Leuk hè, mannen! Kleine schijtmachines! Stouterds! Succes met de echo straks, hoop dat alles goed is!
Nou, ik met m'n grote mond. Nadat ik getypt had dat het zo stil was werden ze beide wakker. Keziah zette een keel op en is een uur te vroeg voor haar voeding, grote zus wilde knorretje kijken (is haar grote liefde) dus heb maar Pooh's Lollifanten film opgezet. Nu is het hier weer rustig! Maar voor hoelang..?
Tnx meiden! Lees trouwens net op het afsprakenbriefje dat ik volgende week kan bellen voor de uitslag.. krijg t dus niet meteen te horen. Ach, maak me niet zo druk eigenlijk. Merk geen rare dingen aan dr, t zal wel meevallen. Tot later!
zal pb sturen. Heb liever niet dat iedereen het kan lezen Als er nog zijn die interesse hebben laat maar weten.
heb je aangevoegt uuh toegevoegt wenneke ging er over nadenken.... ik ga alysha voeden! doeg allemaal!
even over het werk: ik ben een verzorgende bij gehandicapten mensen,maar dan niet op de afdeling maar in een supermarkt waar zec zelf boodschappen kunnen komen doen(makkelijk uitgelegd he?)