Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mamanona welkom hier! :D

@ Beccaatje goed dat hij nu beter in de wieg sliep! ;)

@ Nathalie de eerste keer had ik ook nystatine voor het mondje en daktarin voor mijn tepels. Maar de tweede keer had ik ook diezelfde daktarin voor mijn tepels voor het mondje. Ik had het idee dat dat sneller hielp en hjet is minder plakkerig, want die nystatine is echt plakzooi en pas op voor de kleertjes, gaat er moeilijk uit! ;) Hoop dat het helpt! ;)

@ Mamavanjordy. Net voor het eerst in de swaddle me en hij slaapt heerlijk. Ik heb nu nog de small, maar sam is er zo uit en dan koop ik een large katoen! Goeie tip. Is beter voor de lente/zomer! ;)

Vanmirddag 3 uurtjes gewandeld en gewinkeld! Was heerlijk in het zonnetje! :D

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hee pooh dan ben ik je misschien wel gekruist !
    ik ben ook zalig gaan winkelen en wandelen ! het was echt zalig he ! zo buiten !

Beccaatje ik kan je niet helpen met de poep vraag ! hier hele andere ...
    en hoop voor jou en Natasja dat het vannacht goed mag gaan !

Mamanona hoop dat de draadjes snel weg kunnen en dat je hier lekker veel mee kunt komen beppen !

hier een extra was na al het gespuug en hij pieste zijn boxkleed ook nog ff lekker onder....

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Voor alle geintreseerden...........

Ik heb gisteren gesex-ed!

Whoehahahahaha

Voelde er niets van,dus bedenk je maar eens als je 4 kinderen wil hihihihi.

4. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Vandaag precies 4 weken, wat vliegt de tijd zeg! Lijkt wel gisteren dat ik aan het bevallen was.

5. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik weet niet meer wat ik wil,tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis heb ik het ook niet opgegeven en toen had ik een infuus in mijn hand en de zuster moest haar elke keer aangeven.

Vandaag had ik de intake gesprek van de CB,was de zelfde mevrouw die ik gisteren op de CB tijdens de weeguurtje zag.
    Ze zag dat Eliza goed aan mijn borst zoog maar ze was na de borst niet tevreden en toen heb ik de flesje gegen waardoor ze tevreden in slaap viel ,daarna heeft ze 4 uurtjes geslapen en toen weer aan de borst maar weer hetzelfde verhaal en toen heeft ze weer een flesje gehad.
    En nu zit ik te wachten tot ze wakker wordt !

Hoeveel flesvoeding mag ze eigenlijk nu.

MOet haar morgen weer laten wegen .

Ally

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

aly,
    normaal mogen ze vanaf twee weken ongeveer 120 ml.
    Jesse heeft vanfa drie weken 120 ml.

Vannacht vrij goede nacht? Flesje om 20.45, 01.00 en 4.15. Daarna telkens een kwartiertje nodig gehad om hem rustig - krampvrij te krijgen. En wakker in de draagwieg naast ons bed gelegd en hij heeft telkens geslapen!
    Om 7.40 heb ik hem wakker gemaakt voor een flesje, want hij moest dan mee de zus naar school brengen. Heeft wel gespuugd, maar nu slaapt ie beneden in z'n wieg.
    Dus toch een uur of 5-6 geslapen vannacht :D

Grts

7. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Hier ook een goede nacht gehad! Ze heeft na haar voeding van 22:00uur geslapen tot 3:30! Heerlijk. daarna geslapen tot 6 uur.
    Verder een hectische ochtend hier, m'n oudste gaat sinds 2 weken naar de peuterspeelzaal, dus moet het altijd goed plannen met de voeding van Keziah en dat gaat soms best moeilijk, maar het is me weer gelukt gelukkig.

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    solicitatie is niks geworden heb zelf afgehaakt omdat het niet vertrouw.
    in de thuiszorg mag je na 3uur durende cursus echt geen pillen geven en docuhen as je geen diploma s hebt en volgens hun kan da wel bedrijf bestaat nog niet zo lang dus riskeer het niet.

we gaan maar vrolijk verder soliciteren

en anders maar op vakantiepark poetsen

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Jeej!
    Hier ook een goede nacht gehad, heerlijk!
    Gisteren was ze ongelooflijk aant draken... ga nu denken dat het toch komt van ons bezoek aan het cb om 9 uur s ochtends..normaal slaapt ze dan. Ritme was dus doorbroken, voor zover die al was/is opgebouwd.
    Heel veel wakker geweest, teveel!
    Gisteravond 20.15 gevoed, liggen draken tot een uur of 9, half 10. En toen in slaap gevallen tot vannacht 3.30 uur! Super! 6 uur weer gevoed, en toen kwam ze wel weer snel, 7.15 uur. Nu lijkt ze weer in slaap te vallen na de voeding van 9 uur, dus lijkt ( ;) ) een goede start van de dag.

Fijn om te lezen dat bij veel van jullie de nachten ook lekker gaan. Zelf een beetje slaap krijgen is ook wel fijn he? ;)

10. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ja, je merkt echt een groot verschil als je zelf een paar uurtjes goed hebt kunnen slapen hè! Nu maar hopen dat ze het vol blijven houden de komende dagen.

11. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hier voeding om half 8 gegeven toen is ze zo rond 21:00 in slaap gevallen en toen was ze er om 02:30 en toen om half 7 dus wel lekker hoor ;)

12. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Goeiemorgen meiden, ben ik weer eens...had geloof ik gezegd dat ik wat vaker langs zou komen, maar het ontbreekt me aan de tijd en energie; sorry.
    Het gaat met Menno erg goed: groeit als kool (gisteren op CB geweest, alles in orde!) en is een heerlijk tevreden mannetje. Het weekend waren we weggeweest met hem: dat was een minder goed plan, volledig uit z'n ritme (elke 2 1/2 uur voeden...vermoeiend!). Maar we hebben nu het 'oude' patroon weer te pakken en dat is stukken beter! Helaas zullen we elke 2 weken een weekend wegmoeten...hoop dat dit een eenmalig ontregeld weekend was. Inmiddels hebben we de Pacco-inbakerdoek: die gaat de volgende keer mee het weekend!

Maandag hoorden we dat mijn moeder ziek is (ze heeft kanker), dus dat is een beetje een domper op ons genieten.

Mieden, ik reageer zelf niet altijd maar lees regelmatig bij en denk aan jullie hoor!

Liefs, mamajo

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb een rotnacht gehad!

Om 20.00 uur in badje gedaan en om 2.00 uur vannacht was hij nog wakker :(

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Oei!

En nu? Wil ie een beetje slapen?
    En kan je proberen je rust vandaag een beetje te nemen?
    Wat een energie gaat erin zitten dan he?! :(

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Fijn dat het met Menno zo goed gaat!

En wat een slecht nieuws over je moeder! Sterkte meid!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @mamajo, sterkte met je moeder.

@nathalie.. owjee... je voelde er niks van? dat is niet best hihihi :oops:

Gister na de borst om half 8, moest ik hem om 1;15 echt wakker maken voor een voeding, was anders bang dat hij om 2 uur klaar zou zijn met slapen.. helaas kwam hij daarna weer netjes om de 3 uur.. grr hahahaha

heb mega koppijn al sinds gister (gaat het slaapgebrek me inhalen nu?) dus laat het er even bij.

17. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Mamajo, sterkte!

Ik werd vanochtend gebeld door de peuterspeelzaal dat ik moest komen omdat m'n dochter verdrietig was. Zat net met de baby op de bank voor een boertje! Dus snel de baby in de wagen en hup naar de speelzaal vliegen. Gelukkig viel ze in de wagen al snel in slaap en heeft ze niet veel gespuugt.

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Natasja: Sterkte ermee meid. Heb t bij vlagen ook flink, dus weet wat het is. Paracetamolletje ertegenaan gooien? Dat mag gerust he?

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden hier een prima nacht gehad nadat tim nog veel gerommeld had in de avond ! ik vreesde het ergste maar om 11 uur eten gegeven en hij kwam pas om 6 uur weer ! en om 10 uur wakker gemaakt overdag houden we echt vast aan het patroon van tijden dat werkt goed !
    hij ligt al de hele ochtend te slapen maar had gister ook een rot dag .. dus ik laat hem maar lekker
    zelf mega energie vandaag .. komt door de zon denk ik ! en hele huis al super goed gepoetst .. lekker alles ruikt weer naar boenmiddel haha
    en nu snel ff zonnebankje .. help goed ik zie er weer "gezonder" uit !
    behalve mijn flubber buik ben ik echt weer mezelf aan het worden ...

Dalillah wat sneu voor je dochtertje hoe is het nu met haar ? waarom was ze zo droevig ?
    Natasja lekker rustig aan doen meid en idd neem wat in ! nu mag het weer haha hier ook nog vaak hoofdpijn vooral snachts ..
    Nathalie wow meid dat is een rot nacht geweest voor je .. ik doen hem meestal smorgens in bad om dat idd te voorkomen ..
    en eh ! haha lekker he weer eens sex ... hihihi hoop dat het gevoel alleen snel weer meer wordt ;)
    Mamajo meid wat een rot nieuws van je moeder heel veel sterkte ! en succes ! en blijf lekker mee lezen als je meer tijd hebt kan je weer lekker mee kletsen !
    Wicjuh hier ook een krielig kind als patroon niet meer klopt vooral in de avond moeten we dat echt niet doen hebben we al gemerkt !
    Wenneke dat klinkt idd vaag van je sollicitatie ! lijkt me idd geen zuivere bedoeling ! groot gelijk dat je het niet doet
    Sabbe lekker he een goede nacht ! hopelijk vannacht weer zo !
    Ally meid wat vervelend van je BV .. kan er niet over meepraten ik geef de fles maar volg je eigen moedergevoel ! beter kan je het niet doen !

20. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Emma, lekker hoor dat je weer jezelf aan het worden bent! Ik voel me nog steeds niet helemaal mens haha, hoop dat het ooit nog goed komt met me :p

Met m'n dochter gaat het weer goed, lief dat je het vraagt! Ze is nu lekker haar middag dutje aan het doen. Ze was verdrietig omdat ze naar mama toe wilde, toen ze mij zag was het weer helemaal over en wilde ze weer spelen haha.

Deel Deze Pagina