@zuurtje: echt balen dat je produktie zo terug loopt! Stom dat die arts dat wel voorschrijft. Kan je de produktie nog opkrikken door regelmatig te kolven? xx MJ
Ja, dat van die aarbeien wist ik ook wel. Ik doe er ook voorzichtig mee. Heb ze wel in de koelkast staan, maar eet niet meer dan 1 boterham met aardbeien per dag.
@Wicjuh: wat voor produktieverhogende tips heb jij van Ilse gekregen dan? Zou je die met ons willen delen? Jadyn drinkt ook slecht de laatste tijd. Vaak maar 5 minuutjes per keer, heb het idee dat de produktie daar ook minder van wordt. Vraag-aanbod verhaal.
Ik ben zo blij voor je dat het slapen van Jadyn nu veel beter gaat met de Swaddle-Me! Welke maat had je nu besteld?
Ik ben nu zowat bijna ieder uur aan het kolven en er komt weer een beetje melk uit. Van beide kanten heb ik nu 60cc gekolfd. Dadelijk om 15u mijn meisje wakker maken en aanleggen. Ik probeer het zo terug op gang te krijgen. Mijn ha krijgt morgen telefoon, ik vind dat ze dit in de bijsluiter moeten zetten van die medicatie.En hij moet het maar even tegen zijn collega zeggen. Even voor de bv mama's Mama's neem geen strepsils tegen keelpijn, het remt de melkproductie Knuf van zuurtje
Zuurtje, wat een huisarts is dat zeg? Dat moet hij toch weten.. Echt balen voor je zeg dat de borstvoeding terug loopt. Heeft je mannetje nu voor de zekerheid kv gehaald? Echt bellen morgen naar hem hoor!
maat Large, van roze katoen. Nou ja...roze? het is meer zalm-oranje kleur. Maar dat mag de pret niet drukken! Toen we vanmorgen bij mijn schoonouders op bezoek waren heeft ze zelfs een poosje in de kamer, in de SwaddleMe in de kinderwagen geslapen! Terwijl wij gewoon praatten. Dat is voor Jadyn uitzonderlijk. Ik vond dat heel fijn. Toen ze weer moe werd gingen we naar huis en huilde ze ook even stevig, maar thuis in bed in de SwaddleMe en ze was zo in slaap! Als madame straks wakker is gaan we naar mijn ouders. En de SwaddleMe gaat mee! Moet er misschien nog 1 kopen voor het geval er 1 in de was zit..
dag Zuurtje, goede tip van jou joh! Ik had pas ook zo'n zere keel en toen wou ik zo'n drop-drankje nemen, maar daar staat ook op dat je bij lactatie moet overleggen met je arts....dan weet ik in principe al genoeg. Wat zijn er nog veel dingen die je niet 'mag' tijdens BV he?
@Zuurtje, Ik weet nog wel dat ik zwanger was en dat ik gigantische blaasontsteking had. Van de huisarts mocht ik die pillen nemen maar in de bijsluiter stond dat ik ze totaal niet mocht hebben. Heb toen de huisarts opgebeld en geeisd (met d of t hihi) dat ik andere pillen wilde hebben. Ik heb die pillen die de huisarts toen had voorgeschreven ook echt niet in genomen. Gelukkig kreeg ik toen andere pillen. Mijn buurjongen is leerling apotheker en daar ben ik toen ff heen gelopen en hij zei ook dat ik die pillen echt niet in moest nemen. Huisartsen zijn soms zo makkelijk, jeetje! Ik hoop dat de kv niet nodig is en dat je bv kan blijven geven, maar zoals ik al schreef, wel de huisarts boos opbellen hoor, dit is geen stijl. @MaryJane, Ik ben zoooo verschrikkelijk blij voor je meis! Echt! Je komt nu zeker ook wel een beetje tot rust? Dat is niet eens zo'n verkeerd idee om er 1 extra te kopen. Ga je nu nog wel naar de Osteopaat?
Ja ik zou ook de afspraak even laten staan. Als het goed is kost de eerste afspraak bij de osteopaat niets. Ben benieuwd hoor meis!