Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Bij de CB had ze het over borstvoedingsthee en een neusspray die je kan inhaleren.

Maar mijn huisarts is op vakantie ,de waarnemer wilde het niet geven.
    Toen mijn VK gebeld,die was ook niet positief over de neusspray .
    De gaf de tip om te kolven en dat gewoon in een flesje te geven.

Ally

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    net de flesje gegeven ,die heeft ze na een half uur weer overgegeven

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    idd gewoon kolven of wat meer aanleggen om je produktie op te krikken.
    Spuugt ze veel?

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi Ally welkom !
    ik kan je helaas niet helpen met BV ik geef zelf de fles maar vervelend hoor dat het zo moeilijk loop !
    hoop dat het snel beter mag gaan !

Beccaatje en Natasja succes meiden met het wakker maken ik hoop dat het helpt ! ik doe het overdag ook en in de nacht juist niet zodat hij dan zijn uren kan maken ! hoop dat jullie een lange goede nacht krijgen !

Nessie wat super lief van je Kine ! en lekker warm oefeningen doen bij de verwarming puf puf haha

Sabbe als jesse toevallig net een grote plas ofzo heeft gedaan weegt hij ook wat minder he ! maar hoop dat het sneller mag gaan nu hij beter eet

Eekje wat een zalig nacht heb je gehad ! en hopelijk helpt de osteopaat !

Flientje dan is daniel goed aangekomen hoor ! volgensmij zelfs best veel ! lekker hoor en idd waar zijn de verhalen over zwanger zijn gebleven haha soms ben ik stiekem jaloers op grote buiken en zwanger zijn !

Pooh ik moet ook alle boxen nog ophalen ! wil het zeker gaan doen is voor veel geld boodschappen bij elkaar he !

Mama1984 lekker he showen op je werk en super leuk een vvv bon ! heb ik ook gehad .. en wat mooi van je man en zijn tattoo ! Snel zetten zou ik zeggen en foto plaatsen !

Pooh wat een super leuke foto van Sam haha nou je zei hij staat er net niet lachend op maar meid hij staat er wel super vrolijk en blij op hoor haha !

Divi wat een goede nacht heb je gehad !
    ik laat Tim ook altijd savonds huilen/jengelen als hij dat doet want dan gaat hij moe de nacht in ... en niet bang zijn dat je haar gehuil hebt gemist hoor ! je moederinstinkt is zo fel dat kan je niet missen al zou ze bij de buren liggen !
    en haha wat lekker dat HET zo lekker was ! ;) ;)

zo ik ben lekker met man en zoon gaan winkelen en wandelen
    man wilde me nog een kado geven .. voor de hele zwangerschap bij elkaar ! super lief van hem !
    ik heb een mooie ketting met hanger gekozen en nog 2 paar oorbellen want ik kon niet kiezen !
    Echt super lief van hem hoor ! die krijgt vanavond een extra dikke kus ...
    normaal ben ik zo'n twijfelmuts maar nu wist ik echt wat ik wilde ... dus binnen uurtje ook veel geld armer haha
    nu ga ik lekker bankhangen met man en tim ligt op bed maar slaapt nog niet dus ben benieuwd of we rustig avondje krijgen
    tot later all !

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Ally : Welkom hier!

Moeilijk is dat zeg. Ik zou ook zeggen, regelmatig aanleggen en/of kolven om de produktie goed op gang te houden/brengen. Succes meid!

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik hoop het ook! 3 uur, maximaal. En dan vannacht doortrekken tot een uur of 5 of zo :D

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @ally: ik zou in ieder geval die kv pas geven na de bv, zodat je productie er niet gelijk onder lijdt. En geef je per voeding 1 borst? Je zou dan de andere borst kunnen afkolven?

Ik vind het wel slecht dat je dit advies van het cb krijgt, omdat zij ook bv moeten promoten en je zou dus meer baat bij een lactatiekundige (of zo) hebben, in plaats van de makkelijke weg.
    Maar wat vind jij zelf, maakt het jou niet zo uit of wil je heel erg graag bv blijven geven?

