Wat een mooie weegschaal! Doe maar luxe. Een eigen weegschaal joh. Hoeveel woog Justin bij het CB dan? Mooie banner!
Even kijken hij was op Vrijdag 6 juni 6050 gram Vrijdag de 13e eigen weegschaal gekocht gewicht 6040 Afgelopen maandag:6160 gram
Heel ietsjes aan de zijkant,maar zijn haar is een ramp. Tijdens het drinken pakt hij zijn haar..........brullen brullen brullen In de box grijpt hij zijn haar en met man en macht proberen we zijn handje dan los te maken,maar hij maakt zo'n sterke vuist zo zieligggggggggg Dat is echt een nadeel van zijn lange haar.
Wel raat zeg... maar moeten ze daar op het cb ook wachten tot dat ding zich goed steld zoder dat ze hem dan tussendoor aanraken? Misschien dat ze iets fout hebben gedaan daar?
Justin slaapt trouwens al een paar weken door Van 21.00/21.30 tot soms wel half 8 's morgens. Wel lekker hoor! Hij is wel 's avonds heel erg aan het clusteren. van 20.00 uur tot 21.00/21.30 uur aan 1 stuk aan de borst
Hier precies hetzelfde nathalie. Jadyn trekt ook heel veel aan haar lange haar. In bed kan ze dat niet meer doen, omdat ze in de SwaddleMe ligt. Tijdens het drinken 's nachts laat ik haar daar ook in. In bad trok ze vanavond ook aan haar haartjes. Ik kon ze nauwelijks wassen!
Tijdens het drinken speelt ze met mijn shirt, of streelt ze over mijn andere borst. Ik heb ook een bv-ketting waar ze evt mee kan spelen.