hhah meiden ikke gaat eten maken... bami bami nou daarna ff werken en dan voetjebal tussendoor kom ik nog even piepen.... owjah zuurtje als je ook wilt kijken ofso... www.euro2008.com nou doegg
@mamaNona, Nouuuu mama nona, zo kan ie wel weer. Ik weet nog veel meer spannende dingen..... Ik lig helemaal dubbel @Wicjuh, Dat is wel balen van je 2000ste bericht.... Succes in het ziekenhuis met de echo! Ik ben pas met Demi geweest en ik kreeg wel gelijk de uitslag. Alles was goed. Als de echo niet goed is moet je nog een foto laten maken van Faylinn haar heupjes. @Dalillah, Straks als ze in badje is geweest gaat ze weer helemaal in het Oranje, Als dat geen geluk brengt hihi @Wenneke, he he je bent er eindelijk weer! Heb je het berichtje van je collega gewist! Ik was in staat haar ff een berichtje te sturen. Ik had Demi om 13.45u 60cc gegeven en nu net weer een flesje van 200cc. Deze dronk ze helemaal op! Verleden keer had ze weinig last van haar prikjes, maar nu vind ik haar wel wat stilletjes.... ff in de gaten houden maar.
pag 748.... de soap, bedankt dames. Ik voel me helemaal op de hoogte en sluit me erbij aan. wat nog meer....dikke poepluiers las ik.... morgen nog rustiger, dan werk ik ook. pag 749 maar eens lezen....
Zo dat is hard gegaan sinds vanmiddag! Hier zitten de prikken er weer in, huilen geblazen natuurlijk. Hij was goed aangekomen de laatste 2 weken (was 2 weken terug tussentijds gaan wegen, hij was toen redelijk aangekomen al vonden de cb dames het prima) maar nu weer goed! Nu meer in 2 weken tijd dan toen in 3 weken.. vaag!
ja gewist enr ze heeft haar berichte prive gemaakt hahah maar heb haar geblokeerd ik kon niet stoppe maar heb gezegd daqt dus niet meer kom vannacht 4uur fles en half 7 zat alweer beneden met die aap morge wel op solicictatie om s avonds anderhalf uur te poetsen maar niet meer overdag en niet langer
dag chicka's, Ik ben er ook weer, hoor. Ben even aan het bijlezen. De reacties en verhalen komen zo wel. xx MJ
hahaha ja maar het stinkt heel erg pffffff neusgaten doen er pijn van ahahaha maar ach als het maar mooi wort