hier is het vloeien ook weg sinds een paar dagen is het echt klaar ! lekker hoor .. heb nog wel wat in voor de zekerheid maar dat is voorzorg .. zo ik ga slapen WELTRUSTE !
Zo hehe, even tijd. Ik heb al een aantal dagen niet gereageerd, was druk en helaas hier veel last van de darmkrampen nu Net als bij mijn eerste dochter. Kim heeft er een paar keer per dag last van, dan is het krijsen. Zo zielig. Zondag gauw Orthiflor Start gehaald, hopen dat het gaat werken. Ik had deze keer gezegd niet allerlei middeltjes te gaan kopen omdat het toch niet werkt, maar als ze zo krijsen dan moet je voor je gevoel toch wat doen! Gelukkig gaat het met de baby acne/eczeem erg goed. De vette zalf en hormonenzalf doen goed hun werk, woensdagavond mee begonnen en nu al bijna helemaal weg. Ik ga morgen een lactatiekundige bellen, want het aanleggen gaat niet goed...Ik wist wel door de tepelkloven dat het niet helemaal goed ging, maar misschien heeft Kim wel darmkrampjes mede door het verkeerde aanleggen. Ik ben zoooo blij dat er weer een lactatiekundige is op dit forum die vragen beantwoord. Ik heb een vraag gesteld, een uitgebreid antwoord gekregen en daardoor zijn mijn ogen geopend. Ik ga morgen een lactatiekundige bellen en met het aanleggen aan de slag! Er is teveel gepost om alles bij te lezen, ik ga vanaf nu weer proberen het bij te houden en te reageren. Welterusten!
hoi allemaal, nathalie leuk hoor zo samen in bad. Hier gaan ze binnenkort gewoon met z'n drietjes in bad. T zijn wel nog kleintjes allemaal he. Ik heb weer heel de nacht met jesse bij mij geslapen Dat manneke wil s nachts alleen maar slapen bij mama en overdag hoor je hem niet s nachts wil hij ook om de drie uur drinken en overdag om de vier-vijf uur Toch es kijken wat ik er kan aan doen want wil graag nog eens in bed bij mijn ventje ipv op de zetel met beebje Grts
mensen mensen, wat een k*tnacht... om 12 uur kwam hij, om 2 uur en om 4 uur weer, maar om 4 uur was hij niet in slaap te krijgen...heel vervelend. Alles geprobeerd, opnieuw aanleggen, op de borst in laten slapen...dit werkte maar even, een klein hazenslaapje. Tegen half 8 lag hij gewoon wakker te liggen...nog steeds niet slapen..... man, wat moedeloos wordt je daarvan. HAlf 9 maar in de draagzak gedaan, en slapen....
Nou, hier eindelijk weer eens een goede nacht gehad ze kwam 2x om de 4 1/2 uur! Eindelijk eens een keer geen gespook in de nacht, ik had dit echt even nodig!
Goedemorgen mama's. Aangezien ik nergens het goede nieuws lees zal ik het maar even vertellen. Heel goed nieuws: MamaNona is gisteren om 20.05u bevallen van haar dochter Alysha. Als alles goed blijft gaan mogen ze straks naar huis. Einde goed nieuws. MamaNona hier ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Eindelijk is ze er dan. Knuf van zuurtje
Yeah hier doorgeslapen Van 22.00 uur tot 5 uur Vond het alleen heel vreemd dat zijn luier kurkdroog was Hij heeft inmiddels al wel gepoept en geplast
Jeetje iemand van mijn eigen (berner)forum die ik al een paar jaar ken is bevallen! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Ik hoop dat alles goed gaat met de jongetjes.
