Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    doei

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    We zijn inmiddels al heel wat uurtjes verder. Vanmorgen naar het CB geweest. Jadyn woog net als gisteren 6120 gram en ze was ook gekrompen! Wie had dat pas ook? Haar lengte is 61 cm en haar hoofdomtrek 39,1. Geen groot hoofd zei de arts. Maar dat heb ik zelf ook niet.

Ik vertelde de arts over vannacht. Zij dacht dat het 'regelen' was. Ze adviseerde om gewoon door te gaan met de BV omdat Jadyn het daar goed op doet. En vooral drukke kindjes zoals Jadyn hebben voor de ontwikkeling nog meer aan BV. Maar ik moest het zelf wel kunnen trekken. Ze kon zich goed voorstellen dat nachten zoals afgelopen nacht veel te zwaar zijn. Gelukkig hoef ik nog niet te werken. Ik zou vorige week moeten beginnen, maar ik heb 3 weken ouderschapsverlof opgenomen, zodat ik de zomervakantie er zo achteraan heb (onderwijs). Mocht ik wel willen overstappen op flesvoeding (eventueel gedeeltelijk) dan was 1 telefoontje voldoende en kwam er een wijkverpleegkundige langs. De arts was verder overal dik tevreden over. Zolang Jadyn dikke pampers en dikke beentjes had, hoefde ik me nergens zorgen over te maken. Jadyn heeft zich ook heel goed gehouden bij de prikjes. Van de eerste was ze al bekomen voordat de tweede erin zat. Voordat we in de auto zaten was ze daarvan ook alweer rustig. Gelukkig maar! Eenmaal thuis heeft ze lekker gedronken om 12:30 uur. Daarna weer om 15:15 (rekken doen we niet meer aan). Ze ligt nu heerlijk te slapen vanaf ongeveer half 5. Ze slaapt nu heel goed, maar dat zal wel door de prikjes komen.

Vanmiddag is ons nieuwe bankstel gebracht. Een love seat en een 2,5 zits. Maar lompgroot allebei. Lekker een robuuste uitvoering. Ik zit hier nu lekker in de love seat te typen en vriendjelief ligt op de bank te slapen. Fijne bank dus!

Dat was even weer een update uit huize Mary Jane. Ik ben weer wat positiever gestemd en ga weer volop voor de borstvoeding. Zonder te rekken! :)

Ik heb alles bijgelezen (niet zo druk vandaag, maar toch veel pagina's!), maar ik ben alles weer vergeten door de borstvoedings dementie. ;)

dikke zoen vanuit de love seat!!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hogeschool Rotterdam en omstreken.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Goed gegroeid je meissie! Mooi!
    Niet rekken, gewoon geven op je gevoel!

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Helemaal mee eens! :D

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik sluit me bij Pooh en Natasja aan ;)

7. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Pff, m'n man is met de oudste nu naar de huisartsenpost, vanochtend had ze geen koorts meer, maar net weer 39,8! Het is al dag 5 dat ze koorts heeft, dus we wilden haar na laten kijken. De arts vroeg meteen of het niet morgenochtend kon, nou mooi niet dus. Vertrouw het gewoon niet, ze is al 5 dagen zich zelf niet meer en dat is al veel te lang. Zaterdag hadden we ook al naar de huisartsenpost gebeld, toen zeiden ze dat we neusspray moesten geven omdat ze oorpijn had, dat zou de druk verminderen en dan zou het vanzelf over gaan. Nou ik heb het gemerkt! Doktoren zijn ook niks meer waard tegenwoordig. Sorry, ben nogal pissed nu!

Grrr..

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Dalillah: Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent Dalillah. Wie moet je nu nog op z'n woord vertrouwen? Ik duim voor jullie dat het gauw beter wordt!

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Natasja: Bij mij heeft ook een tijdje een Natasja in de klas gezeten, vandaar dat ik het vroeg. Zou wel heel toevallig zijn.....Maar voor jou ook geen examens nakijken dit jaar? Helemaal niet erg toch? Heb je ook TL? Dan weet je wat ik bedoel met 'die vreselijke brieven!'.

xx MJ

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Nu weet ik het helemaal zeker meiden:

IK VOLG MIJN GEVOEL! :D

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dat is meestal het beste wat een moeder kan doen ;)

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

KLINKT ME ERG BEKENT IN DE OREN...... net als Jamilia een paar weekjes terug!

hele dikke knuffel voor jullie :)

13. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Thx MJ!

Het was trouwens Keziah die ook gekrompen was ;)
    Volgens de kinderarts in het ziekenhuis was ze iets langer dan 62 cm, volgens cb was ze 61 cm.

14. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Dank je Nona, die kan ik goed gebruiken op dit moment! Maak me vreselijk zorgen. Ik hoop maar dat alles goed is. Ach waarschijnlijk sturen ze haar toch weg met 'er is niks aan de hand' en dat het vanzelf over gaat. Het is toch niet normaal als een kind 5 dagen lang koorts heeft?

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
  16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
  17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
  18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @mamaNona,
    Nou ze heeft een beetje last van de prikjes, haha wilde hormoontjes schrijven.
    Ik weet niet of jij nog welpjes wilt, ik heb nog 2 blauwe in de aanbieding.
    Als je ze wilt hebben pb me maar ff (of msn me maar haha)

@Dalillah,
    Een knuffie voor je dochtertje!

@Mj,
    Ik ben blij dat alles goed was bij het CB.
    Nogmaals meis, je verdient een pluim wat betreft de BV.

Zijn jullie er allemaal klaar voor, voor de voetbal???

HUP HOLLAND HUP

19. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ben ik nu alleen?

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    neeeeeeeeeee

ik kom net thuis na 12 uur op mijn werk geweest te zijn !
    ik ben bek af ! zie bijna dubbel
    heb me snel omgekleed in het gelukshempie wat ik heb (las ook hier over een gelukstut) en man en Tim zijn ook onderweg naar huis !

we gaan dus knuffelen en voetbal kijken en op tijd naar ben ik ben echt zoooooo moe

voor all dus een dikke knuf ! en vooral voor de zieke kindjes ! en dappere mama's
    zo ik ga ff wat drinken inschenken en dan op de bank !
    morgen lekker vrij en man ook ! zijn we lekker met 3e !

Deel Deze Pagina