Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    en is het gelukt !
    anders roep maar !
    kan misschien dan alleen paar daagjes langer duren omdat ik niet elke dag naar het postkantoor kan !
    maar ik ga er vanuit dat onze nona het ook echt wel kan hahaha ;)

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja heb ik ook wel eens gehad ....
    pfff
    zou idd ff bellen naar je HA zuurtje !

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou huis is schoon en blinkt !
    en wasmand is leeg ...
    jaja ben wel ff klaar ermee zeg maar maar dan heb je ook wat he !
    zo lekker ff in bad liggen

nu ik nog schoon zeg maar !

tim is huilerig vandaag hmm niet zo gewend van hem ..

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik heb net gebeld en hij gaat zeker langskomen. Het was/is ontzettend druk ;)

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    heeee ladies,

Mary Jane is weer terug van shoppen. Nu zou je denken dat Jadyn ook van shoppen houdt, aangezien ze een meisje is...niets is minder waar. Jadyn heeft een keel op gezet van hier tot aan Tokyo. In 1 winkel heb ik haar zelfs uit de maxi gehaald, want ze liep helemaal rood aan en werd hysterisch. Eenmaal bij mij op de arm begon ze meteen te glimlachen. Wat een dametje is het ook zeg! Toen later maar de kap open gelaten en de speelgoedjes aan de kant zodat madame ook een beetje kon kijken. Toen ging het beter. Maar ik heb gewonnen! We hebben pampers, kontdoekjes, vlees, groente, de hele rambam. Nu ligt mevrouw in bed. Hopelijk is ze zo moe van het shoppen dat ze heel lang gaat slapen. In ieder geval tot kwart voor 6, dan hoef ik niet te REKKEN. Genoeg traantjes gehad vandaag! Zit hier nu in m'n hempie. Het zweet brak me uit met zo'n hysterische baby! pffff

Zuurtje: is de HA al geweest?

@Nieuwelingen: welcome!

6. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @zuurtje: oh nee, binnen 6 minuten zou wel heel toevallig zijn ha ha

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Betekend toch juist dat ze van shoppen houd. Ze wil het allemaal kunnen zien ;)

Maa hier ook al enkele weken hoor. Tranen, tuiten en brullen als ze niks ziet. Neem nu standaard de draagdoek mee in de kinderwagen. Als ze wat wil zien, zet ik haar recht op, leunend tegen de doek, en ze kijkt haar ogen uit. Als we met de doek op stap gaan, moet ze in de kommahouding er in. Deed haar ook nog wel eens in foetushouding, met en zonder beentjes uit de doek. Maar ze heeft nu al twee keer geprotesteerd in die houding. Ze schreeuwde vorige week de hele Zeeman bijelkaar... :oops:. Kreeg zelfs een kruk aangeboden om evt te voeden. Want twas ook etenstijd. Maar wat bleek, mevrouw wilde gewoon de Zeeman zien... :confused:.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he wat jammer dat ze daar niks aan vind !
    zo lang ik loop gaat het meestal goed ! stilstaan is soms wat minder maar ik ga meestal op woensdag lunchen met mijn vriendinnen en dat lukt wel .. en anders ben ik ook zo weg hoor !
    in het begin ging dat ook moeilijker maar kan me voorstellen dat je er ook wel ff uit wil hoor meid !
    valt ze van het wandelen ook niet in slaap ?

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Hier precies hetzelfde. Als ze bij mij op schoot zit en mij aan kijkt is ze het gauw zat. Dan wordt ze helemaal boos en gaat ze strekken enzo. Maar als ik haar andersom zet, met haar rugje tegen mijn buik dan is het prima! Kan ze mooi overal heen kijken. Daarom doe ik haar ook in de maxi cosi als ik maar eventjes weg moet. Kan ze mooier kijken dan in de kinderwagen.

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Zo meiden Bryan heeft zijn eerste prikjes gehad vandaag.Bij de eerste prik geen krimp maar bij de tweede moest hij wel huilen.Gelijk op de arm genomen en meneer was weer stil.
    Hij weegt nu 6060 gr en 59 cm.Hoofdomtrek is 40 cm.
    Ik mag Bryan 4 flessen geven van 200ml.In de fles van ca 18 uur mag ik rijstebloem doen en dan kijken of hij de nacht red.Ik hoef hem dus niet meer wakker maken voor de fles van 23 uur.En van zijn hoofdje(afgeplat achterhoofdje) dat vond ze reuze meevallen,ik moest hem gewoon lekker vaak op zijn buik leggen dan kwam het wel weer goed.

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Dat is goed nieuws Redone? Hoe is het nu met Bryan? Nu ook geen last meer van de prikjes? En jij nog spierpijn van het handballen?
    Qua bouw lijkt Bryan wel op Jadyn. Zij is 6120 gram, 62 cm en hoofdomtrek ook 40! :)

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Nee hij heeft nog geen last van zijn prikjes.En ik heb geen spierpijn.Gisteravond kon ik wel wat moeilijker lopen maar vandaag gaat het goed.
    Ligt Jadyn nog lekker te slapen?

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat effect heb ik dus in de doek. Net alsof ze in raamopening zit... erg grappig. Ik ga best wel vaak met haar winkelen. Maar ze protesteerd dus alleen maar als ze niks kan zien. Dus winkelen vindt ze wel leuk :).

Iemand vroeg over in slaap vallen in kinderwagen. In de doek doet ze dat eerder dan in de kinderwagen. En in de kinderwagen zet ze eerst een keel op. Zo ook vorige week in de C&A met kinderwagen.
    Ik had haar net gevoed, luier was droog, en ze had de C&A al zittend gezien. En nu was ze moe. En iedereen bemoeit zich ermee.... :rolleyes:.
    Geef dat kind toch te eten! Ze heeft net gehad. Dan was het niet genoeg!
    Misschien moet je haar oppakken? Heb ik al gedaan, maar ze is nu moe.
    Misschien ligt ze niet lekker. Ligt haar hoofdje wel goed?
    Misschien heeft ze het te warm
    Zucht.... :rolleyes:.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ja, hier geen protest bij zitten buik tegen buik, dan gaat ze lekker slapen :)

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    nope, Jadyn ligt net te huilen
    en ze moet nog tot kwart voor 6! Die houd ik nooit 1,5 uur zoet.
    Ik wacht nog eventjes in de hoop dat ze weer in slaap valt. Het is een zeurderig huiltje. Anders moet ik weer gaan rekken. Dat lukt nooit zo lang.

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    waren dat mensen die jou niet kenden Daisy? Niet normaal zeg!
    De bestelling bij Lief! is geplaatst trouwens ha ha

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: MJ : FANATASTISCH :)

GO GIRL (s) :)

18. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Heb ook weer een speen gekocht. Jadyn wil/kan geen speen, maar ik oefen af en toe nog wel. Zou wel makkelijk zijn als je bijvoorbeeld wilt/moet REKKEN! Heb er nu 1 van MAM meegenomen. Ben benieuwd!

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Wat is fantastisch schat? Dat Jadyn nu alweer huilt? :(
    Gisteravond was trouwens super! Was vergeten antwoord te geven op je vraag. ;)

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik las wat over de draagdoek...
    mijnes past natuurlijk al een maand niet meer in foetus of bbbb houding (duh...) dus die gaat in de 3 maands rechtop zit houding. In een babybjorn zou dat ook mogen, en ik moet toch wat, niet dan?

verder had ik niks te reageren, dus ga ik weer verder werken...

Deel Deze Pagina