Goedemorgen meiden, @Wicjuh, Het was inderdaad echt schrikken toen ze zich zo verslikte jeetje.... Ineens kwam er een grote golf melk uit toen ik haar vastpakte en rechtop neerzette... Ik stond zo te shacken pfff. Faylinn is dus ook zo aan het spugen geweest? heeft ze er nu nog last van? @Becaatje, Meid ik had er nog nooit van gehoord van Baby-acne. Dat dat ook bestond haha....Ik hoop niet dat die kleine de acne van d'r moeder krijgt haha..... @Pooh, Jeetje dus Sam was ook zo aan het spugen. Nou inderdaad ik denk als ze zo door blijft gaan dan bel ik echt 112 pffff..... Heeft hij er nog last van gehad van het spugen? Heb je nog geshopt gister? @Nathalie, Meid wat schattige foto van je kinderen zeg! En Justin in het badzitje, geweldig! @MamaNona, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er van meis! Hier gisteravond en vanacht een super goede avond en nacht gehad. Gisteravond was Demi zo aan het huilen van 19.00u tot de laatste fles van 23.30u. Je zag ook aan haar dat ze het helemaal gehad had, ze was zooooo moe. Normaal geef ik haar 110cc voeding, dus 120cc water + 4 schepjes, teruggieten naar de 110 en dan 10 cc water. Dit ivm voor haar ontlasting. Bij haar laatste fles heb ik haar puur 120cc voeding gegeven, 120cc water met 4 schepjes. Ze dronk dit helemaal op en heb haar op bed gelegd. Vanmorgen om 6.25u werd ik wakker van haar gehuil. Ze heeft dus eigenlijk vanacht goed doorgeslapen. Nu vraag ik me steeds af, ze zou toch niet heel de nacht hebben liggen huilen omdat ze honger heeft en dat we het alle twee niet gehoord hebben? Dan zou ik me wel giga schuldig voelen zeg. Ze was vanmorgen ook ineens een heel ander meisje. Normaal huilt ze heel erg als ik haar een schone luier geef, maar nu lag ze op haar aankleed kussen te kijken naar alles in haar kamer. Ik pakte haar van het aankleedkussen en toen kwam er ineens een grote vette big smile op haar gezicht. Ze heeft het volgens mij echt even nodig gehad het slapen. Toen ik haar de fles had gegeven heb ik haar even in de wipstoel gezet en geweldig dat ze het vond. Weer een paar keer een big smile op haar gezicht. Dit deed me zo goed. En ja ja...Gisteravond is "het" hier ook weer gebeurd hihi Nou helemaal geweldig was het weer hoor hihi..... De vonken vlogen er vanaf haha ... En ik wil ook niemand jaloers maken hoor... Het is zo lekker weer, ga vanmiddag maar eens even hier het dorp onveilig maken met Demi in de kinderwagen. Zo leuk! liefs Divi
nadat ie vanaf zondag aan spugen was en gister hele voeding in me gezicht kreeg gaat het nu weer wat beter.we geven nu gewoon 120cc maar nu zeiden ze by cb bied m toch maar 150 aan. net by cb geweest en hy weegt nu 4485 dus gaat goed. wel heeft ie een voorkeurshouding en moeten we elke dag kwartier andere kant op leggen lukt dat niet moet fysio erbij komen. @mama noa gefeliciteerd wij hebben ook al gesexd hoor hahahah
mamanona van harte gefeliciteerd. Gisteren naar het consultatieburuea geweest de kleine meid weegt nu 4340 gram dus ze is weer ruim 300 gram aangekomen. De kinderarts heeft der helmaal goedgekeurd is toch weer een hele geruststelling. Wat fijn om te lezen dat iedereen nu een beetje in een ritme gaat komen en het weer gaat nu ook een beetje meewerken. Lekker met de kinderwagen naar buiten het zonnetje in want de maand maart heeft het weer ons niet echt gegund. Vind het nog steeds lastig om mee te reageren wat jullie allemaal meemaken hoe krijgen jullie dat voor elkaar 'een briefje ernaast en dan aan het einde jullie vragen beantwoorde) verklap me jullie geheim Nou meiden ik ga lekker van het mooie weer genieten en de kleine uit bed halen we gaan de buurt onveilig maken dikke knuffel
Hier een geweldige nacht gehad. 22.15 uur laatste voeding en vanmorgen om 5.15 uur melde hij zich weer. Heerlijk, voel me meteen een stuk uitgeruster. Hij heeft nu 2 dagen doorgeslapen hopelijk zet hij dit voort. Alleen voor mijn borsten niet echt fijn, stonden op knappen vanmorgen. Die spray lijkt ook goed te helpen. Hoor hem al iets minder snotteren enzo. Gisteren heeft hij mijn man een big smile gegeven. Zo leuk.