Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    mamanona gefeliciteerd met jullie dochter!!

sam is gisteren, vannacht en vandaag veel aan het huilen wil niet alleen zijn wil elk uur a 1.5 uur eten en slaapt ook heel weinig! Enig idee wat dit kan zijn? regeldagen? en hoe weet je of je lichaam meer melk aanmaakt? merk je dat aan je borsten? bij mij namelijk nog geen verschil na een dag en een nacht zoveel aanleggen..

groetjes

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Divi : wat fijn zeg, dat ze de hele nacht zo lekker heeft geslapen! Was de duidelijk aan toe dan he?

Faylinn heeft niet meer zó erg gespuugd als vorige nacht. Vannacht kwam ze wel veel vaker, gisteravond rond 9 uur, toen om 12 uur, om 3 uur en om 6 uur... zo ongeveer. Ben ik heel niet gewend, normaal komt ze echt 1 x na de avondvoeding van 9 of 10 uur.
    Wel geeft ze iets terug, maar ze boert ook gewoon heel slecht. Ben overgestapt op andere houding bij voeden. Wat de eerste dagen echt niet lekker ging in het ziekenhuis, ligt nu dus wel prettig (ook voor haar zo te merken). Alleen kwam ze nu dus vaker vannacht?

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ook al bij ander topic gefeliciteerd, maar:

MamaNona, gefeliciteerd met jullie kleine! Geniet ervan!

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Mamanona !
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter !!!!

eindelijk
    hopelijk is het allemaal goed gegaan en kan je eindelijk gaan genieten !

hier een goede nacht gehad ondanks dat Tim zo neusverkouden is ..
    spray helpt wel gelukkig ! anders is eten zo moeilijk voor hem
    man is vandaag ook lekker vrij en dus zijn we lekker lui in bed blijven hangen !
    nu ff douchen en vanmiddag tim in bad en lekker ff shoppen met zijn 3e !

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nathalie zoooooooooo lief die twee in bad! ;) En idd Justin is echt al groot! :eek:

@ Emma ik heb dat ook hoor als de site er uit ligt en ik kan er niet op grrrr heel vervelend!

@ Dallilah gelukkig is ze goed gegroeid! Dat is telkens met Sam ook zo en dan maak ik me ook minder druk om het spugen ;)

@ Bellamano hier ook zo'n rotding grr ik neem in ieder geval lactulosesiroop om de ontlasting iets zachter te houden. Pff wat een details :) :oops:

@ Natasja en Becca hier hetzelfde ineens. Overdag rustig 4/5 uur en nu savonds en snachts om de 2/3 uur :confused: En vorige week sliep hij nog door :(

@ Becca en wicjuh hier ook zo'n nacht. Van 22.30 tot 1 uur niet geslapen, daarna voeding en om 4 uur weer en daarna gelukkig tot 8.30 ;)

@ Nathalie kan zijn dat zijn luier droog is omdat hij de mvoeding volledig opgebruikt heeft tijdens het doorslapen! ;) Lekker dat je hebt doorgeslapen!

@ Divi gelukkig heb je een goede nacht gehad en was je meisje tevreden! Hier gisteren nog lekker even geshopt met am een uurtje! was weer lekker om er uit te zijn. Straks mss ook wat wandelen!

@ Melaniee dat reageren doe ik dmv twee pagina's te openen. Op de ene kan ik dan lezen en de andere daar type ik mijn berichtje ;) Wat fijn dat ze weer zoveel gegroeid is! ;)

@ Bellamano ik merk meestal geen verschil met regeldagen dat mijnborsten meer aanmaken! ;) Hoop voor je dat sam snel weer wat rustiger is! ;)

@ Emma veel shopplezier! En lekker he dat bedhangen! :) :D

@ Mamanona super gefeliciteerd met je dochter!!! Nu lekker gaan genieten! ;)

Vloeien doe ik sinds 2 weekjes niet meer, maar ik ben wel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden. Hoop niet dat het door de bv echt heel lang weg blijft! ;)

Ik probeerde een foto te maken toen sam zo aan het lachen was, maar was net te laat. maar toch even een fotootje! :D

6. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Mamanona Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! :D

Pooh69 Wat een moppie! ;)

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    pfff. Kind heeft van half 9 tot half 1 geslapen...dat moet 'ie 's nachts doen!

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden

Hier gaat alles prima. Gisteren langs mijn werk gegaan met de kleine.
    Ze vonden hem allemaal zo mooi :D .. We hebben een vvv bon gekregen om iets leuks ervan te kopen.
    Heb het meteen er over gehad dat ik na mijn verlof nog vakantie erachteraan wil.
    En aangezien ik nog meer dan 6 weken van de afgelopen jaren over heb (heb dan de uren van dit jaar nog niet eens meegerekend) wil ik die graag na mijn verlof gaan gebruiken.
    Gelukkig vond ze het prima.. :D

Mijn man heeft voor een tijd terug een tattoo laten zetten, de naam van onze oudste zoon maar dan in het hindoestaans.
    Nu is hij gisteren naar een kennis gegaan om te vragen of hij de naam van onze jongste ook in het hindoestaans wil opschrijven voor hem zodat hij daar ook een tattoo van kan laten maken.
    Mijn man is half hindoestaans en omdat zijn vader (hij is hindoestaans) helaas op 41 jarige leeftijd is overleden wil hij iets van hem en iets van onze kinderen combineren. vandaar dat hij de namen van onze kinderen in het hindoestaans wil hebben. Zijn vader kon heel goed hindoestaans praten en schrijven maar helaas hebben we het hem dus nooit kunnen vragen. Nu we ook van onze jongste de naam in het hindoestaans hebben gaan we binnenkort weer richting tattoo bob ;).
    haha mijn man kan niet wachten :D