Ik heb kaarten voor de lama's!

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Als hij vannacht weer niet wil slapen ga ik 'm gewoon even in de draagdoek doen...hij slaapt dan echt binnen 5 minuten!

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Ally meid ik zou ook kv nog even achter wege laten! Probeer idd eerst meer aan te leggen/kolven! ;) Succes! Hoop dat het beter zal gaan! ;)

@ Emma wat lief van je mannetje dat je zo verwend bent! ;) Vergeet niet dat je de boxen maar tot 2 maandne na de geboorte op kunt halen! ;)

@ Nessie leuk die fopspeentjes met naam en lief idd! ;)

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Meiden,

Hoeveel plasluiers moet je beebje per etmaal hebben bij bv? Ongeveer?

Ik heb momenteel even het idee dat mijn bv terugloopt :(

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wicjuh ik weet het niet van de plasluieers. Hoop voor je dat het meevalt! Sam hefet elke voeding ene plasluier, maar heeft nu al 5 dagen geen ontlasting meer gehad :( Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Als het vrijdag nog niet is moet ik naar de huisarts!

Ik kruip mijn bedje in! ;) Truste allemaal!

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Oei! Waar kan dat van komen dat ie zo weinig (qua interval, niet hoeveelheid ;)) poepluiers heeft?
    Faylinn heeft iig niet elke voeding een plasluier, maar er zijn ook wel erg veel voedingen momenteel :(

Truste! (all, ik kruip er ook in)

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Wicjuh: volgens een foldertje dat ik hier heb liggen moet een BV beebie 4 volle plasluiers maken per dag...

14. Arendskelk

@Wicjuh: waarom denk je dat het terugloopt? Ik heb een paar dagen geleden hetzelfde gehad en heb iedere avond na de laatste voeding gekolfd, voor zover het ging dan. En ik heb nu weer een goede toeschietreflex en gespannen borsten als het tegen happietijd loopt! Wie weet helpt het jou ook.

15. Arendskelk

@Pooh: het kan vanaf een week of 6 zijn dat je kindje maar één poepluier per week maakt hoor! Dan is je voeding gewoon heel goed afgesteld op de behoefte van Sam. Maar aan de andere kant: als ik naar de foto die je gepost hebt kijk, kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat zit er allemaal in dat buikje hé...

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    *Zucht*

Morgen HA bellen.

Justin heeft spruw en ik dus ook op mijn tepels!
    Damn wat doet dat zeer :cry:
    Hij was al zo onrustig aan het drinken.
    Mijn tepels glimmen gewoon.

Max komt net naar beneden,steekt zijn tong uit en al het profiel van zijn tong eraf(tot bloedens toe),dus ook een schimmelinfectie.

Lekker weer :rolleyes:

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier had justin afgelopen nacht doorgeslapen van 22.00 tot 5.00 uur.
    Luier kurkdroog!

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Pooh wat een heerlijk mannetje heb je toch!

Sorry dat ik niet op alle andere berichten reageer.
    Drukke dag vandaag en geen tiet voor laptopje.
    Drink even mijn wijntje op en hopen op een goede nacht.

Slaap lekker iedereen!

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @natascha: heeft het bij jou gewerkt? Hier niet hoor, netjes om de 3 uur....

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    beccaatje ik heb het ook geprobeerd want heb t zelfde probleem. En s avonds badje gegeven en dan fles en dan in de wieg. Dan heeft ie geslapen van 20.45 tot 01.05. Maar daarna wou hij weer niet in de wieg, heeft ie gespuugd. Wakker om 2.45 en dan om 4.45. Net weer een fles om 8.00 en die heeft ie net uit gespuugd :(
    Maar goed, je zou het een tijdje moeten blijven volhouden tot ze hun ritme vasthebben?

Deel Deze Pagina