Ah ja .........snel snel snel he. Deze heeft een speciale functie dat hij niet reageert op het bewegen geloof ik
Strelen kent Jadyn niet. Ze moet ook tijdens het drinken ergens aan trekken of in knijpen. Ze trekt of knijpt ook wel aan mijn kleding, maar knijpt zichzelf ook in d'r wang of trekt aan haar haartjes. Ik heb mijn handen dan wel nodig tijdens het voeden. Soms probeert ze zelfs haar vingertjes samen met de tepel in haar mond te steken. Soms prikt ze ook met haar vingertjes middenin haar oogje! Meestal probeer ik haar bovenste armpje vast te houden en de andere onder mijn arm. Wat is een BV ketting?
Dat is ook wel wat voor mij, zo'n ketting! Ik vind ze wel heel duur, hoor! Ik kan ook wel een klein speelgoedje bijdehand houden denk ik.
Nou meiden, Ik ga naar bed. Jadyn heeft om 19.00 uur gedronken en ligt sinds 20.30 uur in bed. Ik ben heel benieuwd hoe het deze nacht gaat. Hopelijk beter dan afgelopen nacht! Tot morgen. xx MJ
meiden ! we hebben weer gewonnen ! en gelukkig zijn mijn ogen nog net open haha ik ga ze nu lekker sluiten ! pfff ben echt moe WELTRUSTE en wat sneu zeg van de haartjes trekken ! Tim heeft alleen bovenop wat langer haar dus dat gaat wel goed ! nou meissie nog een fijne avond ! en tot morgen
Justin knijp soms in mijn tepel als het even niet gaat zoals hij wil. AUWWWWWWWWWWWW,hij heeft ook best lange nagels en loeischerp. Vind het echt een ramp om die ieneminie nagels te knippen of te vijlen.
Mijne was dan ook een van de goedkopere... hihi. En ik zit te bedenken of ik dat niet zelf kan maken, als ik er nog een wil.
Hee Meiden! Hier een berichtje vanaf het werk. Nog een uurtje en dan kan ik ook naar huis. Ik spreek jullie morgen wel weer op het gemakkie. Slaap lekker! Groetjes Nath