Vanmorgen hebben we nog bezoek gehad.. leuke kleding gekregen en allemaal luiers in de vorm van een auto gemaakt met daarin leuke kleding.
    Nu net de was lekker buiten te drogen gehangen en ga straks als ons kleine mannetje wakker is even een stukje lopen en boodschappen doen.
    Het is zulk lekker weer :D

@ mamanona: Gefeliciteerd met jullie dochter
    @ beccaatje: zo he dat is lang hahah
    @ pooh: Schattige foto
    @ Emma: Heerlijk he zo'n luie dag met zijn alle.. veel plezier met shoppen straks
    @ Wicjuh: kan best zijn dat ze binnekort wel weer 1 x naar de avond voeding komt... blijkbaar had ze het even nodig.
    @ meelanie: Fijn dat het zo goed gaat

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb gisteren trouwens de box van de supermarkt em-te opgehaald! Was ook helemala super twv 35 euro. Dus in totaal de doos van plus, c1-000 en emte opgehaald en zijn alledrie super de moeite waard!

10. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Pooh: wat een zonnetje is die Sam van jou zeg, dat koppie straalt helemaal!

@Becca: amen. Zelfde verhaal hier... hahaha

Vanmorgen hebben we Daniël op de weegschaal gehad en hij weegt nu 3790 gram. Een week geleden was dat 3400, weet iemand of dat genoeg is?

Jee, alle maartmama's zijn bevallen. Best raar, voor mijn gevoel zaten we pas nog onzeker te zijn over de uitslag van de testen en ochtendmisselijkheden te bespreken, ghehehe.

Fijne dag allemaal!

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @becca en pooh. Ik heb het aangekaart bij het cb vandaag, ze draaien dag en nacht dan om. Liever na 3,5 wakker maken overdag, dan laten slapen, dan gaan ze snachts wat langer slapen omdat ze overdag meer wakker worden gemaakt. Ik ga het toepassen! :D

Hier 300 gram aangekomen in 1,5 week, hij weegt nu 3780. (volgens cb goed, dus zal van jou ook goed zijn Flientje!)

Allemaal lekkere doorslapers lees ik! hier viel de voeding wat vroeg in de avond, dus om 2 en 5 uur gevoed.

@mama1984, leuk hoor langs je werk! ik moet ook nog.

12. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @flientje: ik denk dat dat gewicht wel ok is hoor. De vroedvrouw heeft me verteld dat een babietje per dag 20 tot 50 g zou moeten bijkomen.
    @pooh: lieve foto :D
    @Mamanona: gefeliciteerd met jullie dochter!

Goede nacht gehad deze keer van 22u30 tot 6. Oef wat een verademing na de slechte nacht ervoor.
    Daarnet bij de osteopaat geweest. Jana was heel rustig (behalve toen ze honger kreeg :D ). Nu maar hopen dat het helpt.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eekje dat is een lekkere nacht! :D

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    met bv zijn ze al blij met 10 gram per dag :D

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Jesse was 120 aangekomen op tien dagen en dat vond ze wat weinig. Ze zei ongeveer 150 op een week.
    Maar hij zal nu wel wat meer aankomen, want drinkt meer en beter nu.

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @natasja: oke dan! Goed dat je het gevraagd heb, ik ga 'm gewoon om de 3 uur of 3,5 wakker maken. En dan maar hopen dat hij het 's nachts wil inhalen he

17. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Mamanona: Van harte gefeliciteerd met je baby. Het is dus een maapril baby geworden :)

Pooh: Het is zo een leuke foto van Sammeke. Zo een guitig ventje!

Hier eerste keer naar de kiné geweest: De oefeningen vielen heel goed mee, alleen moest ik die doen naast een verwarming die volle bak aanstond.
    En volgende week krijg ik een cadeautje van haar: fopspenen met Maurootje zijn naam op. Dat vind ik wel heel lief aangezien het pas de tweede keer is dat ik daar kom, ik was dus aangenaam verrast.
    Maurootje is alweer van 14h in dromenland... :D

Groetjes
    Nessie & Mauro
    xxx

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mamanona, gefeliciteerd! (was ik net vergeten!)

@becca, is het een beetje gelukt met het wakker maken? hier wel gelukkig, nu maar hopen dat het ook wat uitmaakt snachts hahahah

19. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Mag ik me hier ook aanmelden.
    Ik ben 26-3-2008 bevallen van een gezond dochtertje.
    Mijn verhaal staat bij de bevalling.

Ik ben vandaag naar de CB geweest voor het wegen .
    Eliza is niet bijgekomen.
    Ik moet nu bij de laatste voedingen ook flesje bij geven .
    Ik heb het gevoel dat dan de borstvoeding stopt .
    Moet vrijdag weer laten wegen .
    Het is allemaal net teveel voor mij.

Ik weet niet wat ik moet doen.

Ally

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey Ally,

Welkom hier.

Over je borstvoeding, ben je bang dat het afneemt als je een flesje moet geven?
    Hebben ze verder tips gegeven voor het borstvoeden?

Deel Deze Pagina