Ze bevallen prima. Ze pakt ze goed, sneller dan Avent en/of Tommee Tippee. Ze valt zelfs al drinkende in slaap... dat deed ze nooit bij de andere flessen. Ze speelt niet met de speen, dat deed ze wel bij de andere flessen . En spugen ook niet. Wel mondjes terug, maar dat is geen spugen. Leuk he die hoes. Ik ga er nog eentje bestellen, voor wanneer deze vies is/wordt.
He meiden, Vraagje aan de bv-mama's : hoe snel zit iets dat je eet/drinkt in de voeding voor de beeb? En/of hoe snel is het er weer uit?
Hoi meiden, Hier een meneertje dat vandaag weer eens veel spuugt. Was door het fruit een stuk minder geworden, maar we denken te weten waar het aan ligt. We geven vaak banaan of iets met banaan erin omdat dat dikker is. Blijft beter plakken. Vandaag heeft hij appel gehad en die is echt dun. Dus denk dat het daar aan ligt. Dus maar weer over op de banaan. Mijn ouders zijn hier en blijven hier eten. Zijn nu ff met Yannick weg samen om de oudste op te halen bij de andere oma en opa. Daar waren we vanmorgen geweest maar hij wilde niet mee terug naar huis maar daar slapen. Oma en opa vonden dat geen probleem. MJ: geweldig dat je meissie nu zo goed slaapt met de Swaddle Me. Idd handig om er een extra te hebben want hij mag niet in de droger en in de zon drogen. Dat lijstje voor de foto's die je in de auto kan hangen (is volgens mij met een plakkertje te bevestigen) komt van de halfords. Idd kunnen ze van aardbeien krampen krijgen. Kan maar hoeft niet, dus uit proberen en met mate eten. Zuurtje: wat een arts zeg. Je zou zeggen dat hij dat wel zou weten. Idd veel kolven nu of veel aanleggen je kleintje en dan hoop ik dat het weer in orde komt. Van VSM is er ook een borstvoedingsdrankje dat de productie moet helpen omhoog te krijgen. Moet erg goed helpen heb ik gehoord.
Ja en die remmen serieus, had nog maar een paar druppeltjes melk. Ik moest die nemen, heb een virale keelontsteking en tegen virussen helpt geen antibiotica. Strepsils ontsmetten,verdoven en minderen zo de pijn. Maar voor mij geen strepsils zolang ik bv geef.
Alles wat mama eet komt na 2 voedingen in de melk terecht, dat is tenminste wat mijn vroedvrouw me vertelde
hier zijn de papa-kado's goed bevallen ! hihihi zijn eerste "tekening" die gaat op de koelkast haha verder zijn we al bij schoonouders geweest en om 3 uur in bad en hij ligt nu lekker te slapen tot 6 en dan naar mijn ouders !
Maakt niet uit hoe je het zegt, ik versta je wel En inderdaad ik hoop snel terug wat meer melk te hebben.
Ff me zelf quoten Heb haar vandaag weer flesje gegeven, en 50 cc ging er probleemloos in, al kijkende naar mijn borsten... . De overige 10 cc mopperend. Kijkend naar borsten, betastend en in slaap vallen .
@ Babysok: Ik ben op zoek naar een site die ik laatst vond met deze sokjes: . Ik heb ze nu wit van de HEMA, maar die site had meerdere kleuren. ik vond wel leggings: http://www.sokshop.nl/shop/baby-c-33.html
Daisy op de site van prenatal onder babykleding vindt je er verschillende. Wel op alle pagina's kijken want ze staan niet bij elkaar www.prenatal.nl Webshop aanklikken
Dank je. Tis niet de site die ik bedoelde, want die had fellere kleuren. Maar deze zijn ook ERG leuk. Thanks .
@ Mamanona jaaaa het zijn die blauwe nike sandaaltjes! @ MJ wat super fijn dat het zo goed gaat met de swaddle me! @ wicjuh super die foto op canvas! @ all zijn er voor de s-difraxflessen ook verschillende spenen? Ik heb gewoon de eerste er op zitten en die gaat nog steeds goed, maar ik vroeg het me af! @ Zuurtje dat er geen melk komt wil niet altijd zeggen dat er geen melk is, maar kan ook dat er geen toeschierreflex is....Ik hoop dat het goed komt! Ik lees net dat het weer wat beter gaat! @ Emma wat fijn dat Tim het weer zo goed deed toen jullie op visite waren! Dikke knuffel! @ DS wat is dat voor leuke hoes om je voedingskussen? Vandaag naar mijn schoonmoeder gegaan en over de braderie en kermis gewandeld! Sam heeft het weer zo goed gedaan. Op de kermis gewoon lekker liggen slapen!