Maart 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by Pooh69, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel

ja emma en ikke :p dat zeiden we.... de keuze is aan jouw hoor :D

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel

hahah iedereen doet shop till we drop tegenwoordig geloof ik heh :p

ze heeft er niet echt veel last van,maar ze zit nu in de wipper naast me en heeft dr vuisten bijn helemaal in dr mond en zegt vanalles in de vorm van BWWWMMMMM AAH *pruttel-bel* HHHHHAAAAAA AAAWWWHHHH hahahaha :)

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh, de sokjes die ik zocht was dus de Lief-site, vandaar dat ik hem niet gebookmarked had :rolleyes:. Maar ik haal ze wel bij Prenatal. Net zo leuk, en goedkoper ;).

4. Boja

Boja Fanatiek lid

Jul 2, 2007
    4,947
    0
    0
    Amsterdam

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: Boja

ga eens naar www.tinypic.com daar kan je heel makkelijk foto's verkleinen en plaatsen ,heel simpel !

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja... wat dat betreft is misschien maar goed dat verlof bijna over is. Postbode zal wel denken :oops:......

Op de tandjes na lijkt de tekst op Samantha, haha.
    Ze heeft nu nog wat nieuws. Ze zuigt op haar... tja wat zal zijn... tong? Ze zuigt zonder iets in haar mond?

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    HEEFT IEMAND NATASJA EIGENLIJK NOG GEZIEN ? ? ZE IS AL EEN TIJD NIET GEWEEST :)

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel

hihihi ik ben aan t shoppen geweest op MP vanaaf ff ales bij elkaar leggen en geld overmaken.... zal dus veel postbode zien aankomende dagen.... hihihi

Alyshha gilt iedere x ( van dr eigen fun :( ) :) en zuigt ook op haar .... onderlip :p

9. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meissie
    hier is het hetzelfde hoor ! en Tim is ongeveer net zo oud als jou zoon !
    moet zeggen dat Tim een super tevreden kindje is en gewoon niet veel eten nodig heeft lijkt het wel !
    weegt jouw zoon te weinig ? Tim weegt 5900gr en ondanks dat ik zo baal dat ik hem zo vaak wakker moet maken werkt het voor de rest super hier ! en 5x 165 is toch niet te weinig ! hier mogen ze van CB tussen de 5 x 140/200...
    dan zitten we volgensmij best op schema ! al moet ik zeggen dat ik ook best zou willen dat Tim meer zou drinken !

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    :).

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel

ow die proppie van mij is stukkie jonger bedenk ik me nu en drinkt al veel meer dan Tim ! hihihi :oops:

12. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    JAHHHHHHHHH dat doet Tim ook
    heel raar soms haha volgensmij is het op zijn tong ofzo ....

13. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihihi wat een zuipschuitje dan haha
    nee hoor vriendin van mij die kleine is 2.5 week ouder en die drinkt weer 265 ! per voeding !
    het is echt per kind zoooo verschillend !

het lijkt me als ze bij het CB tevreden zijn en nog belangrijker je kindje is tevreden dat er niks aan de hand is !

14. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    maar eh ik was aan het poetsen haha
    elke keer laat ik mezelf weer lokken naar hier haha

15. Boja

Boja Fanatiek lid

Jul 2, 2007
    4,947
    0
    0
    Amsterdam
    Hi Emma29

Hij is niet te licht, maar zit op de -1 lijn geloof ik. Hij weegt net 5,5 kilo en wat ik zo kan meten zelf is ie wel ongeveer 62 cm. Dus qua lengte zit ie goed, het is gewoon een erg actief ventje. Na de geboorte hebben we helaas 10 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat hij een infectie had opgelopen. Daar heb ik van de kinderartsen begrepen dat hij minimaal 150 cc per kilo moet drinken. Ook om aan voldoende vocht te komen. Met 5,5 kilo kom je dan precies op die 825 uit en dus precies die 5x165 flessen. Aangezien ze minimaal die 150 moeten per kilo, wil ik dus eigenlijk dat ie wat meer gaat drinken. Maar goed, als ik zie dat jouw ventje minder drinkt en toch zwaarder is dan Nino,komt het vast wel goed :).

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,426
    0
    0
    NOU, het rekken is niet zo heel goed gegaan. Ik heb wel een kwartier kunnen rekken, masr het was drama. Mevrouwtje had een honger als een peerd! Uiteindelijk dus om 13:45 aangelegd. Toen begon ze natuurlijk heel onrustig en gulzig te drinken. Met het gevolgd dat ze halverwege keihard gilde van een boer die haar dwars zat. Toen we van die boer af waren heb ik haar nog even aan de andere borst gelegd en daar heeft ze ook nog even lekker uit gedronken. In totaal wel 12 minuten, dus dat is hartstikke goed! Het dubbele van wat ze de laatste tijd dronk. Deze keer heeft ze dus 3,5 uur tussen de voedingen gelaten.

Vanaf gisteravond dus:

23:30 - 03:30 - 05:30 - 07.45 - 10:15 - 13:34

Ik zit vandaag dus al op 5 voedingen! Vorige week 7, 7, 7, 8, 7, 9 voedingen. Gisteren weer 7.

Ga nu ff boodschappen doen met Jadyn. Eens kijken hoeveel winkels we deze keer redden zonder te krijsen. Ik begin wel bij Kruidvat, want we moeten echt pampers enzo...

Wordt vervolgd....!

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel

dat denk ik ook hoor boja! komt vast helemaal goed :D als ie meer honger krijgt mer je t vanzelf,maar je kan t zo af en toe wel aanbieden..... bij de 1e voeding iets meer misschien? dan heeft ie er een hele n8 opzitten! succes ermeeeee!

wat voor een infectie had ie dan ? nix heel ernstigs hoop ik?

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel

succes !

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

Aug 7, 2007
    2,976
    0
    0
    Wetteren (B)
    mamanona

kunnen wij regelen via pb hoe en wat?

20. madeliefs

madeliefs Actief lid

Jun 3, 2008
    359
    0
    0
    hoi hoi,

zo, zie weer wat nieuwe namen: welkom iedereen!
    Heb niet alles bij gelezen, is echt teveel... Heb wel gezien dat Becca weer back is; dat Nathalie een lekker weekend heeft gehad, dat ik niet de enige ben die Natasja mist, dat Nona lekker doorbabbelt, dat het slapen en drinken bij de een wat lekkerder gaat dan bij de ander enz enz.

Hier weinig bijzonders te melden, alles lekker z'n gangetje.
    Nog wel een vraag: we bakeren in met de pacco doek, maar ik ben bang dat die te warm is in de zomer. Wie heeft er een tip voor een dunne bakerdoek?

Hebben jullie al uitgewisseld waar iedereen heen gaat met vakantie? Ben wel benieuwd / nieuwsgierig...
    Wij gaan naar Frankrijk, kamperen. Heb er reuze-zin in!

Share This Page