencreme voor Tim... Tja aardige vrouw hoor maar mijn geld blijft ff op de rekening wie weet wat we zondag allemaal nog krijgen ! zo weten jullie het ook gelijk voor als ze bellen ! maar opdringerig was ze zeker niet ....
@pooh: fijn te horen dat Sam het leuk vindt bij de osteopaat. Ik hoop dat dat bij Jana ook zo zal zijn. Jana is niet met de pomp gekomen, maar ik heb wel 2 uur op de verloskamer moeten persen voor ze er eindelijk uit wou komen.
Ik dacht net een spoortje bloed in Justin zijn spuug zitten Even in de gaten houden dus Ook spuugt hij veel slijm en soms schuimt het. Ben blij als deze rot verkoudheid weer voorbij is
Hoi meiden! Gezellig druk hier hoor! Sorry dat ik nog niet echt aanwezig ben maar het is ook zo druk allemaal. Veel visite nog en de BV enzo.. Zondag een babyborrel dus dan zal het wat rustiger worden. Tygo doet het uitstekend, echt een superventje! Met mij gaat het ook wel goed, m'n knip is aan het genezen, ook al duurt het wat langer. Heb er sinds gister wel een borstontsteking bij gekregen dus zit nu aan de antibiotica. Nou, ik hoop dat ik snel met jullie kan komen kletsen dames! Geniet van jullie kleintjes! Groetjes Nathalie
Dit heeft Sam ook en vind ik altijd eng. Lijkt soms net of hij stikt als dat slijm omhoog komt @ n4th4li3 beterschap!
nathalie; dat had jesse ook. Ben naar de ka geweest en die zei dat baby's neusje kan beschadigd worden door vb. neuspeertje en zo, die vliesjes zijn nog heel teer. Dus komt er wat bloed in hun neusje en tja ze slikken dat dan binnen en geven het over. Ik was toch gerustgesteld toen. grts
hier ook de swaddle me doe alleen as ie slaapt in bedje hier slaapt ie met kleertjes en gewoon elke dag andere nou vanmiddag om 12uur had meneer beetje gespuugd denk doe ze gezicht met washandje wasse maar meneer dacht er anders over en spuugd ze fles recht in me gezicht toch cb gebeld en moest dokter bellen dus me vriend naar huis gekomen en naar dokter. zegt die vent ja jullie zijn jonge onervare ouders kom maar terug als ie niet meer plast en nu heeft ie krampen dus gaat goed hahaha dus was me wel een dagje
Ik heb zo'n neuspeer inderdaad! Ik laat die bulletjes maar even zitten dan. Ben ook weer gerustgesteld Thanks
Vanochtend zijn we naar het cb geweest, Keziah is goed aangekomen, ze woog bij de geboorte 3300 gram en is nu 4100 gram, dus dat gaat gelukkig heel goed. Volgens de arts is het spugen dan ook helemaal niet erg, waarschijnlijk krijgt ze soms wat teveel binnen en gooit ze dat er dus weer uit en aangezien ze goed groeit is er niks aan de hand. Verder waren alle controles ook goed, moet alleen met 3 maanden een echo van de heupjes laten maken omdat ik vroeger een spreidbroekje heb gehad, hoop dat zij dat niet nodig zal hebben! Keziah heeft nu trouwens ook last van baby acne, ziet er inderdaad niet uit haha, hoop dat het snel weer verdwijnt. Ik trek haar met slapen gaan trouwens ook nooit een pyjama aan, ze slaapt gewoon in d'r kleertjes.
lady's ff een ego bericht volgens mij heb ik een aambei ofzo heb zon pijn van achteren al 2 weken ofzo is daar iets tegen te doen? er zijn zalfjes ed toch? welke is dan goed? einde ego bericht
ik heb er ook ! teken dat je goed je best heb gedaan ha ha heb zalfje van de apotheek zelf ! hielp na 2 dagen ofzo al toen werd de pijn minder ik sliep er ineens niet van au au na 2 dagen werd het minder en nu 2 weken later nergens last meer van .. ze worden ook al minder ! Sterkte
Ik gebruik gewoon sperti, werkt prima hier! Aaaah wilde niemand jaloers maken hoor met mijn gesex! hahahah Ik vloei niet echt meer.. af en toe kleine lichtbruine spettertjes maar dan moet je goed kijken.. het was wel erggggg leuk! hihihi
@becca.. hmm tja hoe gaan we die tijden omdraaien. ik weet het niet. het scheelt ook echt soms nog, soms snachts wel wat langer, vannacht ineens om 2 en 4 uur.. vaag.. en dan vanmiddag laat hij er gewoon bijna 5 uur tussen, dan moet ik hem echt wakker maken. @nathalie, wat een liefies samen in bad!